Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІДГОТОВКА І НАПИСАННЯ АНАЛІТИЧНОЇ СТАТТІ ТА ЖУРНАЛІСТСЬКОГО РОЗСЛІДУВАННЯ

ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД АНАЛІТИЧНИХ ЖАНРІВ. КОРЕСПОНДЕНЦІЯ, КОМЕНТАР, ПРОГНОЗ, ВЕРСІЯ

ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРВ’Ю: ПІДГОТОВКА, ПРОВЕДЕННЯ, ФОРМУВАННЯ ТЕКСТУ. ОПИТУВАННЯ, ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ, ПОРАДА: ДІАЛОГ З ЧИТАЧЕМ

НАПИСАННЯ РЕПОРТАЖУ: ВІД ТЕМИ ДО СТИЛЮ

ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ІНФОРМАЦІЙНИХ ЖАНРІВ. ПОНЯТТЯ НОВИНИ. ХРОНІКА, ІНФОРМАЦІЯ, ЗАМІТКА, КОРЕСПОНДЕНЦІЯ: МІСТКІСТЬ КОРОТКОЇ ФРАЗИ

Література: 2, 6

 

ТЕМАТИКА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

 

Практичне заняття 1

План:

1. Місце інформаційних жанрів на шпальтах сучасних видань.

2. Оперативність і актуальність інформаційних жанрів.

3. Визначення новини.

4. Типи інформації.

5. Місце хроніки та інформації у композиції видання.

6.Різновиди заміток.

7.Специфіка інформаційної кореспонденції.

Аудиторна робота: розгляд зразків хроніки, інформації, заміток, кореспонденції. Написання замітки міні-рецензії.

 

Практичне заняття 3

План:

1. Місце репортажу на газетній і журнальній шпальті.

2. Особливості жанру (наглядність, динамічність тощо).

3. Роль і місце автора в репортажі.

4. Подія як інформаційний привід.

5. Проблема і її подача у репортажі.

6. Репортаж з експериментом: мета і роль автора.

7. Етика у репортажі з експериментом.

Аудиторна робота: розгляд зразків жанру. Начерк репортажу «День студента КНУКіМ»

 

Практичне заняття 4, 5

План:

1. Жанр інформаційного інтерв’ю.

2. Різновиди інтерв’ю.

3. Підготовка до інтерв’ю.

4. Основні правила ведення розмови.

5. Розвиток інтерактивності сучасної преси.

6.Опитування: мета, підготовка і подача.

7.Відповіді читачам.

8.Поради: фахові і побутові.

Аудиторна робота: огляд зразків інтерв’ю. Планування питань для модельованої ситуації інтерв’ю. написання порад на запропоновані теми.

 

Практичне заняття 6

План:

1. Аналітика на сторінках сучасних видань («Голос України», «Кореспондент», «Фокус», «Універсум», «Ї»).

2. Методи аналітичної журналістики.

3. Специфіка аналітичної кореспонденції і коментаря

4. Жанр прогнозу

5. Версія

Аудиторна робота: розгляд зразків жанрів, визначення їх статусу на сторінках видань, синтез конструктивних прийомів

 

Практичне заняття 7

План:

План:

 

1. Види статей.

2. Журналістське розслідування і журналістське дослідження: спільне і відмінне.

3. Збір матеріалу для розслідування: методи і принципи.

4. Етапи роботи журналіста у жанрі розслідування.

5. Прийоми викладу зібраного матеріалу.

6. Найвідоміші журналістські розслідування

Аудиторна робота: розгляд та аналіз зразків жанрів, дібраних студентами.

 

МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ 1

Варіант 1

1. Специфіка жанру репортажу.

2. Визначіть жанр запропонованого тексту.

 

Варіант 2

1. Інформаційне інтерв’ю.

2. Визначіть жанр запропонованого тексту.

 

Другий модуль

Лекція 7


Читайте також:

  1. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  2. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  3. Березневі статті” Б.Хмельницького.
  4. Вивчення, розслідування ситуацій, що стосуються порушення прав людини.
  5. Види інформаційно-аналітичної діяльності
  6. Визначення розміру полів за допомогою розбиття статті на 9 рівних частин
  7. Використання матеріалів ОРД для попередження, припинення і розслідування злочинів, розшуку зло­чинців та осіб, які безвісно зникли
  8. Вимоги до написання
  9. Виховна мета:сприяти формуванню професійних якостей спеціаліста правоохоронної сфери діяльності з розкриття та розслідування злочинів.
  10. Договори (статті) гетьманів України з московським царем як кроки на шляху обмеження автономії України в другій половині XVII – XVIII ст.
  11. Договори (статті) гетьманів України з московським царем як кроки на шляху обмеження автономії України в другій половині XVII – XVIII ст.
  12. Дохідна частина бюджетної класифікації доходів бюджету України включає наступні статті доходів.




Переглядів: 770

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання для самостійної роботи | Завдання для самостійної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.