МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема14. ІнституціоналізмТема 13. Еволюція неокласичних ідей. Неолібералізм Тема 12. Кейнсіанство і особливості його розвитку у різних країнах. Неокейнсіанство Господарство світу в міжвоєнний період. Подолання наслідків першої світової війни та стабілізація господарства. Світова економічна криза 1929 – 1933 роки: причини і наслідки. Мілітаризація економіки. Історичні передумови виникнення кейнсіанства. Теоретична система та економічна програма Д. Кейнса. Макроекономічний аналіз. Концепція мультиплікатора інвестицій. Засоби державного регулювання економіки. Розповсюдження кейнсіанства і особливості його прояву в різних країнах. Неокейнсіанські теорії економічного зростання. Теорії “економічної динаміки” Р. Харрода та “економічного зростання” О. Домара. Посткейнсіанство. Криза кейнсіанства в 60-70 рр. XX ст. Еволюція неокласичної теорії на початку ХХ ст. Неокласичні теорії економічного зростання і ринку. Розвиток теорій монополії і конкуренції у працях Ф. Еджуорта, Е. Чемберліна, Дж. Робінсона, Й. Шумпетера. Консервативна неокласика. Неокласичні теорії економічного зростання. Учення про виробничу функцію. Багатофакторні моделі економічної динаміки. Р. Солоу, Дж. Міда. Теоретичні концепції Ф. Хайєка. В. Ойкен і його концепція “ідеальних типів господарських систем”. Чиказька школа монетаризму. Монетарна модель циклу М. Фрідмена. Неокласичне відродження. Теорії ”економіки пропозиції” та “раціональних очікувань” Т. Сарджента, Р. Лукаса, С. Фішера. Проекти податкової реформи. „Крива Лаффера”. “Неокласичний синтез”. Сучасні неокласичні економічні теорії. „Економікс” П. Самуельсона і його теоретичні основи. Досвід застосування неокласичних моделей в економіці різних країн. Ідейно-теоретичні основи розвитку капіталізму на початку ХХ ст. Загальна характеристика інституціоналізму та основні етапи його розвитку. Соціально-психологічний інституціоналізм Т. Веблена; соціально-правовий інституціоналізм Дж. Коммонса; емпіричний (кон’юкторно-статистичний) інституціоналізм В. Мітчелла. Неоінституціоналізм. Соціальний та технологічний інституціоналізм Дж. К. Гелбрейта. Трансакційні витрати, права власності в працях Р. Коуза. Теорія суспільного вибору Дж. М. Б’юкена. Еволюція теорій трансформації капіталізму під впливом НТР. Концепції “індустріального суспільства” П. Друкера, Р. Арона, “технологічного суспільства” Ж. Еллюля. Концепції футурології. “Постіндустріальне суспільство” Д. Белла. “Суперіндустріальне суспільство” А. Тоффлера. Футорологія і глобальне моделювання. Читайте також:
|
||||||||
|