МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття адміністративної відповідальностіАдміністративні правовідносини Адміністративні правовідносини - це частина суспільних відносин, що регулюються нормами адміністративного права шляхом впливу на поведінку суб'єктів у сфері державного управління, що веде до виникнення між такими суб'єктами правових зв'язків державно-владного характеру. Основні ознаки адміністративних правовідносин: 1) вони виникають на основі адміністративно-правових норм; 2) характеризуються наявністю сторін, що іменуються суб'єктами адміністративного права; 3) за змістом включають в себе адміністративні права владного характеру і юридичні обов'язки; 4) є видом суспільних відносин державних органів, фізичних або юридичних осіб, організацій і спільностей; 5) здійснення суб'єктивних прав або додержання юридичних обов'язків у правовідносинах контролюється і забезпечується державою. Адміністративні правовідносини включають такі елементи, як суб’єкти, об’єкти, зміст правовідносин. Суб’єктами адміністративних правовідносин називають державні органи, фізичних і юридичних осіб, які наділяються адміністративно-правовими нормами певним обсягом повноважень у сфері державного управління. Суб'єктами адміністративних правовідносин можуть бути: 1) Президент України; 2) державні органи виконавчої влади; 3) державні службовці; 4) громадяни України, іноземці й особи без громадянства; 5) система місцевого самоврядування; 6) об'єднання громадян . Об'єктом адміністративних правовідносин є сама управлінська діяльність у сфері державного управління. Зміст адміністративного суб'єктивного права включає такі можливості: 1) діяти відповідно до своїх повноважень; 2) вимагати певних дій від зобов'язаної сторони; 3) впливати на об'єкт управління; 4) використовувати форми й методи контролю, заохочення та примусу. Адміністративні правовідносини мають яскраво виявлений імперативний характер.
Адміністративну відповідальність слід розглядати у позитивному (перспективному)й ретроспективному (негативному) видах. У перспективному розумінні адміністративна відповідальність характеризується як відповідальне ставлення суб'єкта адміністративного права до своїх обов'язків і додержання заборон. У ретроспективному значенні — це специфічні правовідносини між державою (її органами й посадовими особами) і суб'єктом адміністративного правопорушення щодо реагування на вчинене правопорушення і на суб'єкта, який його вчинив, а також покладання на правопорушника виду й міри адміністративного стягнення. Виділяють основні й похідні ознаки адміністративної відповідальності. До основних ознак відносять те, що адміністративна відповідальність: 1) є засобом охорони встановленого правопорядку; 2) нормативно визначена й полягає у застосуванні санкцій адміністративно-правових норм; 3) супроводжується осудом з боку держави правопорушника і правопорушення; 4) пов'язана із застосуванням примусу та негативних для правопорушника наслідків; 5) реалізується у визначених законодавством процесуальних формах. До похідних ознак відносять те, що: 1) підставою адміністративної відповідальності є не тільки проступки, передбачені нормами адміністративного права, а й порушення, передбачені нормами інших галузей права (наприклад, житлового, трудового, земельного); 2) адміністративна відповідальність полягає у застосуванні до винних адміністративних стягнень; 3) право притягати до адміністративної відповідальності належить державним органам та їх посадовим особам; 4) існує особливий порядок притягнення до адміністративної відповідальності . Адміністративна відповідальність настає з досягненням 16-річного віку (ст. 12 КУпАП). Вчинення адміністративного проступку неповнолітнім є обставиною, що пом'якшує адміністративну відповідальність. За вчинення адміністративних проступків до неповнолітніх віком від 16 до 18 років можуть бути застосовані такі заходи впливу: 1) зобов'язання публічно або в іншій формі попросити вибачення у потерпілого; 2) застереження; 3) догана або сувора догана; 4) передача неповнолітнього під нагляд батькам чи особам, які їх замінюють, або під нагляд педагогічному чи трудовому колективу за згодою колективу, а також окремим громадянам на їх прохання (ст. 241 КУпАП).
Читайте також:
|
||||||||
|