МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття адміністративної відповідальності та її підставиФактичною підставою для притягнення до адміністративної відповідальності є скоєне правопорушення, яке тягне за собою адміністративне стягнення. Згідно з Кодексом України про адміністративні правопорушення, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається винна (умисна, або необережна) дія чи бездіяльність, що посягає на державний чи громадський порядок, суспільну власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління, і за яку законодавством передбачена адміністративна відповідальність. Складом адміністративного правопорушення є передбачена нормами права сукупність об'єктивних і суб'єктивних ознак, за наявності яких ті чи інші діяння можна кваліфікувати як адміністративне правопорушення. Він містить у собі: об'єкт, суб'єкт, об'єктивну і суб'єктивну сторони. Об'єктом адміністративного правопорушення є сукупність суспільних відносин, що охороняються адміністративним правом, а також регулюються нормами трудового, господарського, цивільного, земельного, фінансового права, за порушення яких накладаються адміністративні стягнення. Суб'єктами адміністративних правопорушень виступають громадяни або посадові особи. Адміністративній відповідальності підлягають особи, яким на момент здійснення правопорушення виповнилося 16 років. Об'єктивна сторона адміністративного правопорушення знаходить прояв у дії чи бездіяльності, що заборонені адміністративним правом. У багатьох випадках вона залежить від місця, часу, обставин і способу здійснення провини, а також від причинного зв'язку між діянням і шкідливими наслідками від його здійснення. Суб'єктивна сторона адміністративного правопорушення охоплює вину, мотив і мету правопорушника. Тільки за наявності складу адміністративного правопорушення особа, що його вчинила, може бути притягнута до адміністративної відповідальності. Під адміністративною відповідальністю розуміють застосування уповноваженим органом чи посадовою особою адміністративного покарання до особи, яка вчинила правопорушення, яке за своїм характером не тягне за собою кримінальної відповідальності. Адміністративне покарання є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в межах дотримання законів та інших нормативно-правових актів, підтримки встановленого правопорядку, а також попередження нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами. За вчинення правопорушень до порушників можуть застосовуватися наступні види адміністративних стягнень: 1) попередження; 2) штраф; 3) оплатне вилучення предмета, який став знаряддям вчинення або безпосерднім об'єктом адміністративного правопорушення; 4) конфіскація: предмета, який став знаряддям вчинення або безпосереднім об'єктом адміністративного правопорушення, грошей, одержаних внаслідок вчинення адміністративного правопорушення; 5) позбавлення спеціального права, наданого даному громадянинові (права керування транспортними засобами, права полювання); 6) виправні роботи; 7) адміністративний арешт. Крім того, законодавством України може бути передбачено адміністративне вигнання за межі держави іноземних громадян і особи без громадянства за провину, що грубо порушує суспільний порядок. Слід зауважити, що оплатне вилучення та конфіскація предметів можуть застосовуватись як основні, так і додаткові адміністративні стягнення. За одне і теж адміністративне правопорушення може бути накладене основне або основне і додаткове стягнення. Особливі заходи впливу, що застосовуються до повнолітніх осіб. За вчинення адміністративних правопорушень до осіб віком від 16 до 18 років можуть бути застосовані наступні заходи впливу: 1) зобов'язання публічно або в іншій формі попросити вибачення у потерпілого; 2) попередження; 3) догана або сувора догана; 4) передача неповнолітнього під нагляд батькам або особам, які їх заміняють, чи під нагляд педагогічному або трудовому колективу за їх згодою, а також окремим громадянам на їх прохання. Наявність у системі адміністративних стягнень різних за характером і ступенем тяжкості санкцій дає можливість враховувати суспільну небезпеку правопорушення і особистість правопорушника. Читайте також:
|
||||||||
|