Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття стратегії та тактики маркетингу.

 

Стратегія маркетингу визначає, як використовувати структуру маркетингу, щоб сформувати і задовольнити потреби цільових ринків і досягти цілей організації.

У стратегіях, розроблених для кожного ринкового сегмента, розглядаються і нові продукти, і ті, що вже випускаються, ціни, просування продуктів, вказується, як стратегія реагує на небезпеки та можливості ринку.

Із загальних стратегій компанії випливають загальні маркетингові стратегії стосовно конкретних ринків:

- розширення існуючих ринків;

- проникнення на нові ринки;

- підтримка рівня збуту на існуючих ринках;

- концентрація зусиль на меншому числі ринків;

- відхід з ринку.

Кожна із зазначених стратегій підлягає подальшої деталізації.

Так, стратегія проникнення на ринок з новим товаром може бути конкретизована за допомогою матриці «ціна товару - витрати на просування» .

Стратегія швидкого одержання прибутку (інтенсивна стратегія) застосовується в таких випадках:

- більшість покупців не проінформовано про товар і потрібно затратити значні зусилля на їхнє інформування і створення позитивного відношення до товару;

- покупці, обізнані про товар, згодні платити високу ціну.

Стратегія повільного одержання прибутку (стратегія повільного проникнення) застосовується в таких випадках:

- місткість ринку є незначною;

- товар відомий більшості покупців;

- покупці готові платити високу ціну;

- конкуренція на ринку незначна.

Стратегія швидкого (широкого) проникнення застосовується в таких випадках:

- велика місткість ринку;

- покупці погано проінформовані про товар;

- для більшості покупців висока ціна неприйнятна;

- конкуренція на ринку велика;

- зростання масштабів виробництва зменшує собівартість одиниці продукції.

Стратегія повільного проникнення (пасивна стратегія) на ринок застосовується в таких випадках:

- велика місткість ринку;

- гарна проінформованість про товар;

- відмовлення покупців від придбання дорогого товару;

- конкуренція на ринку не є високою.

Виходячи з обраної загальної стратегії діяльності на ринку, з врахуванням конкретної ситуації, що склалася на даному ринку, рівня конкурентної боротьби вибирається стратегія стосовно продукту.

У цій галузі виділяються наступні стратегії:

1. Диференціація - конкурентна стратегія, використовуючи яку, організація концентрує свої зусилля на створенні продуктів і розробці маркетингової програми, які за своїми характеристиками відрізняються в кращу сторону від конкурентів, що надає організації можливість стати лідером у галузі по певній групі продуктів (додання продуктові особливих якостей, досягнення високих значень показника якості й ін.).

2. Лідерство за повними витратами - конкурентна стратегія, що забезпечує організації досягнення найменших витрат виробництва і доведення продукту до споживача (за рахунок використання самих «дешевих» рішень), завдяки чому вона встановлює в порівнянні з конкурентами нижчі ціни і завойовує велику ринкову частку.

3. Спеціалізація або фокусування - конкурентна стратегія, виходячи якою організація концентрує свої зусилля на виробництві продуктів, орієнтованих на вузьке коло споживачів.

4. Диверсифікованість - це вид стратегії маркетингу, спрямованої на випуск нових продуктів, не пов'язаних з виробництвом головних видів продуктів компанії, і з виходом на нетрадиційні ринки. Така стратегія знижує імовірність великих провалів.

5. Розширення галузей використання продукту.

Обрана загальна стратегія маркетингової діяльності може бути конкретизована з погляду вибору оптимального комплексу маркетингу, окремих його елементів (стратегії в галузі ціноутворення, просування продуктів і т.д.).

 

 

3.Мета, типи і методи контролю.


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  3. А/. Поняття про судовий процес.
  4. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  7. Альтернативні стратегії за матрицею Мак-Кінсі.
  8. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  9. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  10. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  11. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  12. Аудиторські докази: поняття та процедури отримання




Переглядів: 1035

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання планування маркетингу. | Середовище міжнародного маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.