МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Індекс Херфіндаля-Хіршмана, де Ik – індекс географічної концентрації експорту (імпорту) товару k; xik – обсяг експорту (імпорту) товару k країною i; xk – світовий експорт (імпорт) товару k (xk = ); n - кількість країн-експортерів (або імпортерів).
5) коефіцієнт імпортної залежності, який вказує на частку імпорту даного товару у загальному обсязі його споживання в даній країні; , де Иij – обсяг імпорту i-го товару в країну j; Пij – обсяг споживання i-го товару в країні j. , де Пij – обсяг виробництва i-го товару в країні j; Иij – обсяг імпорту i-го товару в країні j; Эij – обсяг експорту i-го товару в країні j.
Прагне до 0 - імпортонезалежна країна, Прагне до 1 - імпортонезалежна країна. 6) індекс чистої торгівлі, який показує рівень перевищення експорту над імпортом (або навпаки) для кожного окремого товару (або товарної групи, розділу тощо); , де Iч.т. – показник чистої торгівлі; Эi - експорт товару i; Иi – імпорт товару j. -1 - товар тільки ввозиться, +1- товар тільки вивозиться В) структурні показники: 1) товарна структура експорту - це згрупований за певною товарною класифікацією обсяг товарного експорту країни за певний період (зазвичай за один рік). Вона показує експортну спеціалізацію країни та питому вагу кожної товарної позиції в сукупному експорті; 2) товарна структура імпорту – це згрупований за певною товарною класифікацією обсяг товарного імпорту країни за певний період (зазвичай за один рік). Вона показує імпортну залежність країни від імпорту окремих товарів та товарних груп, а також питому вагу кожної товарної позиції в імпорті; 3) індекс диверсифікації експорту, який є показником відхилення товарної структури експорту країни від структури світового експорту , де Iд.э. - індекс диверсифікованості експорту країни j; hij – частина i-го товару в загальному експорті країни j; hi – частина i-го товару в загальному світовому експорті. Якщо прагне до 1, то структура близька до середньосвітового, Якщо прагне до 0, то істотно відрізняється від світової. 4) географічна структура експорту товарів – розподіл товарного експорту за певний період (зазвичай за один рік) за країнами або регіонами призначення; 5) географічна структура імпорту товарів – розподіл товарного імпорту за певний період (зазвичай за один рік) за країнами або регіонами походження; Г) показники інтенсивності: 1) обсяги товарного експорту, імпорту та зовнішньоторговельного обороту на одну особу населення, які розраховуються як відношення, відповідно, вартості експорту, імпорту та ЗТО за один рік до чисельності населення даної країни у відповідному році;
де ЭД – експорт на душу населення; ИД – імпорт на душу населення; ВТОД – зовнішньоторговельний обіг на душу населення; Э - вартість національного експорту за рік; И- вартість національного імпорту за рік; ВТО - зовнішньоторговельний обіг країни за рік (Е+I); Ч - чисельність населення країни на відповідний рік. 2) експортна, імпортна квоти та квота ЗТО – це показники, які використовуються для оцінки відкритості національної економіки, участі країни у міжнародному поділі праці, які розраховуються як відсоткове відношення вартості експорту, імпорту або ЗТО за певний період (зазвичай за один рік) до ВВП даної країни за відповідний період; де Кэ – експортна квота; Э - річний обсяг експорту країни; ВВП - валовий внутрішній продукт країни за аналогічний період. Коефіцієнт експорту більше, ніж більше розвинена промисловість. Коефіцієнт експорту в більших країн менше, ніж у малих. Якщо коефіцієнт експорту більше 1, це може бути зв'язане зі значним реекспортом. Д) показники ефективності зовнішньої торгівлі, тобто різноманітні показники, як розраховуються шляхом зіставлення досягнутого економічного результату (ефекту) зовнішньої торгівлі з витратами ресурсів на отримання цього ефекту. Ефективність зовнішньої торгівлі є рівнем економії національної праці внаслідок участі країни у міжнародному поділі праці та зовнішньоторговельному обміні. При цьому важливо, щоб національні витрати на експорт були меншими за економію витрат у результаті імпорту; Е) показники динаміки зовнішньої торгівлі – будь-які з наведених вище показників, які аналізуються у динаміці протягом певного часу; Ж) показники зіставлення– будь–які з наведених вище показників, розраховані для двох або більше країн (регіонів, світу в цілому) з метою їх порівняння та виявлення особливостей розвитку зовнішньої торгівлі кожної з цих країн (регіонів).
Читайте також:
|
||||||||
|