МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Цільові фонди місцевих органів владиДержавний фонд охорони навколишнього природного середовища входить до складу Державного бюджету України. Фонд діє на державному, обласному і місцевому рівнях. До джерел формування Державного фонду охорони навколишнього природного середовища входять: - збір за забруднення навколишнього природного середовища; - штрафи за порушення норм і правил охорони навколишнього природного середовища; - добровільні внески і пожертвування підприємств, організацій, громадян; - інші кошти, визначені законодавством. Основним джерелом надходжень коштів є збір за забруднення навколишнього природного середовища, який встановлюється за: - викиди в атмосферу забруднюючих речовин стаціонарними і пересувними джерелами забруднення; - скидання забруднюючих речовин у водні і підземні горизонти; - розміщення відходів в навколишньому природному середовищі. Ставки збору вводяться урядом АРК і органами місцевого самоврядування на базі лімітів викидів і скидань забруднюючих речовин і розміщення відходів, а також нормативів плати за них. Ліміти викидів стаціонарними джерелами забруднення встановлюються Міністерством охорони навколишнього природного середовища і ядерної безпеки України у формі видачі дозволу на викиди і скидання строком на 5 років. Нормативи збору встановлюються Кабінетом Міністрів України як фіксовані суми в гривні за одиницю основних забруднюючих речовин і розміщення відходів. За понадлімітні об’єми викидів, скидань забруднюючих речовин і розміщення відходів збір обчислюється і стягується в п’ятикратному розмірі. Суми збору за викиди стаціонарними джерелами забруднення обчислюються платниками самостійно щокварталу наростаючим підсумком з початку року. Загальна сума збору визначається як сума збору в межах ліміту і за понадлімітні викиди. Основними напрямами використання Державного фонду охорони навколишнього природного середовища є: - фінансування природоохоронних заходів; - фінансування ресурсосберігаючих заходів; - забезпечення екологічної безпеки. Кошти Фонду використовуються в межах бюджетних програм визначених законодавством, відповідно до кошторисів доходів і витрат, що затверджуються Міністерством екології і природних ресурсів за узгодженням з Міністерством фінансів України. Перелік природоохоронних заходів в межах бюджетних програм Фонду узгоджуються Кабінетом Міністрів України за поданням Міністерства екології і природних ресурсів.
Органи місцевого самоврядування всіх рівнів формують позабюджетні фонди за рахунок таких джерел: — додаткових заходів і зекономлених коштів, одержаним за рахунок здійснення організованих ними заходів для розв'язання економічних і соціальних проблем; — доходів від продажу об'єктів міської, районної комунальної власності, від продажу населенню квартир і будинків, що належать до комунальної власності; — доходів від цінних паперів, що придбані за рахунок міських і районних позабюджетних фондів; — добровільних внесків і пожертвувань громадян, підприємств, об'єднань, організацій та установ; — доходів від місцевих позик і місцевих грошово-речових лотерей; — штрафів, які стягуються за одержання підприємствами, об'єднаннями, організаціями й установами необґрунтованого доходу у зв'язку із завищенням цін, тарифів на продукцію, роботи, послуги; — штрафів, які можуть встановлюватися місцевими радами для фізичних і юридичних осіб; — доходів від реалізації безхазяйного і конфіскованого майна; — плати за реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності; — платежів та штрафів за забруднення навколишнього природного середовища, нераціональне використання природних ресурсів, розміщення відходів та інших платежів за порушення законодавства про охорону навколишнього середовища, санітарних норм і правил, що визначаються відповідно до нормативів, затверджених місцевими радами; — орендної плати за землю; — коштів соціального розвитку підприємств, об'єднань, організацій та установ, що виділяються на соціальний розвиток тих житлових районів, де проживає відповідна кількість їхніх працівників; — інших зборів, платежів і штрафів, що вводяться і призначаються міською і районними радами. Кошти позабюджетних фондів акумулюються на спеціальних рахунках, які відкриваються в установах банків і вилученню не підлягають.
Читайте також:
|
||||||||
|