Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Моделювання процесу організаційних змін на підприємстві

Лекція 5

Рис. 4.2. Розгорнута модель змін

На першій стадії передбачається планування та формування цілей для досягнення успіху. На другій – проектування бажаної структури після проведення організаційних змін. Третя стадія припускає запуск й завершення процесу перетворень на підприємстві.

Основні етапи цієї моделі такі:

1. Підготовка до проведення змін.

2. Формування відправних усвідомлень.

3. Оцінка ситуації.

4. Проектування бажаного стану.

5. Аналіз впливу бажаного стану.

6. Остаточна підготовка до здійснення.

7. Уведення інновацій.

8. Закріплення нового стану.

9. Удосконалення нового стану.

Дана модель, на нашу думку, коротко описує окремі кроки процесу здійснення організаційних змін, однак не дозволяє визначити чіткі завдання та функції керівництва, персоналу, консультантів, що, у свою чергу, ускладнює реалізацію цієї моделі на практиці. Також недостатньо уваги приділяється людському фактору при запровадженні організаційних змін.

У процесі оцінки й аналізу розглянутих основних моделей ми прийшли до наступних висновків: зміни, які відбуваються нині у зовнішньому середовищі швидкими темпами, не враховуються, тобто відсутні відповідні механізми відстеження й прогнозування змін зовнішнього та внутрішнього середовища організації. Також недостатньо уваги приділяється людському фактору, який є основним у процесі запровадження, реалізації та управління організаційними змінами. Відзначимо, що досліджувані моделі дозволяють тільки якісно спланувати та спрогнозувати, а також описати процес запровадження, реалізації й управління організаційними змінами. Це, у свою чергу, ускладнює застосування існуючих моделей на практиці.

Універсальна модель управління організаційними змінами, яка дозволяє відобразити взаємозв'язок внутрішніх перетворень організацій і зовнішніх змін, які впливають на зміну стратегії підприємства й напрямів його діяльності, активно залучає інтелектуальні ресурси організації у процес запровадження, реалізації й управління організаційними змінами, а також План запровадження організаційних змін, який включає детальний опис послідовних етапів цих змін (рис.5.1).

 

 

 
 

 



Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  7. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  8. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  9. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.
  10. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  11. Альтернативні парадигми організаційного процесу
  12. Аналiз ризику методами iмiтацiйного моделювання




Переглядів: 1446

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Матриця управління змінами | Методи подолання опору організаційним змінам

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.