![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Поняття стратегії та тактики маркетингу.
Стратегія маркетингу визначає, як використовувати структуру маркетингу, щоб сформувати і задовольнити потреби цільових ринків і досягти цілей організації. У стратегіях, розроблених для кожного ринкового сегмента, розглядаються і нові продукти, і ті, що вже випускаються, ціни, просування продуктів, вказується, як стратегія реагує на небезпеки та можливості ринку. Із загальних стратегій компанії випливають загальні маркетингові стратегії стосовно конкретних ринків: - розширення існуючих ринків; - проникнення на нові ринки; - підтримка рівня збуту на існуючих ринках; - концентрація зусиль на меншому числі ринків; - відхід з ринку. Кожна із зазначених стратегій підлягає подальшої деталізації. Так, стратегія проникнення на ринок з новим товаром може бути конкретизована за допомогою матриці «ціна товару - витрати на просування» . Стратегія швидкого одержання прибутку (інтенсивна стратегія) застосовується в таких випадках: - більшість покупців не проінформовано про товар і потрібно затратити значні зусилля на їхнє інформування і створення позитивного відношення до товару; - покупці, обізнані про товар, згодні платити високу ціну. Стратегія повільного одержання прибутку (стратегія повільного проникнення) застосовується в таких випадках: - місткість ринку є незначною; - товар відомий більшості покупців; - покупці готові платити високу ціну; - конкуренція на ринку незначна. Стратегія швидкого (широкого) проникнення застосовується в таких випадках: - велика місткість ринку; - покупці погано проінформовані про товар; - для більшості покупців висока ціна неприйнятна; - конкуренція на ринку велика; - зростання масштабів виробництва зменшує собівартість одиниці продукції. Стратегія повільного проникнення (пасивна стратегія) на ринок застосовується в таких випадках: - велика місткість ринку; - гарна проінформованість про товар; - відмовлення покупців від придбання дорогого товару; - конкуренція на ринку не є високою. Виходячи з обраної загальної стратегії діяльності на ринку, з врахуванням конкретної ситуації, що склалася на даному ринку, рівня конкурентної боротьби вибирається стратегія стосовно продукту. У цій галузі виділяються наступні стратегії: 1. Диференціація - конкурентна стратегія, використовуючи яку, організація концентрує свої зусилля на створенні продуктів і розробці маркетингової програми, які за своїми характеристиками відрізняються в кращу сторону від конкурентів, що надає організації можливість стати лідером у галузі по певній групі продуктів (додання продуктові особливих якостей, досягнення високих значень показника якості й ін.). 2. Лідерство за повними витратами - конкурентна стратегія, що забезпечує організації досягнення найменших витрат виробництва і доведення продукту до споживача (за рахунок використання самих «дешевих» рішень), завдяки чому вона встановлює в порівнянні з конкурентами нижчі ціни і завойовує велику ринкову частку. 3. Спеціалізація або фокусування - конкурентна стратегія, виходячи якою організація концентрує свої зусилля на виробництві продуктів, орієнтованих на вузьке коло споживачів. 4. Диверсифікованість - це вид стратегії маркетингу, спрямованої на випуск нових продуктів, не пов'язаних з виробництвом головних видів продуктів компанії, і з виходом на нетрадиційні ринки. Така стратегія знижує імовірність великих провалів. 5. Розширення галузей використання продукту. Обрана загальна стратегія маркетингової діяльності може бути конкретизована з погляду вибору оптимального комплексу маркетингу, окремих його елементів (стратегії в галузі ціноутворення, просування продуктів і т.д.).
3.Мета, типи і методи контролю. Читайте також:
|
||||||||
|