![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Роль людей в організації. Організаційна культураЛюди, що працюють в організаціях, поводять себе у суспільстві і на роботі по-різному, в залежності від складного поєднання індивідуальних рис, особливостей організаційного оточення та обставин зовнішнього середовища. Дуже часто наявність індивідуальних рис, що у своїй сукупності можуть формувати потенційно активного працівника, здатного виконувати роботу з високою продуктивністю чи результативністю, не гарантує його активної поведінки у певному організаційному оточенні, яке не заохочує ініціативу і підприємливість. І навпаки, людина із середніми здібностями може у відповідному організаційному оточенні прагнути до розвитку і покращувати результати своєї діяльності. Отже робоча група впливає на людей в організації формує певні норми поведінки, створює певні ціннісні орієнтири і зумовлює ставлення людей до роботи. З іншого боку, у колективі може мати велику вагу лідер і той стиль управління, який все використовує. Як правило, для простих виконавців ефективним буде авторитарний стиль керівництва для людей творчої праці демократичний чи навіть ліберальний. Організаційна культура - це складна композиція важливих припущень, які часто не підлягають формулюванню, бездоказово приймаються і поділяються усіма членами колективу. І дозволяє забезпечувати гармонізацію колективних та індивідуальних інтересів працівників, дає змогу мобілізувати їх ініціативу, виховувати відданість організації, поліпшувати процес комунікації, поведінку. Вважається що складовими організаційної культури є такі елементи: філософія, яка задає сенс існування організації і її ставлення до співробітників і клієнтів; домінуючі цінності, на яких базується організація і які стосуються мети її існування або засобів досягнення цієї мети; норми, що приймаються членами організації і визначають принципи стосунків у ній; правила, за якими ведеться «гра» в організації; психологічний клімат в організації, який проявляється у характері стосунків між її членами та при контактах із зовнішнім середовищем; - поведінкові ритуали (проведення в організації певних церемоній, використання певних виразів тощо). Зазвичай виділяють три рівні організаційної культури. Найвищий рівень, який відразу кидається у вічі, включає у себе видимі об'єкти, артефакти культури, манеру одягатися, правила поведінки, фізичні символи, організаційні церемонії, дизайн і розміщенні офісів. Так, фірма ІВМ ввела у широку практику використання девізів, які показують співробітникам що має спрямовувати їх дії у тому чи іншому випадку. Це такі девізи, як "Експериментуй першими» "Соромно, якщо гарне обслуговування є винятком", "У кожному працівникові треба бачити джерело. ідей, а не тільки пару рук", "Не починай справу, якщо не знаєш, як її вести" тощо. Другий рівень - це загальні цінності, що знаходять відображення у словах і справах співробітників організації, ними визнаються і свідомо культивуються. Наприклад, фірма "Тоуота" свідомо насаджує своїм працівникам такі цінності: "Тоуота" буде розвиватися, збираючи всі сили всередині і поза компанією. Гарантуємо якість кожному автомобілю "Тоуота". Будуємо автомобіль "Тоуота" для епохи, що змінюється. Фірма - це я. Читайте також:
|
||||||||
|