Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 5.1 ДІЛОВІ ПАПЕРИ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ №2 ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ

ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ

ТЕМА 4 МИСТЕЦТВО КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ

ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ №2

(4 заняття)

1. Форми колективного обговорення професійних проблем.

2. Мистецтво перемовин.

3. Збори як форма колективного рішення. Нарада.

4. Дискусія.

5. „Мозковий штурм” як евристична форма активізування творчого потенціалу співрозмовників під час колективного обговорення. Технології проведення „мозкового штурму”.

Студенти мають знати: що таке літературна мова; поняття діалекту; що таке стиль.

Студенти мають вміти: будувати висловлювання в основних стилях мовлення; дотримувати норм української літературної мови.

Основна література

1. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник для вищ. та серед. Спец. Навч. закл. – К.: А.С.К., 2005. – С. 13 – 14, С. 19-30.

2. Зубков М. Г. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 18-31.

Додаткова література

1. Михайлюк В.О. Українська мова професійного спілкування: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – С. 15-20.

Завдання для самостійної роботи

1. Опрацювати рекомендовану літературу.

2. Написати 3 тексти за професійним спрямуванням, використовуючи такі стилі: 1) публіцистичний; 2) науковий; 3) офіційно-діловий.

(Факультет образотворчого мистецтва)

1. Класифікація документів.

2. Національний стандарт України. Вимоги до змісту та розташування реквізитів.

3. Вимоги до бланків документів.

4. Оформлювання сторінки.

5. Вимоги до тексту документа.

Студенти мають знати: основні вимоги до мовлення; особливості професійного спілкування; норми літературної мови; орфоепічні й акцентологічні норми; мовленнєвий етикет спілкування.

Студенти мусять вміти: здійснювати регламентування спілкування, ефективне слухання; застосовувати орфоепічні й акцентологічні норми сучасної української літературної мови в усному спілкуванні; доречно використовувати моделі звертання, привітання, ввічливості, погодження, подяки, прощання тощо.

Основна література

1. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. – Х., 2006. – С. 12-17.

2. Михайлюк В.О. Українська мова професійного спілкування: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – С. 5-9, С. 15-20, С. 36-37, С. 56-60.

Додаткова література

1. Глущик С.В., Дияк О.В., Шевчук С.В. Сучасні ділові папери: Навчальний посібник для вищ. та серед. Спец. Навч. закл. – К.: А.С.К., 2005. – С. 13 – 19.

2. Жайворонок В.В. Бріцин В.М., Тараненко О.О. Українська мова в професійній діяльності: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2006. – С. 4-9.

3. Коваль А.П. Ділове спілкування. – К., 1992.

4. Корнієнко О. М. Мистецтво ґречності. – К., 1995.

5. Культура української мови: Довідник/ За ред. В.М.Русанівського. – К., 1990.

Завдання для самостійної роботи

1. Опрацювати рекомендовану літературу.

2. Підготувати реферати на тему „Класифікація документів”.

 

 

(Факультет образотворчого мистецтва)


Читайте також:

  1. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  2. Аргументація як раціональна частина комунікації.
  3. Бази даних як засіб зберігання й обробки інформації
  4. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  5. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.
  6. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти
  7. Болонський процес як засіб інтеграції і демократизації вищої освіти країн Європи.
  8. Болонський процесс як засіб інтеграції у вищу освіту європейських країн.
  9. Важливо також правильно обрати: цінні папери яких підприємств, якого виду і в якій кількості слід купувати для поповнення своїх активів. Зупинимося на цьому більш детально.
  10. ВЕРБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ. ЗАСОБИ ВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ.
  11. Взаємозвязок соціалізації та професійної адаптації в
  12. Види комунікації в управлінні




Переглядів: 587

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 3 КУЛЬТУРА УСНОГО ФАХОВОГО СПІЛКУВАННЯ | ТЕМА 1. Українська термінологія в професійному спілкуванні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.