Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Педагогічного профілю

Обласні бібліотеки України

Бібліотеки України

 

http://www.rada.kiev.ua/LIBRARY/index.htm Бібліотека Верховної Ради України
http://www.nbuv.gov.ua/ Національна бібліотека України ім.В.І.Вернадського
http://www.nplu.kiev.ua/ Національна Парламентська Бібліотека України
http://www.ukrlibworld.kiev.ua/osvita/index_bib.htm Державна науково-педагогічна бібліотека України
http://www.gntb.n-t.org/ Державна науково-технічна бібліотека України
http://www.edu-ua.net/library/ Центральна освітянська бібліотека Інституту змісту і методів навчання Міносвіти України (Київ)
http://www.4uth.gov.ua/education/mathematics/history.htm Державна бібліотека України для юнацтва  

 

 

http://www.library.kr.ua/ Кіровоградська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Д. І. Чижевського
http://www.library.vinnitsa.com/ Вінницька обласна універсальна наукова бібліотека ім. К.А.Тімірязєва
http://www.libr.dp.ua/ Дніпропетровська обласна універсальна наукова бібліотека
http://www.library.donetsk.ua/ Донецька обласна універсальна наукова бібліотека ім. Н. К. Крупської
http://www.library.lg.ua/rus/index.php Луганська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Л. М. Горького
http://www.library.crimea.ua/ Республіканська кримсько-татарська бібліотека ім. І. Гаспринського
http://www.ounb.km.ua/ Хмельницька обласна універсальна наукова бібліотека ім. М. Островського
http://www.library.kharkov.ua/ Харківська обласна універсальна наукова бібліотека
http://libr.fk.lutsk.ua/ Волинська обласна універсальна наукова бібліотека ім. Олени Пчілки
http://www.library.mksat.net/ Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
http://libr.rv.ua/ Рівненська державна обласна бібліотека
http://www.library.kherson.ua/ Херсонська обласна бібліотека для дітей
http://khersonml.ukrbiz.net/ Херсонська обласна наукова медична бібліотека

 

Бібліотеки вищих навчальних закладів України

 

http://www.vspu.edu.ua/ Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
http://drohobych.net/ddpu/ Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
http://www.kmpu.edu.ua/ Київський міський педагогічний університет ім. Б. Д. Грінченка
http://www.kspu.kr.ua/ Кіровоградський державний педагогічний університет ім. Володимира Винниченка
http://www.lgpu.lg.ua/ Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка
http://mdpu.org.ua/ Мелітопольський державний педагогічний університет
http://www.moippo.mk.ua/ Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
http://www.npu.edu.ua/ Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова
http://www.pdpu.poltava.ua/ Полтавський державний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка
http://www.slavdpu.dn.ua/ Слов'янський державний педагогічний університет
http://www.tnpu.edu.ua/ Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
http://www.udpu.org.ua/ Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Читайте також:

  1. Бар’єри, які заважають ефективності педагогічного спілкування.
  2. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.
  3. Визначення педагогічного спілкування, його специфіка. Структура педагогічного спілкування (етапи).
  4. Вихідні дані для проектування поздовжнього профілю, його елементи та оформлення
  5. Впровадження медико-психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей в контексті реалізації здоров’язберігаючої функції ДНЗ.
  6. Елементи поперечного профілю та їхнє призначення
  7. Завдання, функції і види педагогічного контролю.
  8. Загальна характеристика педагогічного процесу у вищій школі України згідно Болонських вимог.
  9. Загальна характеристика принципів педагогічного менеджменту
  10. Закономірності педагогічного процесу
  11. Зв'язок соціології праці з науками про працю соціологічного профілю і несоціологічного профілю
  12. Значення педагогічного спілкування як форми контактної педагогічної взаємодії




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.