МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Типи систем охолодження.Система охолодження Конструктивні особливості будови вузлів систем охолодження та мащення Типи систем, вимоги до систем охолодження та мащення, вимоги до вузлів. План заняття. Заняття № 12. СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ ТА МАЩЕННЯ.
Система охолодження являє собою сукупність агрегатів, пристроїв і механізмів, які забезпечують підтримку температури деталей двигуна, що стикаються з гарячими газами, в допустимих межах. Кількість теплоти, яке повинна відводити система охолодження від деталей двигуна, залежить від потужності, швидкісного і навантажувального режимів. Для підтримки температури деталей в допустимих межах необхідно безперервно відводити від них теплоту. Однак відведення теплоти не повинно призводити до переохолодження двигуна, тому що при цьому погіршується сумішоутворення, збільшуються втрати теплоти в стінки, зростають втрати на тертя і підвищується інтенсивність зносу. Таким чином, тепловий стан ДВЗ повинно бути таким, при якому забезпечуються задані потужність, економічність, надійність і довговічність двигуна. У зв'язку з тим, що система охолодження визначає енергетичні та економічні показники, а також надійність і довговічність роботи двигуна, до неї пред'являються такі вимоги: 1. Підтримання нормального теплового стану двигуна в широкому діапазоні температур зовнішнього середовища (від +50 0 С до -50 ° С) при експлуатації автомобіля над рівнем моря до 4500 м; 2. Забезпечення мінімальних витрат потужності двигуна на роботу системи; 3. Мінімально можливі маси і габаритні розміри системи; 4. Простота експлуатації і обслуговування; 5. Мінімальна витрата дефіцитних матеріалів для виготовлення агрегатів системи; 6. Наявність автоматичних пристроїв, що сигналізують про порушення нормальної роботи системи; 7. Можливість швидкого і надійного розігріву двигуна перед його пуском при низькій температурі навколишнього середовища. У ДВЗ знаходять застосування системи повітряного і рідинного охолодження. У системі повітряного охолодження теплота від стінок циліндра і головок передається повітрю, що обдуває двигун, і розсіюється в атмосфері. У системі рідинного охолодження теплота, відведена від двигуна, передається рідини, яка перекачується через двигун, потім від рідини повітрю, після цього теплота розсіюється в навколишньому середовищі. Обидві системи охолодження здатні забезпечити нормальний тепловий стан двигуна. Так як системи мають різні властивості, при виборі того чи іншого типу системи необхідно враховувати призначення двигуна, умови експлуатації і т. п. Основною перевагою повітряної системи охолодження є відсутність рідинної системи, водяної сорочки, водяного насоса і радіатора. Таким чином, об'ємно-масові показники системи повітряного охолодження менше, а експлуатаційна надійність вище. Двигуни повітряного охолодження швидше прогріваються після пуску, що призводить до зниження зносу циліндрів і поршневих кілець. Однак повітряна система охолодження поступається рідинній. Перевагами рідинної системи є більш рівномірне охолоджування циліндрів, легкий пуск двигуна внаслідок менших проміжків між поршнем і циліндром, а також можливість виконання блокової конструкції циліндрів, це сприяє підвищенню жорсткості двигуна. До інших переваг рідинної системи можна віднести зниження рівня шуму в результаті ізолюючої дії водяної сорочки і меншу небезпеку виникнення детонації в карбюраторних двигунах. До недоліків рідинної системи охолодження слід віднести необхідність використання дефіцитних кольорових матеріалів, велика кількість різних патрубків, шлангів та ущільнень, за якими необхідно встановлювати постійне спостереження при обслуговуванні. Використання рідкого теплоносія також викликає певні експлуатаційні труднощі, що знижують надійність автомобілів при експлуатації в умовах низьких температур або в умовах пустелі. Система рідинного охолодження знаходить широке застосування для форсованих карбюраторних двигунів і дизелів. Читайте також:
|
||||||||
|