Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання для самостійної роботи

Реферати

Семінар № 3. Коментар

 

Студенти в години самостійної роботи визначають тему коментарю, збирають фактологічний матеріал, який систематизується, аналізується та узагальнюється. Відпрацьовується план, пишеться текст матеріалу, здійснюється його правка.

Проводиться ділова гра – редакційна літучка. Студенти оцінюють якість підготовленого матеріалу в жанрі коментарю (відбувається взаємне рецензування робіт, обговорення недоліків і позитивних рис авторських текстів, пропозицій щодо вдосконалення розглянутих матеріалів, посилення їхньої актуальності та ефективності).

 

 

Ключові поняття, терміни, словосполучення:оперативна, актуальна аналітика, коментування подій і фактів, аналітичний аспект, аналіз, синтез, індукція, дедукція, аналогія, публіцистичний коментар, коментатор, концепція, проблематика, масштабність, суспільно заангажований суб’єктивізм, прихований і відкритий полемізм, апелювання до певних осіб або інстанцій, архітектоніка матеріалу, тема, фактологічна база, типовий факт, процес переходу подій у явище, анатомія явища, індивідуальна інтерпретація, виведення тенденції, дедуктивний метод відтворення думки, експозиція, постановка проблеми, аргументація, рекомендація, узагальнена оцінка, літературне опрацювання тексту, архівація, досьє, заголовочний комплекс, рубрикація, мовностилістичні засоби.

1. Проблемно-тематична характеристика коментарів щотижневої газети “Дзеркало тижня” (обрати для вивчення певний період – наприклад, один місяць або квартал).

2. Проблемно-тематична характеристика коментарів щотижневої газети “2000” (обрати для вивчення певний період – наприклад, один місяць або квартал).

3. Жанрово-стильові особливості коментарів газети “Комментарии”.

4. Жанрово-стильові особливості коментарів газети “Голос України”.

5. Функціонування жанру коментарю на сторінках аналітичного журналу “Український тиждень”.

6. Ведення рубрик “Колонка коментатора” та “Актуальний коментар” в українських ЗМІ.

 

1. Виріжте з поточної української преси зразки кількох коментарів, проаналізуйте їх з точки зору дотримання жанрових вимог і закладіть у жанрове досьє.

2. В одному з аналітичних видань визначте імена журналістів-коментаторів, матеріали яких відзначаються високим рівнем професіоналізму. Відрецензуйте ці твори.

3. Напишіть власний коментар на актуальну, суспільно важливу тему. Обґрунтуйте свою концепцію.

Питання для самоконтролю.

1. Що означає “оперативна тлумачна аналітика”?

2. Дайте повне визначення жанру коментарю.

3. Чим відрізняється коментар від інших жанрів аналітики?

4. У яких виданнях можна знайти зразки жанру коментарю?

5. Які види коментарів ви знаєте?

6. Назвіть імена відомих спортивних телекоментаторів.

 

Рекомендована література


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. V. Завдання.
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  10. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  11. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  12. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.




Переглядів: 859

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Реферати | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.