МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Податкова політика на сучасному етапі економічних реформВплив податків на економіку подвійний. Одні з них (ПДВ, акцизи) впливають на виробництво через попит, інші - безпосередньо на виробництво (податок на прибуток). Розвинені країни для збільшення виробництва намагаються збільшувати споживання. В Україні - за низького рівня доходів населення змушено ще й сплачувати кілька податків: на доходи фізичних осіб, ПДВ і акцизи. Невисокий внутрішній попит спонукає українських виробників орієнтуватися на зовнішнього споживача. Надмірне оподаткуванняскорочує обігові кошти і фонди розвитку підприємств, породжує неплатежі (збільшення у 1998 р. акцизів на спирт призвело майже до зупинки лікеро-горілчаної галузі). Агресивна фіскальна політика також провокує "тінізацію" економіки, стримує інвестиції, які реагують на рівень податків. Оподаткування зовнішньої торгівлівиливає на виробництво через дії партнерів. Великої шкоди нашому експорту завдало введення Росією ПДВ на імпорт (1996 р.). Хоча цей захід відповідав міжнародній практиці, проте через нього деякі українські товари були витіснені з російських ринків. Зупинило експорт цукру до Росії введення у 1997 р. імпортного мита в розмірі 15%, а також додаткового імпортного мита в розмірі 3% і тимчасового 20-відсоткового мита у 1998 р. Аналіз виконання зведених бюджетів України показує, що більше 50% доходів пов'язано з надходженням податку на прибуток підприємств, ПДВ та прибуткового податку з громадян. Показовим є досвід США,де принципи "кривої Лаффера" використані на початку 80-х років XX ст. у податковій політиці Р.Рейгана. Проведені у США емпіричні дослідження довели, що точка максимуму доходів бюджету знаходилася набагато правіше від тієї, що характеризувала фактичний рівень податкових надходжень. Проект Податкового кодексу України передбачає зниження рівня податкових ставок,проте слід урахувати, що в початковий період зменшення обсягів податкових надходжень до бюджету може означати збільшення його дефіциту. Українські виробники переважно працюють на застарілому обладнанні. Тому слід очікувати, що зниження рівня податку на прибуток може допомогти підприємствам спрямувати більше коштів на реконструкцію та розвиток виробництва. ПДВ повинен, насамперед, відповідати своєму призначенню. В процесі реформування податкової системи слід досягти оптимального співвідношення прямих і непрямих податків, оподаткування юридичних та фізичних осіб. Податкову реформу в Україні потрібно розглядати як органічну складову макроекономічної політики, вона має бути спрямована на структурну перебудову економіки, забезпечення її стабільності і зростання, підвищення добробуту населення.Саме ці положення слід ураховувати під час доопрацювання Податкового кодексу України. Читайте також:
|
||||||||
|