Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Логічні вирази

У записі логічних виразів окрім арифметичних операцій складання, віднімання, множення, ділення і піднесення до ступеня використовуються операції відношення < (менше), <= (менше або рівно) > (більше), >= (більше або рівно) = (рівно), <> (не рівно), а також логічні операції і, або, ні.

Приклади запису логічних виразів, істинних при виконанні вказаних умов.

Умова Запис на шкільнійалгоритмичній мові
Дробна частинадійсного числа a дорівнюєнулю int(a) = 0
Цілечисло a — парне mod(a, 2) = 0
Цілечисло a — непарне mod(a, 2) = 1
Цілечисло k кратнесеми mod(a, 7) = 0
Кожнез чисел a, b додатнє (a>0) і(b>0)
Тількиоднез чисел a, b додатнє ((a>0) і(b<=0)) або ((a<=0) і(b>0))
Хочаб однез чисел a, b, c є від'ємним (a<0) або(b<0) або(c<0)
Число x задовольняєумовіa <x <b (x>a) і(x<b)
Число x маєзначенняв межах[1, 3] (x>=1) і(x<=3)
Цілічисла a іb маютьоднакову парність ((mod(a, 2)=0) і(mod(b, 2)=0) або((mod(a, 2)=1) і(mod(b, 2)=1))
Точка с координатами (x, y) лежитьв кругірадіусуr зцентром в точці(a, b) (x-a)**2 + (y-b)**2 <r*r
Рівнянняax^2 + bx + c = 0 не маєдійснихкоренів b*b - 4*a*c <0
Точка (x, y) належитьпершійаботретійчверті ((x>0) і(y>0)) або ((x<0) і(y>0))
Точка (x, y) лежитьпоза одиничнимкругомзцентром в початкукоординат або його другійчверті (x*x + y*y >1) або ((x*x + y*y <= 1) і(x<0) і(y>0))
Цілічисла a іb євзаємнопротилежними a = -b
Цілічисла a іb є взаємнозворотніми a*b = 1
Число a більшесередньогоарифметичногочисел b, c, d a >(b+c+d) / 3
Число a не меньше середньогогеометричногочисел b, c, d a >= (b+c+d) ** (1/3)
Хотя б одна з логічнихзміннихF1 іF2 має значеннятак F1 абоF2
Обидві логічнізмінніF1 іF2 маютьзначеннятак F1 іF2
Обидві логічнізмінніF1 іF2 маютьзначенняні неF1 інеF2
Логічна зміннаF1 маєзначеннятак,а логічназміннаF2 маєзначенняні F1 інеF2
Тількиодна з логічних зміннихF1 іF2 має значеннятак (F1 інеF2) або(F2 інеF1)

 

Питання:

1. Що таке алгоритм?

2. Що таке "Виконавець алгоритму"?

3. Якими властивостями володіють алгоритми?

4. У якій формі записуються алгоритми?

5. Що таке словесний спосіб запису алгоритмів?

6. Що таке графічний спосіб запису алгоритмів?

7. Що таке псевдокод?

8. Як записуються алгоритми на шкільній алгоритмічній мові?

9. Що таке базові алгоритмічні структури?

10. Які цикли називають ітераційними?

11. Що таке вкладені цикли?

12. Чим відрізняється програмний спосіб запису алгоритмів від інших?

13.Що таке рівень мови програмування?

14. Які у машинних мов гідності і недоліки?

15. Що таке мова асемблера?

16. У чому переваги алгоритмічних мов перед машинними?

17. Які компоненти утворюють алгоритмічну мову?

18. Які поняття використовують алгоритмічні мови?

19. Що таке стандартна функція?

20. Як записуються арифметичні вирази?

21. Як записуються логічні вирази?

 


Читайте також:

  1. II. Діалогічні
  2. VІ. Структурно-логічні схеми
  3. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  4. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
  5. Анатомо-фізіологічні основи статевого розвитку.
  6. Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
  7. Антигени. Антитіла. Серологічні реакції .
  8. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  9. Антропогенні екологічні катастрофи
  10. Антропологічні джерела
  11. Антропологічні особливості давнього населення території України
  12. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.




Переглядів: 793

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклади запису арифметичних виразів | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.