Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: 7. Місцеві податки і збори.

Мито.

 

Мито – це непрямий податок, який стягується з товарів, які переміщуються через митний кордон України.

Платники податку – юридичні чи фізичні особи, що здійснюють переміщення через митний кордон України товарів або інших предметів, що підлягають оподаткуванню згідно з чинним законодавством.

 

Об’єкт оподаткування = Фактурна вартість + Транспортні витрати+ Страхові послуги+ Інші витрати.

 

Фактурна вартість – з це вартість товарів, яка фактично сплачена чи підлягає сплаті або повинна компенсуватися зустрічними поставками товарів та зазначається в рахунку-фактурі.

Види мита, що застосовуються в Україні:

1. адвалерне – нараховується у відсотках до митної вартості товарів та інших предметів, що обкладаються митом;

2. специфічне – нараховується у встановленому грошовому розмірі на одиницю товарів та інших предметів, які обкладаються митом;

3. комбіноване – поєднує обидва попередніх види митного обкладення.

З метою захисту економічних інтересів України та українських виробників можуть застосовуватись особливі види мита:

1. спеціальне – застосовується як засіб захисту українських виробників; як запобіжний засіб щодо учасників зовнішньоекономічної діяльності, які порушують національні інтереси у сфері зовнішньоекономічної діяльності; як заходи у відповідь на дискримінаційні або недружні дії інших держав, що обмежують здійснення законних прав та інтересів суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності;

2. антидемпінгове мито – застосовується відповідно до ЗУ «Про захист національного товаровиробника від антидемпінгового імпорту»; у разі вивезення за межі митної території України товарів за ціною, істотно нижчою за ціни інших експортерів подібних або безпосередньо конкуруючих товарів на момент цього вивезення, якщо таке вивезення заподіює шкоду;

3. компенсаційне мито – застосовується відповідно до ЗУ «Про захист національного товаровиробника від субсидованого імпорту»; у разі вивезення за межі митної території України товарів для виробництва, переробки та продажу, транспортування, експорту або споживання яких безпосередньо або опосередковано надавалася субсидія, якщо таке вивезення заподіює шкоду.

Від сплати мита звільняються:

- транспортні засоби, що здійснюють міжнародні перевезення вантажів;

- валюта України, іноземна валюта та цінні папери;

- товари, що підлягають оберненню у власність держави.

Види методів для визнначення митної вартості:

1. За ціною договору щодо товарів, які імпортуються (основний метод). Митна вартість – це ціна, що була фактично сплачена або підлягає сплаті за товари.

2. За ціною договору щодо ідентичних товарів. Для визначення митної вартості за основу береться вартість операції за ідентичними товарами, які продаються на експорт в Україну з тієї ж країни, і час експорту яких збігається з часом експорту оцінюваних товарів або максимально наближеним до нього.

3. За ціною договору щодо подібних товарів. Подібними приймаються товари, які хоч і не є однаковими за всіма ознаками, але мають схожі характеристики та складають із схожих компонентів, завдяки чому виконують однакові функції порівняно з товарами, що оцінюють, та вважаються комерційно взаємозамінними.

4. На основі віднімання вартості. За основу береться ціна одиниці товару, за якою найбільша партія оцінюваних, ідентичних чи подібних імпортних товарів продається на території України покупцю, що є не пов’язаною з продавцем особою, одночасно або у час, максимально наближений до дати ввезення оцінюваних товарів, за умови вирахування, якщо вони можуть бути виділені, таких компонентів, які визначені в ст.. 271 митного Кодексу.

5. Метод визначення на основі додавання вартості. За основу береться надана виробником товарів, які оцінюються або від його імені інформація про їх вартість, яка складається відповідно до ст..272 митного Кодексу.

6. Резервний метод. Застосовується, коли кожен з вище перелічених методів не дав можливості оцінити митну вартість або коли митний орган аргументовано вважає, що ці методи визначення митної вартості не можуть бути використані.

 

1. Види митних режимів.

 

Відповідно дост.185 митного Кодексу України запроваджуються такі види митних режимів:

1. імпорт. Митному органу уповноваженою особою вантажаотримувача надається комплект документів, що підтверджують мету та підстави ввезення товарів на митну територію України. Крім того, надаються митна декларація, документи про сплату податків і зборів, дозвільні документи відповідно до вимог державної системи нетарифного регулювання.

2. Реімпорт. Товари, що походять з України та вивезені за межі митної території України згідно з митним режимом експорту не пізніше ніж у встановлений законодавством строк ввозяться на митну територію України для вільного обігу на цій території.

3. Експорт. Зобов’язує здійснити вивезення товарів за межі митної території України для вільного обігу без зобов’язань щодо повернення на національну митну територію та без встановлення умов використання цього товару на території іноземної держави.

4. Реекспорт. Митний режим, відповідно до якого товари, що походять з інших країн, не пізніше ніж у встановлений законодавством строк з моменту їх ввезення на митну територію України вивозяться з цієї території в режимі експорту.

5. Транзит. Даний митний режим зобов’язує здійснити переміщення товарів і транспортних засобів під митним контролем між двома митними органами або в межах зони діяльності одного митного органу без будь-якого використання таких товарів і транспортних засобів на митній території України.

6. Тимчасове ввезення (вивезення). Митний режим зобов’язує ввозити товари на митну територію України чи вивозити за межі митної території України з обов’язковим наступним поверненням цих товарів без будь-яких змін, крім природного зношення чи втрат за нормальних умов транспортування.

7. Митний склад. Відповідно до цього режиму ввезені з-за меж митної території України товари зберігаються під митним контролем без справляння податків і зборів і без застосування до них заходів нетарифного регулювання та інших обмежень у період зберігання, а товари, що вивозяться за межі митної території України, зберігаються під митним контролем після митного оформлення митними органами до фактичного їх вивезення за межі митної території України.

8. Спеціальна митна зона. Відповідно до нього, товари, які ввозяться на території відповідних типів спеціальних економічних зон із-за меж митної території України, а також до товарів, які вивозяться з територій зазначених зон за межі митної території України, не застосовуються заходи тарифного і нетарифного регулювання, якщо інше не передбачено законом.

9. Магазин безмитної торгівлі. Застосовується до товарів, а також супутніх товарам робіт, не призначених для споживання на митній території України та які знаходяться і реалізуються під митним контролем у пунктах пропуску на митному кордоні України у відкритих для міжнародного сполучення, інших зонах митного контролю, визначених митними органами України, без справляння митних податків, установлених на експорт та імпорт таких товарів, та без застосування заходів нетарифного регулювання.

10.Переробка на митній території України. Цей митний режим зобов’язує ввезені товари, що походять з інших країн, піддавати у встановленому законодавством порядку переробці без застосування до них заходів нетарифного регулювання, за умови вивезення за межі митної території України продуктів переробки відповідно до митного режиму експорту.

11. Переробка за межами митної території України. Даний режим зобов’язує товари, що перебувають у вільному обігу на митній території Україні, вивозити без застосування заходів тарифного та нетарифного регулювання з метою їх переробки за межи митної території України та наступного повернення в Україну.

12.Знищення або руйнування. Даний режим зобов’язує ввезені на митну територію України товари знищувати під митним контролем чи приводити у стан, який включає їх використання, без справляння податків, установлених на імпорт, а також без застосування заходів нетарифного регулювання до товарів, що знищуються або руйнуються.

При ввезенні на митну територію України звільняються від оподаткування товари, сумарна митна вартість яких не перевищує 200 євро, а загальна вага не перевищує 50 кг, що ввозяться громадянами в супроводжуваному багажі (за умови усного декларування), пересилаються в несупроводжуваному багажі та надходять на адресу громадян у міжнародних поштових відправленнях.

 

Товари, які безпосередньо ввозяться (пересилаються) громадянами в супроводжуваному (несупроводжуваному) багажі або пересилаються в міжнародних поштових відправленнях, які надходять в Україну в одній депеші від одного відправника на адресу одного одержувача (незалежно від кількості відправлень), сумарна митна вартість яких, заявлена громадянином або визначена митним органом шляхом складання митної вартості усіх товарів, не перевищує 1000 євро та/або загальна вага яких не перевищує 100 кг, підлягають обов'язковому письмовому декларуванню у порядку, передбаченому для громадян, та оподатковуються ввізним митом за ставкою в розмірі 20% від митної вартості, податком на додану вартість та в установлених законодавством випадках – акцизним та іншими зборами.

 

Товари, які пересилаються на адресу громадян у вантажних та експрес-відправленнях, сумарна митна вартість яких не перевищує 1000 євро та загальна вага яких не перевищує 100 кг, підлягають обов'язковому письмовому декларуванню митним органам у порядку, передбаченому для громадян, та оподатковуються ввізним митом за повними ставками Митного тарифу України, податком на додану вартість та в установлених законодавством випадках – акцизним та іншими зборами.

 

Таким чином, при митному оформленні товарів, які безпосередньо ввозяться громадянами в супроводжуваному багажі, надходять на їх адресу в несупроводжуваному багажі, пересилаються в міжнародних поштових відправленнях, які надходять в Україну в одній депеші від одного відправника на адресу одного одержувача (незалежно від кількості відправлень), або в міжнародних експрес-відправленнях, сумарна митна вартість яких не перевищує 200 євро, а загальна вага не перевищує 50 кг, податки та збори не нараховуються.

 

Якщо сумарна митна вартість товарів не перевищує 200 євро, а загальна вага перевищує 50 кг (до 100 кг включно); або сумарна митна вартість яких перевищує 200 євро (до 1000 євро включно), а загальна вага не перевищує 50 кг; або сумарна митна вартість яких не перевищує 1000 євро (але понад 200 євро) та загальна вага яких не перевищує 100 кг (але більше ніж 50 кг), за уніфікованою митною квитанцією МД-1 (оглядовим розписом М-15, митною декларацією форми М-16) нараховуються такі види податків і зборів: ввізне мито за ставкою в розмірі 20 % від митної вартості товарів; податок на додану вартість; акцизний збір та плата за митне оформлення товарів і транспортних засобів поза місцем розташування митних органів або поза робочим часом, установленим для митних органів.

 

У разі якщо товари надходять на адресу громадян у вантажних відправленнях, сумарна митна вартість яких не перевищує 1000 євро, а загальна вага не перевищує 100 кг, за уніфікованою митною квитанцією МД-1 нараховуються такі види податків та зборів: ввізне мито за повними ставками Митного тарифу України; податок на додану вартість; акцизний збір та плата за митне оформлення товарів і транспортних засобів поза місцем розташування митних органів або поза робочим часом, установленим для митних органів.

 

При митному оформленні товарів, які безпосередньо ввозяться (пересилаються) громадянами в супроводжуваному (несупроводжуваному) багажі, пересилаються в міжнародних поштових відправленнях, надходять на адресу громадян у міжнародних експрес-відправленнях або у вантажних відправленнях, сумарна митна вартість яких не перевищує 1000 євро, а загальна вага перевищує 100 кг; або сумарна митна вартість яких перевищує 1000 євро, а загальна вага не перевищує 100 кг; або сумарна митна вартість яких перевищує 1000 євро, а загальна вага перевищує 100 кг, за вантажною митною декларацією нараховуються такі види податків та зборів: ввізне мито за повними ставками Митного тарифу України, податок на додану вартість, акцизний збір та плата за митне оформлення товарів і транспортних засобів поза місцем розташування митних органів або поза робочим часом, установленим для митних органів у випадках та за ставками, установленими чинним законодавством.

 

 


Читайте також:

  1. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  2. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  3. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  4. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  5. Державні та місцеві гарантії
  6. Державні та місцеві гарантії
  7. Державні та місцеві гарантії
  8. Доходи, податки та видатки держав Стародавнього світу
  9. Загальнодержавні й місцеві податки та збори. Форма справляння податків.
  10. Земельні та місцеві податки
  11. Змішані податки та збори в податковій системі України
  12. І місцеві фінанси




Переглядів: 580

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика Розрахунку питомої ваги доходів від реалізації сільськогосподарської продукції власного виробництва та продуктів її переробки в загальній системі доходу підприємства. | Податок почне застосовуватись с 01 липня 2012р.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.