Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характеристика звітності про виконання бюджетів.

Строки подання та порядок розгляду звітності про виконання бюджету.

Складання звітності про виконання державного бюджету органами державного казначейства.

Порядок складання та подання звітності бюджетними установами.

Характеристика звітності про виконання бюджетів.

ТЕМА 12. ЗВІТНІСТЬ ПРО ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТІВ

 

Звітність про виконання бюджетів належить до елементів бухгалтерського обліку та є заключним, вищим етапом узагальнення інформації. За допомогою бюджетної звітності можна не лише оцінити стан виконання бюджетів з кількісної та якісної сторони, але й також визначити тенденції і закономірності, що мають місце у суспільстві.

Звітність поділяється на: фінансову та статистичну. Основним принципом складання їх форм є використання економічних показників безпосередньо із баз даних казначейства.

Фінансова (бухгалтерська) звітність - це система взаємопов'язаних узагальнюючих показників, що відображають фінансовий стан бюджету та результати його виконання за звітний період [2].

Метою складання бухгалтерської звітності є надання повної, достовірної та неупередженої інформації про виконання бюджетів для прийняття економічних рішень.

Встановлені форми фінансової звітності не тільки повинні задовольняти потреби великої кількості користувачів, але й відповідати наступним вимогам:

1. враховувати національні особливості країни та розроблятися відповідно до загальноприйнятих міжнародних стандартів та досвіду країн з розвинутою ринковою економікою;

2. повинні базуватися на даних первинного аналітичного обліку в органах Державного казначейства;

3. розкривати кількісні та якісні сторони явищ, що вивчаються;

4. не дублювати діючі форми статистичної звітності;

5. бути зручними для заповнення, розроблення та створення програм електронної обробки [4].

Розрізняють декілька видів фінансової звітності, в основі яких лежать різні класифікаційні ознаки.

За призначенням фінансова звітність поділяється на:

- Внутрішню, яканеобхідна для планування, оцінки та контролю за щоденними операціями фінансових органів;

- Зовнішню - складається з метою оцінки минулих та майбутніх результатів виконання Державного та місцевих бюджетів.

За обсягом показників розрізняють:

- Первинну звітність, яка складається за даними бухгалтерського обліку у фінансових органах;

- Зведену (консолідовану), яка складається органами Державного казначейства та включає звітність підвідомчих установ по виконанню бюджетів.

За терміном складання і подання (згідно ст.58 Бюджетного кодексу України) виокремлюють:

- Оперативний звіт - щоденний, тижневий, декадний або звіт за інший період, який визначено Державним казначейством.

- Місячний, квартальний, річний звіти складаються складаються наростаючим підсумком з початку року. Основною умовою складання звітів є те, що вони мають відповідати тій самій структурі, деталізації та бюджетній класифікації, що застосовувалися при затвердженні бюджету.

Фінансова звітність має важливе значення для складання статистики казначейського виконання державного бюджету, статистики доходів та видатків державного бюджету і статистики національних рахунків [7].

Метою складання статистичної звітностіє отримання статистичних даних, необхідних для економічного аналізу та їх прогнозування на поточний і перспективний періоди. При цьому своєчасна і достовірна інформація про виконання бюджетів дозволяє:

1. здійснювати заходи щодо забезпечення контролю за операціями та управління бюджетними коштами;

2. спостерігати за ходом виконання бюджетів;

3. аналізувати стан і перспективи розвитку органів Державного казначейства.

Форми звітності та інструкції щодо їх заповнення, періодичність і порядок надання щорічно затверджуються Державним казначейством з урахуванням вимог Бюджетного кодексу та закону України про Державний бюджет на відповідний рік, за погодженням з Міністерством фінансів і Рахунковою палатою.

Таким чином, звітність про виконання бюджетів має важливе значення для оперативного управління бюджетною системою.



Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. III. Виконання бюджету
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  8. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  9. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  10. Автокореляційна характеристика системи
  11. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  12. Аналіз консолідованої звітності




Переглядів: 1498

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок проходження коштів Фонду соціаль­ного страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань | Порядок складання та подання звітності бюджетними установами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.