Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Глосарій

Глосарій з теми

Рефлексивна карта інноваційної діяльності

Творчі завдання

Шановний студенте! Проведіть рефлексивну роботу щодо аналізу власної інноваційної діяльності під час педагогічної практики, якщо вона мала місце, скориставшись рефлексивною картою інноваційної діяльності (табл. 1.6). Дана карта пропонується для тих з Вас, хто з сумнівом відноситься до інноваційних змін у освіті. Якщо ж Ви відноситесь до числа тих, хто є активним провідником інновацій, то складіть програму удосконалення підготовки до організації інноваційної діяльності.

Таблиця 1.6

  №п/п   Рефлексивне питання   Відповідь Що можна зробити для позитивних змін у цьому напрямку? (заповнюється у разі можливості)
1. Як я відношусь до інновацій у своїй діяльності?    
2. Чи отримав я задоволення від результатів своєї інноваційної роботи?    
3. Чи були задоволені моїми педагогічними підходами ті, хто навчається?    
4. Чи зможе перехід на інноваційну основу викладання позитивно вплинути на результати моєї роботи?    
5. Що заважає мені підсилити реалізацію інноваційної компоненти у власній роботі?    
6. Які антиінноваційні бар’єри притаманні мені?    
7. Яким чином їх можна подолати?    

Ознайомтесь з основними поняттями теми та відобразіть їх в останній колонці у формі візуального образу (табл. 1.7).

Таблиця 1.7

№ п/п Поняття Зміст поняття Візуальний образ
1. Інноваційна компетентність педагога (від лат. соmреtепs – належний, відповідний) система мотивів, знань, умінь, навичок, особистісних якостей педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій  
2. Інноваційна культура (Згідно закону України «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні», стаття 2). складова інноваційного потенціалу, що характеризує рівень освітньої, загальнокультурної і соціально-психологічної підготовки особистості та суспільства в цілому до сприйняття і творчого втілення в життя ідеї розвитку економіки країни на інноваційних засадах  
3. Інноваційна культура педагога   система освоєних педагогічних засобів, що забезпечують інноваційний спосіб діяльності, системоутворюючим елементом якої є цінності інноваційного плану  
4. Культура     певна сукупність соціально значущих цінностей, за допомогою яких люди організовують свою життєдіяльність  
5. Правова основа реалізації інноваційної діяльності в Україні – закони України: «Про наукову і науково-технічну діяльність»; «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України»; «Про інноваційну діяльність»; «Про наукову і науково-технічну експертизу»; «Про пріоритетні напрями розвитку науки і техніки», «Про спеціальний режим інвестиційної і інноваційної діяльності технологічних парків»; – «Положення про порядок здіснення інноваційної освітньої діяльності»; – «Концепція науково-технологічного та інноваційного розвитку України».  

Прим. При розробці глосарію використано матеріали навчального посібника „Інноваційні педагогічні технології” [Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології /І.М. Дичківська. – К.: Академвидав, 2004. – 352с. (Альма-матер)].

 


Читайте також:

  1. ISO 14050 «Глосарій».
  2. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 1 страница
  3. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 2 страница
  4. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 3 страница
  5. Глосарій
  6. ГЛОСАРІЙ
  7. ГЛОСАРІЙ
  8. ГЛОСАРІЙ
  9. ГЛОСАРІЙ
  10. Глосарій
  11. Глосарій
  12. Глосарій




Переглядів: 612

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняльна характеристика традиційного та інноваційного занять | ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДО МОДУЛЮ І

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.