МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Операційний аналіз в управлінні прибуткомРисунок 5.1. Цілі та завдання управління прибутком підприємства Зміст і задачі управління формуванням прибутку підприємства. Прибуток є показником, що формуєтьсяя на мікрорівні. Узагальнюючи в собі фінансові результати різних видів діяльності, прибуток формує одне з джерел сплати податків та поповнює джерела формування фінансових ресурсів підприємства. Управління прибутком підприємства розпадається на дві важливі підсистеми: 1) управління формуванням прибутку; 2) управління розподілом прибутку. Зміст управління формуванням прибутку: - аналіз складу і структури прибутку підприємства; - аналіз тенденції зміни обсягу і структури прибутку; - розрахунок прибутку на основі факторного аналізу (абсолютні та якісні показники прибутковості); - прогнозування отримання прибутку і визначення резервів його росту; - здійснення оперативного контролю за формуванням прибутку. Завдання управління формуванням прибутку: - збільшення розміру отриманого прибутку в цілому і по окремих видах діяльності; - зниження втрат прибутку в процесі його формування; - збільшення розмірів прибутку, отримання якого пов’язане з основною діяльністю; - стабільне отримання прибутку; - прискорення отримання прибутку в часі.
Опер діяльність – це основна діяльність підприємства з метою якого воно було створене. При операційній діяльності формується три види операційного прибутку: 1) маржинальний прибуток = валовий операційний доход – непрямі податки – постійні операційні витрати; 2) валовий прибуток = валовий операційний доход – сукупна сума операційних витрат; 3) чистий прибуток = валовий операційний прибуток – сума податків, що сплачується за рахунок прибутку. Механізм управління операційним прибутком пов‘язаний з показниками обсягу реалізації, доходів і витрат підприємства. При управлінні прибутком визначається обсяг реалізації продукції, який забезпечує беззбиткову операційну діяльність (точка беззбитковості). Запас фінансової міцності = Загальний обсяг реалізації продукції в вартісному виразі, який забезпечує отримання валового операційного прибутку – обсяг реалізації в вартісному виразі, що забезпечує точку беззбитковості. Фактори, що впливають на розмір операційного прибутку: - обсяг реалізації продукції; - сума і рівень чистого операційного прибутку; - сума і рівень змінних операційних витрат; - сума постійних операційних витрат; - співвідношення між змінними і постій операційними витратами; - сума податків, яка сплачується за рахунок прибутку. Собівартість є узагальнюючим якісним показником діяльності підприємства, показником її ефективності. Собівартість продукції - це виражені в грошовій формі поточні витрати підприємства на виробництво (виконання) та реалізацію. Витрати на виробництво продукції утворюють виробничу собівартість, витрати на виробництво та реалізацію-повну собівартість. У складі витрат, що включаються у собівартість, розмір окремих з них також регулюється державою встановленням нормативів відрахувань (відрахування на соціальні заходи, амортизація основних фондів і нематеріальних активів, витрати на фінансування ремонту і поліпшення основних фондів, інші витрати). Таблиця 5.1. Читайте також:
|
|||||||||||||
|