Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Транспортних засобів

Особливості складання КП при монтажі будівель із

KП робіт при вузловому методі

 

При розробці ПОБ вузли діляться на:

- технологiчнi - ними вважаються конструктивно відособлені частини лiнiй пiдприємства, в межах яких повиннi проводитися БМР до технiчної готовностi, котрі необхiдні для наладки i випробування агрегатів чи пристроїв;

- будiвельнi - вони включають будiвлi чи споруди основного виробничого призначення або їх конструктивно відокремлені частини, в рамках яких здійснюється виконання БМР до технiчної готовностi, яка необхiдна для передачi пiд механомонтажнi роботи;

- загальномайданчиковi - вони включають групу однорідних за функціями будiвлі, споруди i комунiкацiї виробничого призначення, технiчна готовнiсть яких дозволяє провести випробування i налагодження вузлів у встановленi термiни.

Найбiльш трудомiсткі вузли можуть бути роздiленi на пiдвузли, що дозволяє сумiстити роботи i скоротити загальну тривалiсть будiвництва.

Виділення вузлів i пiдвузлiв робиться при проектуванні генеральною проектною органiзацiєю при участi пiдрядника.

При формуванні вузлів враховується:

а) конструктивна завершеннiсть вузла як частини об'єкту;

б) можливiсть виконання пусконалагоджувальних робiт i здачi вузла згідно робочого акту замовнику;

в) можливiсть найбiльш швидкого надання фронту робiт для сумiжних органiзацiй;

г) забезпечення найбiльш повного використання засобів механізації.

Послідовність введення вузлів встановлюється із урахуванням здачі основних технологічних вузлів пiд пусконалагоджувальнi роботи з метою введення в експлуатацію пускового комплексу у визначеннi терміни.

Тривалiсть будiвництва i термiни введення в дiю виробничих потужностей i об'єктiв визначається шляхом розроблення КУСГ – де проводиться номенклатура робiт, яка достатня для виявлення взаємо-зв'язкiв у часi сумiжних спецiалiзованих потоків, робiт у межах одного вузла i ув'язка цих потоків у рамках всього промислового комплексу (ПК).

У розробленому КП будiвництва визначається:

1. Черговiсть i час підготовчого перiоду.

2. Термiни будiвництва вузлiв, основних i допомiжних будинкiв i споруд для своєчасного уведення в дiю ПК.

 

 

Суть цього методу полягає в тому, що всi збiрнi елементи пiдвозять на об'єкт у вiдповiдностi з технологiчною послiдовнiстю зведення споруди i краном безпосередньо "із колiс" подаються до мiсця монтажу. Застосування цього методу забезпечуює синхронне з монтажем i комплексне постачання збiрних конструкцiй.

Для цього розробляється така технiчна документацiя щодо технологiї виконання робiт і органiзацiї будiвництва:

1. Монтажнi схеми iз порядковими номерами встановлення збiрних елементiв.

2. Погодженi монтажно-транспортнi графiки.

3. Графiки виробничо-технiчної комплектацiї.

Складаються змiнні погодиннi графiки постачання i монтажу збiрних елементiв і розробляються так, щоб з точнiстю до хвилини був показаний час прибуття i відправлення на завод i на об’єкт кожного автомобiля, а також час монтажу кожного елемента. Дрiбнi елементи (перемички, балконнi плити, пiдвiконнi дошки тощо) підвозяться на майданчик завчасно i монтуються зi складу, що також вiдображається на графiку.

Для забезпечення нормативного функцiонування заводів-поста-чальникiв, транспортникiв i монтажникiв встановлюється такий порядок:

- створюється нормативна база для складання типової i оперативної документацiї на монтаж "iз колiс";

- проводиться збалансування потужностей, тобто ув'язка потреб будови iз можливостями промисловостi i транспорту;

- розраховуються погодиннi (для збiрних конструкцiй) i добовi (для інших матерiалiв) монтажно-транспортнi графiки i графiки графічно-iнженерного комплектування;

- складаються номенклатурнi плани вiдвантаження деталей пiдприємствами-постачальниками.

Цей метод дозволяє:

1. Органiзувати будiвництво на бiльш високому рiвнi.

2. Краще використовувати монтажні механiзми, до мiнiмуму скоротити навантажувально-розвантажувальнi i складськi операцiї на будмайданчику.

3. Скоротити витрати на влаштування приоб'єктних складiв.

4. Скоротити термiни i знизити вартiсть будiвництва.

5. Установити заданий ритм у роботi всiх органiзацiй, що задiянi на будiвництвi.

 


Читайте також:

  1. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  2. Амортизація основних засобів
  3. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  4. Амортизація основних засобів.
  5. Аналіз ефективності використання основних засобів.
  6. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  7. Аналіз оборотності засобів
  8. Аналіз основних засобів
  9. Аналіз руху основних засобів
  10. Аналіз стану основних засобів
  11. Аудит основних засобів
  12. Аудит основних засобів, нематеріальних активів та матеріальних цінностей




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація і КП будівництва житлових будинків | Охорона навколишнього середовища при розробці КП

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.