Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Цілі організації як засоби її формування і розвитку

Поняття внутрішнього середовища організації

ТЕМА 4. ВНУТРІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ОРГАНІЗАЦІЇ

1. Поняття внутрішнього середовища організації

2. Цілі організації як засоби її формування і розвитку

3. Структура організації.

4. Технологія та її місце у системі елементів організації

5. Роль людей в організації. Організаційна культура

 

Внутрішні складові організації: цілі, структура, технологія, персонал, організаційна культура. Ключові задачі менеджменту у області формування внутрішнього середовища.

Цілі як засоби формування і розвитку організації. Класифікація цілей. Побудова "дерева цілей".

Структура організації та фактори, що впливають на її побудову. Виробнича структура, структура апарату управління та організаційна структура.

Технологія та Ті місце у системі елементів організації. Класифікація технології. Раціональний вибір технології. Взаємообумовленість технології і виробничих задач.

Роль людей в організації. Організаційна культура. Взаємозалежність внутрішніх складових організації.

Незалежно від сфери діяльності, складу і структури зовнішнього середовища, ці задачі обов'язковими для керуючої системи будь-якої організації. Отже, при їх вирішенні і формується внутрішнє середовище, основними елементами якого є:

цілі організації;

організаційна структура;

система технологій;

кадровий склад і організаційна культура.

Розглянемо їх детальніше та визначимо, яким чином вони між собою пов'язані.

 

За визначенням, організація - це певна сукупність людей, яка має хоча б одну спільну мету (ціль). Ціль (мета) --це бажаний стан об'єкта або бажаний кінцевий результат діяльності. Вона може служити мотивом, що спонукує людей до дії, оскільки формується на основі їхніх потреб та інтересів

Ієрархія цілей оформляється в так зване «дерево цілей», у якому кожна нижча ціль є засоби реалізації (поряд із іншими підцілями цього рівня) найближчої вищої цілі. Якщо ціль — не який оперативний захід разового характеру, тобто, якщо отримання бажаного результату передбачає регулярні цілеспрямовані дії, у збереженні актуальності яких на протязі значного часового інтервалу не доводиться сумніватись, мають бути виділені і структурні одиниці, які відповідатимуть за досягнення результатів. Це значить, що діяльність щодо забезпечення досягнення кожної такої ц стає функцією структурної одиниці. Кількість і склад структурних одиниць встановлюється за число вершин графічної моделі. Залежно від трудомісткості виконання функціональних обов'язків чи обсягу робіт структурні одиниці можуть бути більшими чи меншими частинами організації, елементами мікроструктури (робочі місця чи посади), мезоструктури (структурні підрозділи, дільниці, цех відділи), макроструктури (самостійні підрозділи організації, наприклад, підприємства, що входять до складу концерну).

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  7. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  8. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  9. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  10. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  11. V Засоби навчання
  12. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.




Переглядів: 656

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система методів управління, їх сутність та особливості | Технологія та її місце у системі елементів організації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.