МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Роль людей в організації. Організаційна культураЛюди, що працюють в організаціях, поводять себе у суспільстві і на роботі по-різному, в залежності від складного поєднання індивідуальних рис, особливостей організаційного оточення та обставин зовнішнього середовища. Дуже часто наявність індивідуальних рис, що у своїй сукупності можуть формувати потенційно активного працівника, здатного виконувати роботу з високою продуктивністю чи результативністю, не гарантує його активної поведінки у певному організаційному оточенні, яке не заохочує ініціативу і підприємливість. І навпаки, людина із середніми здібностями може у відповідному організаційному оточенні прагнути до розвитку і покращувати результати своєї діяльності. Отже робоча група впливає на людей в організації формує певні норми поведінки, створює певні ціннісні орієнтири і зумовлює ставлення людей до роботи. З іншого боку, у колективі може мати велику вагу лідер і той стиль управління, який все використовує. Як правило, для простих виконавців ефективним буде авторитарний стиль керівництва для людей творчої праці демократичний чи навіть ліберальний. Організаційна культура - це складна композиція важливих припущень, які часто не підлягають формулюванню, бездоказово приймаються і поділяються усіма членами колективу. І дозволяє забезпечувати гармонізацію колективних та індивідуальних інтересів працівників, дає змогу мобілізувати їх ініціативу, виховувати відданість організації, поліпшувати процес комунікації, поведінку. Вважається що складовими організаційної культури є такі елементи: філософія, яка задає сенс існування організації і її ставлення до співробітників і клієнтів; домінуючі цінності, на яких базується організація і які стосуються мети її існування або засобів досягнення цієї мети; норми, що приймаються членами організації і визначають принципи стосунків у ній; правила, за якими ведеться «гра» в організації; психологічний клімат в організації, який проявляється у характері стосунків між її членами та при контактах із зовнішнім середовищем; - поведінкові ритуали (проведення в організації певних церемоній, використання певних виразів тощо). Зазвичай виділяють три рівні організаційної культури. Найвищий рівень, який відразу кидається у вічі, включає у себе видимі об'єкти, артефакти культури, манеру одягатися, правила поведінки, фізичні символи, організаційні церемонії, дизайн і розміщенні офісів. Так, фірма ІВМ ввела у широку практику використання девізів, які показують співробітникам що має спрямовувати їх дії у тому чи іншому випадку. Це такі девізи, як "Експериментуй першими» "Соромно, якщо гарне обслуговування є винятком", "У кожному працівникові треба бачити джерело. ідей, а не тільки пару рук", "Не починай справу, якщо не знаєш, як її вести" тощо. Другий рівень - це загальні цінності, що знаходять відображення у словах і справах співробітників організації, ними визнаються і свідомо культивуються. Наприклад, фірма "Тоуота" свідомо насаджує своїм працівникам такі цінності: "Тоуота" буде розвиватися, збираючи всі сили всередині і поза компанією. Гарантуємо якість кожному автомобілю "Тоуота". Будуємо автомобіль "Тоуота" для епохи, що змінюється. Фірма - це я. Читайте також:
|
||||||||
|