Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розроблення бюджетного запиту

Головні розпорядники бюджетних коштів організують розроблення бюджетних запитів для подання Міністерству фінансів України у терміни та порядку, що встановлені Міністерством фінансів України.

Аналіз бюджетних запитів і розробка пропозицій проекту Державного бюджету України

Міністерство фінансів України на будь-якому етапі складання і розгляду проекту Державного бюджету України проводить аналізи бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, з точки зору його відповідності меті, пріоритетності, а також ефективності використання бюджетних коштів. На основі результатів аналізу Міністр фінансів України приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту Державного бюджету України перед поданням його на розгляд Кабінету Міністрів України.

Схвалення Кабінетом Міністрів України проекту закону про Державний бюджет України

Міністерство фінансів України подає проект закону про Державний бюджет України Кабінету Міністрів України для розгляду, а також вносить пропозиції щодо термінів і порядку розгляду цього проекту в Кабінеті Міністрів України.

Кабінет Міністрів України приймає постанову щодо схвалення проекту закону про Державний бюджет України та подає його разом з відповідними матеріалами Верховній Раді України не пізніше 15 вересня року, що передує плановому.

 

6.3. Затвердження бюджету України на поточний рік

 

Стадія бюджетного процесу, що розглядається у цьому розділ, як і попередня, розкладається на підстадії.

1. Представлення проекта Закону про Державний бюджет України Верховній Раді України.

2.Розгляд проекта Закону про Державний бюджет України у Верховній Раді України у першому читанні.

3. Розгляд проекта Закону про Державний бюджет України у Верховній Раді України у другому читанні.

4. Розгляд проекта Закону про Державний бюджет України у Верховній Раді України у третьому читанні.

5 Підписання закону про Державний бюджет Президентом України.

Представлення проекта Закону про Державний бюджет України Верховній Раді України

Не пізніше ніж через п'ять днів після подання Кабінетом Міністрів України проекта Закону про Державний бюджет України до Верховної Ради України Міністр фінансів України представляє його на пленарному засіданні Верховної Ради України. Голова Комітету Верховної Ради України з питань бюджету доповідає про відповідність проекта Закону про Державний бюджет України вимогам цього Кодексу, Основним напрямам бюджетної політики на наступний бюджетний період та пропозиціям Верховної Ради України до Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період.

За результатами обговорення проекта Закону про Державний Бюджет України Верховна Рада України може прийняти вмотивовані рішення про його відхилення у разі невідповідності Бюджетному кодексу та Основним напрямам бюджетної політики на наступний бюджетний період.

У разі відхилення проекта Закону про Державний бюджет України Кабінет Міністрів України зобов'язаний у тижневий термін з дня набрання чинності рішенням про відхилення подати проект Закону про Державний бюджет України на повторне представлення з обґрунтуванням внесених змін, пов'язаних з відповідним рішенням Верховної Ради України. Міністр фінансів України повторно представляє проект Закону про Державний бюджет України не пізніше 3-х днів після його повторного подання до Верховної Ради України.

Розгляд проекта Закону про Державний бюджет України у Верховній Раді України у першому читанні

Підготовка Верховною Радою України проекта Закону про Державний бюджет України до першого читання.

Після прийняття до розгляду представленого проекта Закону про Державний бюджет України не пізніше 1 жовтня (6 жовтня, якщо проект бюджету було прийнято до розгляду після повторного подання Кабінетом Міністрів України) року, який передує плановому, проект Закону про Державний бюджет України розглядається народними депутатами України, а також у комітетах, депутатських фракціях та групах Верховної Ради України. Комітети Верховної Ради України формують свої пропозиції до проекта Закону про Державний бюджет України і передають їх до Комітету Верховної Ради України з питань бюджету та призначають представників для участі у роботі Комітету Верховної Ради України з питань бюджету. Після 1 жовтня (6 жовтня, якщо проект бюджету було прийнято до розгляду після повторного подання Кабінетом Міністрів України) року, який передує плановому, прийняття пропозицій Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету припиняється.

Комітет Верховної Ради України з питань бюджету не пізніше 15 жовтня (20 жовтня, якщо проект бюджету було прийнято до розгляду після повторного подання Кабінетом Міністрів України) року, який передує плановому, спільно з уповноваженими представниками Кабінету Міністрів України розглядає пропозиції до проекту закону про Державний бюджет України і готує Висновки та пропозиції до нього, а також таблиці пропозицій суб'єктів права законодавчої ініціативи, які пропонується підтримати чи відхилити, і приймає з цього приводу відповідне рішення. Показники, що містяться у Висновках та пропозиціях до проекта Закону про Державний бюджет України, мають бути збалансованими.

Розгляд проекту закону про Державний бюджет України у першому читанні

Верховна Рада України приймає проект закону про Державний бюджет України у першому читанні не пізніше 20 жовтня (25 жовтня, якщо проект бюджету було прийнято до розгляду після повторного подання Кабінетом Міністрів України) року, що передує плановому.


Розгляд проекту Закону про Державний бюджет України Верховній Раді України у другому читанні

Підготовка проекта Закону про Державний бюджет України до другого читання.

Після прийняття проекта Закону про Державний бюджет України у першому читанні Кабінет Міністрів України у двотижневий термін готує і подає не пізніше 3 листопада (8 листопада, якщо проект бюджету було прийнято до розгляду після повторного подання Кабінетом Міністрів України) року, що передує плановому, проект Закону про Державний бюджет України, доопрацьований відповідно до бюджетних висновків Верховної Ради України, і порівняльну таблицю щодо їх врахування з вмотивованими поясненнями щодо неврахованих пропозицій.

Комітет Верховної Ради України з питань бюджету протягом трьох днів після внесення проекта Закону про Державний бюджет України, підготовленого Кабінетом Міністрів України до другого читання, готує висновки щодо розгляду проекта Закону про Державний бюджет України у другому читанні.

Друге читання проекта Закону про Державний бюджет України завершується не пізніше 20 листопада року, що передує плановому. При цьому загальний обсяг дефіциту (профіциту), доходів і видатків Державного бюджету України на наступний бюджетний період, обсяг між бюджетних трансфертів та інші положення, необхідні для формування місцевих бюджетів, має бути прийнято у другому читанні в обов'язковому порядку і не підлягають розгляду у третьому читанні.

Статті проекту закону про Державний бюджет України, не прийняті у другому читанні, переносяться на розгляд у третьому читанні.

Розгляд проекту закону про Державний бюджет України Верховній Раді України у третьому читанні

Комітет Верховної Ради України з питань бюджету доопрацьовує проект Закону про Державний бюджет України та вносить його на розгляд Верховної Ради України у третьому читанні не пізніше 25 листопада року, що передує плановому.

Закон про Державний бюджет України приймається Верховною Радою України до 1 грудня року, що передує плановому.

Особливості розгляду проекта Закону про Державний бюджет України

У разі відхилення Верховною Радою України проекта Закону про Державний бюджет України відлік терміну перебування проекту на розгляді у Верховній Раді України поновлюється з моменту повторного його подання Кабінетом Міністрів України.

Термін перебування прийнятого Верховною Радою України Закону про Державний бюджет України на розгляді у Президента України, а також термін повторного розгляду Верховною Радою України, у разі повернення його Президентом України із вмотивованими і сформульованими пропозиціями до цього закону з наступним його поверненням до Верховної Ради України на повторний розгляд, не включаються до загального терміну перебування проекта Закону про Державний бюджет України у Верховній Раді України.


Бюджетні призначення в разі несвоєчасного прийняття Закону про Державний бюджет України

Якщо до початку нового бюджетного періоду не набрав чинності Закон про Державний бюджет України, Кабінет Міністрів України має право здійснювати витрати Державного бюджету України відповідно до цієї статті Кодексу з такими обмеженнями.

Після цих процедур Закон про бюджет на поточний рік повинен бути підписан Президентом України у порядку й строки, визначені Конституцією України.

 


Читайте також:

  1. Бюджетний устрій в зарубіжних країнах. Організація бюджетного процесу
  2. Бюджетні множини й лінії бюджетного обмеження
  3. Бюджетні правовідносини: об’єкти, суб’єкти, норми бюджетного права
  4. Вибір тривалості бюджетного періоду. Типи бюджетів по ступеню тривалості. Поточне і стратегічне бюджетування в промисловості
  5. Види бюджетного дефіциту
  6. Виконання бюджетів як етап бюджетного процесу
  7. Виконання запиту і його зміна
  8. Джерела покриття бюджетного дефіциту
  9. Досвід бюджетного прогнозування.
  10. Дослідження ринку перед розробленням та впровадженням нової (оновленої) продукції.
  11. Економічна природа бюджетного дефіциту і його причини
  12. Економічна природа бюджетного дефіциту і його причини




Переглядів: 850

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття бюджетного права | Бюджетний розпис

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.