МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Педагогічна діяльність і погляди А. Дістервега.Фрідріх Вільгельм Адольф Дістервег (1790-1866) - видатний німецький педагог-демократ, визначний діяч у галузі народної школи і педагогічної освіти. Він є автором понад 20 підручників з математики, географії, природознавства, німецької мови та ін. предметів, відомої праці «Керівництво до освіти німецьких учителів» (1835). Він був послідовником Песталоцці, і основними принципами виховання вважав: природовідповідність і самодіяльність, розробив дидактику розвиваючого навчання. За життя його називали «учителем німецьких учителів». З 1827р. видавав журнал «Рейнські листки для виховання і навчання»; з 1851р. випускав журнал «Педагогічний щорічник». Опублікував Дістервег понад 400 статей. Дістервег виступав проти станових і національних обмежень у царині освіти, проти виховання молоді в дусі релігійного фанатизму, національної ворожнечі та місцевої обмеженості. Обстоював ідею загальнолюдського виховання, що передбачає виховання єдності любові до всього людства і до свого народу. Головна мета виховання - гармонійний розвиток людини на основі принципів: -природовідповідності - врахування вікових та індивідуальних особливостей школярів; -культуровідповідності - необхідність встановлення тісного зв’язку між вихованням і духовним життям суспільства тобто, у процесі виховання передавати молодому поколінню досягнення культури даної історичної епохи; -самодіяльності (активності та ініціативності) - визначає особистість дітей, сприяє розвиткові їх мислення й волі, які виявляються у вчинках. Спираючись на ці принципи, він створив дидактику розвиваючого навчання, зробивши наступний крок у розвитку започаткованої Й.-Г. Песталоцці ідеї розвиваючого навчання. Сам процес навчання, на його думку, включає: - дидактичні принципи і правила, які стосуються учня; -дидактичні положення, що стосуються об’єкта - навчального матеріалу; - правила навчання, що стосуються вчителя. Сформулював 33 правила навчання. Головним завданням навчання вважав розвиток мислення, уваги, пам’яті, але в той же час підкреслював, що розвиток цих здібностей дітей нерозривно пов’язаний із засвоєнням самого матеріалу. Дістервег запропонував і обґрунтував розвиваючий метод навчання, орієнтований на активність і свідомість учнів, який передбачає проведення занять у формі діалогу, коли запитання ставлять і учитель, і учні. Цей метод привчає учнів мислити, самостійно знаходити істину. Пройдений матеріал потрібно частіше повторювати, засвоєння нових знань має бути свідомим. Успішне навчання завжди має виховуючий характер, не тільки розвиває розумові сили дитини, а й сприяє формуванню в неї волі, почуттів, поведінки. Щодо професії вчителя, то він повинен досконало знати свій предмет, любити дітей, свою професію, мати власні переконання, твердий характер та волю, бути енергійним, рішучим, постійно самовдосконалюватись, бути прикладом для своїх вихованців.
Читайте також:
|
||||||||
|