МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 3 КУЛЬТУРА УСНОГО ФАХОВОГО СПІЛКУВАННЯПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ №2 ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ №2 Тема 1. Спілкування як інструмент професійної діяльності ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ №2 Денне відділення (2 ЗАНЯТТЯ) 1. Спілкування і комунікація. 2. Функції спілкування. 3. Види, типи і форми професійного спілкування. 4. Основні закони спілкування. 5. Стратегії спілкування. 6. Невербальні компоненти спілкування. 7. Гендерні аспекти спілкування. 8. Поняття ділового спілкування. Основна література 1. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 303-318. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник для вищ. та серед. Спец. Навч. закл. – К.: А.С.К., 2005. – С. 200-223.
Додаткова література 1. Жайворонок В.В. Бріцин В.М., Тараненко О.О. Українська мова в професійній діяльності: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2006. – С. 11-15.
Завдання для самостійної роботи 1. Опрацювати рекомендовану літературу. 2. Письмово підготувати публічний виступ на цікаву для вас тему (ваше хоббі, улюблена книга, музика тощо). 3. Опрацювати рекомендовану літературу. 4. Письмово підготувати промову з нагоди врочистої зустрічі з ... (відомим балетмейстером, режисером, співаком, актором тощо). (Факультет образотворчого мистецтва)
ТЕМА 2.Риторика і мистецтво презентації (5 занять)
1. Поняття про ораторську (риторичну) компетенцію. 2. Публічний виступ як важливий засіб комунікації. 3. Мистецтво аргументації. 4. Техніка і тактика аргументування. 5. Мовні засоби переконування. 6. Комунікативні вимоги до мовної поведінки під час публічного виступу. 7. Види публічного мовлення. 8. Презентація як різновид публічного мовлення. Типи презентацій. 9. Мовленнєві, стилістичні і комунікативні принципи презентації. 10. Культура сприймання публічного виступу. 11. Уміння запитувати, уміння слухати. Основна література 1. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 303-318. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник для вищ. та серед. Спец. Навч. закл. – К.: А.С.К., 2005. – С. 200-223.
Додаткова література 1. Жайворонок В.В. Бріцин В.М., Тараненко О.О. Українська мова в професійній діяльності: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2006. – С. 11-15. Завдання для самостійної роботи 1. Опрацювати рекомендовану літературу. 2. Письмово підготувати промову з нагоди врочистої зустрічі з ... (відомим балетмейстером, режисером, співаком, актором тощо). (Факультет образотворчого мистецтва) (4 заняття) 1. Особливості усного спілкування. Способи впливу на людей під час безпосереднього спілкування 2. Індивідуальні та колективні форми фахового спілкування. 3. Функції та види бесід. 4. Стратегії поведінки під час ділової бесіди. Співбесіда з роботодавцем. 5. Етикет телефонної розмови. Студенти мають знати: основні етапи розвитку української мови; різні погліди щодо цього; документи, які регламентують розвиток і функціонування української мови Студенти мусять вміти: самостійно опрацьовувати літературу; відшукувати потрібну інформацію, будувати власне висловлювання, готувати реферат. Основна література 1.Зубков М. Г. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 9-12. Додаткова література 1.Сучасна українська мова / За ред. О. Пономарева. – К., 2001. 2. Українська мова. Енциклопеція. – К., 2000. 3. Ющук І. Українська мова. – К., 2003. Завдання для самостійної роботи 1. Опрацювати рекомендовану літературу. 2. Підготувати реферат на тему: «Історія розвитку української мови». Вимоги: обсяг не менше 10 сторінок, параметри сторінки: формат А 4, всі поля – 2 см, міжрядковий інтервал – 1,5, кегль 14, абзацний відступ 1 см. (Факультет образотворчого мистецтва) Читайте також:
|
||||||||
|