Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Об’єм предмету і види навчальної роботи

Пояснювальна записка.

Рецензія

Lesson 7 Ukrainian folk picture

Contents

Lesson 1 My last visit to the museum

TRANSLATOR’S FALSE FRIENDS ………………………………………………………………………

Lesson 2 Painting in England

WORD-BUILDING………………………………………………………………………………………….

Lesson 3The trends in painting in the 19th century

The Passive Voice Present simple

Past simple Future simple…………………………………………………………………………………….

Lesson 4Late 19th -20th century art

The Passive Voice Present Continuous

Past Continuous………………………………………………………………………………………

Lesson 5 Ukrainian Pictorial Art

The Passive Voice Present Perfect Past Perfect Future Perfect…………………………………………………………

Lesson 6 Architecture

Secuence of Tenses…………………………………………………………………………………………….

How to Write a Summary………………………………………………………………………………………

Lesson 8 Outstanding artists of Ukraine

Compound and Complex Sentences…………………………………………………………………………..

Lesson 9 The prominent artista of the USA………..…………………………………………..

 

На методичні вказівки до практичних та самостійних занять з предмета «Англійська мова за професійним спрямуванням» для студентів 3-го курсу денного відділення спеціальності 5.02020801 "Образотворче та декоративно-прикладне мистецтво" Спеціалізація “Художня кераміка”

 

Методичні вказівки з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» розроблені викладачем Шкрябун О.М. у відповідності до діючої програми затвердженої директором коледжу у 2011 році.

Вони містять в собі ряд тем, які дають можливість студентам 3-го курсу оволодіти основною інформацією щодо напрямку з їхньої спеціальності та ознайомитись з сучасними напрямками в образотворчому та декоративно-прикладному мистецтві.

Кожна тема містить ряд термінів, які полегшують роботу студентів при читанні та перекладі текстів, лексичні та граматичні вправи допомагають удосконалювати знання. Важливим є те, що посібник має автентичні тексти для розвитку навичок різних видів читання.

Методичні вказівки з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» рекомендуються до використання у навчальному процесі.

 

Рецензент: Т.М.Єрмоленко, викладач англійської мови Київського державного транспортно-економічного коледжу

 

1. Ціль і задачі дисципліни

Метою курсу є формування основних навичок мовного спілкування на

Англійській мові в професійних сферах.

Задачами курсу є:

· формування вмінь вести бесіду, брати участь у дискусіях;

· удосконалювати навички читання і розуміння спеціальних

текстів;

· тренування навички розуміння на слух діалогічного і монологічного мовлення

 

 

Ця програма охоплює основні розділи предмету. Вона реалізується у формі практичних занять і самостійної роботи студентів, яка включає підготовку до практичних занять і виконання домашнього завдання

Види навчальної роботи Всього годин
Загальна кількість годин
Аудиторні заняття
Самостійна робота
Комплексна контрольна робота

Зміст предмета включає такі теми:

1 Відвідування музею.

2 Розвиток живопису у Епропі в період 15-17 століть

3 Напрямки в живописі у 19 столітті

4. Мистецтво кінця 19 початку 20 століття

5. Українське образотворче мистецтво

6. Українська архітектура

7. Живопис

8 Видатні художники України

9 Мистецтво Сполучених Штатів Америки

А також граматичні теми: пасивний стан, словотворення, особливості перекладу, синтаксис.

Багато уваги приділяється реферуванню автентичних текстів.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  10. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  11. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  12. Алгоритм роботи прозорого моста




Переглядів: 544

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
WHAT YOU WILL DO | My last visit to the museum

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.