МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Транспортних засобівОсобливості складання КП при монтажі будівель із KП робіт при вузловому методі
При розробці ПОБ вузли діляться на: - технологiчнi - ними вважаються конструктивно відособлені частини лiнiй пiдприємства, в межах яких повиннi проводитися БМР до технiчної готовностi, котрі необхiдні для наладки i випробування агрегатів чи пристроїв; - будiвельнi - вони включають будiвлi чи споруди основного виробничого призначення або їх конструктивно відокремлені частини, в рамках яких здійснюється виконання БМР до технiчної готовностi, яка необхiдна для передачi пiд механомонтажнi роботи; - загальномайданчиковi - вони включають групу однорідних за функціями будiвлі, споруди i комунiкацiї виробничого призначення, технiчна готовнiсть яких дозволяє провести випробування i налагодження вузлів у встановленi термiни. Найбiльш трудомiсткі вузли можуть бути роздiленi на пiдвузли, що дозволяє сумiстити роботи i скоротити загальну тривалiсть будiвництва. Виділення вузлів i пiдвузлiв робиться при проектуванні генеральною проектною органiзацiєю при участi пiдрядника. При формуванні вузлів враховується: а) конструктивна завершеннiсть вузла як частини об'єкту; б) можливiсть виконання пусконалагоджувальних робiт i здачi вузла згідно робочого акту замовнику; в) можливiсть найбiльш швидкого надання фронту робiт для сумiжних органiзацiй; г) забезпечення найбiльш повного використання засобів механізації. Послідовність введення вузлів встановлюється із урахуванням здачі основних технологічних вузлів пiд пусконалагоджувальнi роботи з метою введення в експлуатацію пускового комплексу у визначеннi терміни. Тривалiсть будiвництва i термiни введення в дiю виробничих потужностей i об'єктiв визначається шляхом розроблення КУСГ – де проводиться номенклатура робiт, яка достатня для виявлення взаємо-зв'язкiв у часi сумiжних спецiалiзованих потоків, робiт у межах одного вузла i ув'язка цих потоків у рамках всього промислового комплексу (ПК). У розробленому КП будiвництва визначається: 1. Черговiсть i час підготовчого перiоду. 2. Термiни будiвництва вузлiв, основних i допомiжних будинкiв i споруд для своєчасного уведення в дiю ПК.
Суть цього методу полягає в тому, що всi збiрнi елементи пiдвозять на об'єкт у вiдповiдностi з технологiчною послiдовнiстю зведення споруди i краном безпосередньо "із колiс" подаються до мiсця монтажу. Застосування цього методу забезпечуює синхронне з монтажем i комплексне постачання збiрних конструкцiй. Для цього розробляється така технiчна документацiя щодо технологiї виконання робiт і органiзацiї будiвництва: 1. Монтажнi схеми iз порядковими номерами встановлення збiрних елементiв. 2. Погодженi монтажно-транспортнi графiки. 3. Графiки виробничо-технiчної комплектацiї. Складаються змiнні погодиннi графiки постачання i монтажу збiрних елементiв і розробляються так, щоб з точнiстю до хвилини був показаний час прибуття i відправлення на завод i на об’єкт кожного автомобiля, а також час монтажу кожного елемента. Дрiбнi елементи (перемички, балконнi плити, пiдвiконнi дошки тощо) підвозяться на майданчик завчасно i монтуються зi складу, що також вiдображається на графiку. Для забезпечення нормативного функцiонування заводів-поста-чальникiв, транспортникiв i монтажникiв встановлюється такий порядок: - створюється нормативна база для складання типової i оперативної документацiї на монтаж "iз колiс"; - проводиться збалансування потужностей, тобто ув'язка потреб будови iз можливостями промисловостi i транспорту; - розраховуються погодиннi (для збiрних конструкцiй) i добовi (для інших матерiалiв) монтажно-транспортнi графiки i графiки графічно-iнженерного комплектування; - складаються номенклатурнi плани вiдвантаження деталей пiдприємствами-постачальниками. Цей метод дозволяє: 1. Органiзувати будiвництво на бiльш високому рiвнi. 2. Краще використовувати монтажні механiзми, до мiнiмуму скоротити навантажувально-розвантажувальнi i складськi операцiї на будмайданчику. 3. Скоротити витрати на влаштування приоб'єктних складiв. 4. Скоротити термiни i знизити вартiсть будiвництва. 5. Установити заданий ритм у роботi всiх органiзацiй, що задiянi на будiвництвi.
Читайте також:
|
||||||||
|