![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Характеристична крива об’ємних насосів, правила монтажу об’ємних насосів.
Раніше було паказано, що об’ємна витрата об’ємних насосів практично не залежить від опору лінії нагнітання та визначається конструкцією насосу і швидкістю обертання приводу. В такому випадку, характеристична крива об’ємних насосів відображається вертикальними прямими для різних значень швидкості обертання приводу, як це показано на рисунку 4/2.24. Реальні характеристичні криві не є абсолютно вертикальними, так як об’ємний коефіцієнт корисної дії залежить від об’ємної витрати насосу і тиску в лінії нагнітання. І якщо для поршневих насосів ця залежність несуттєва то для циркуляційних насосів вона є помітною (за рахунок внутрішнього байпасу). Тому реальні характеристичні криві є дещо нахиленими вправо, зовсім непомітно для поршневих насосів і доволі значно -- для циркуляційних. Зараз співставлення характеристичних кривих насоса і характеристичної кривої лінії розглянемо для поршневих насосів, як це продемонстровано рис.4/2.24. Кожному значенню обертів двигуна відповідає значення об’ємної витрати. Зрозуміло, що якщо n1<n2<n3 то Gv1<Gv2<Gv3. Точка перетину характеристичної кривої насоса і характеристичної кривої установки називається робочою точкою насоса, яка визначає об’ємну витрату насоса та тиск в лінії нагнітання для даної швидкості обертів двигуна. Для кожного значення швидкості обертання буде відповідати своя робоча точка. Якщо відомо, з якою об’ємною витратою необхідно подавати рідину при відомій характеристичні кривій трубопроводу, то співставлення дозволяє визначити необхідну швидкість обертів двигуна і тиск в напірній лінії в місці встановлення насосу. При При розрахунку характеристичної лінії уставки, використовуються коефіцієнти опору арматури для повністю відкритого просвіту. Тобто враховується найменш можливий опір. Будь яке закривання арматури приводить до збільшення опору і характеристична крива піднімається, як це показано на мал. 4/2.24(нова характеристична лінія установки відображена пунктиром). В результаті цього робоча точка може піднятися по тиску вище номінального тиску насосу або лінії (на рис. 4/2.24 це реалізується для n3 і характеристичної кривої відображеної пунктиром) і уставка попадає в аварійну ситуацію. В таку ситуацію легко може попасти установка в складі якої є будь який об’ємний насос навіть в тому випадку, якщо на нагнітаючій лінії немає запірної чи регулюючої арматури. Не рідкі випадки самовільного закупорювання лінії. Тому підключення об’ємного насосу в лінію як це показано на рис.4/2.25а – вхід і вихід насосу виходить на арматуру, вважається грубою помилкою. Ставити запірну арматуру навколо насосу необхідно для того, що б можна було проводити ремонтні та профілактичні роботи з насосом, але насос повинен бути обв’язаний по рециклу запобіжним пружинним клапаном (рис.4/2.25б). Тиск спрацювання клапана (тиск при якому клапан відкриває лінію ре циклу) настроюється нижче номінального тиску установки. Якщо тиск в лінії підніметься вище спрацювання клапана ,то відкриється лінія рециклу і подальшого збільшення тиску не буде. Доволі часто, виробники насосів заразу комплектують їх зворотними клапанами, як це показано на рис.4/2.26. Читайте також:
|
||||||||
|