МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДО МОДУЛЮ І1. Глобалізація характеризує: а) ситуації змін всіх сторін життя суспільства під впливом загальносвітової тенденції до взаємозалежності та відкритості; б) ситуації економічних змін життя суспільства під впливом загальносвітової тенденції до взаємозалежності та відкритості; в) ситуації освітянських змін під впливом загальносвітової тенденції до взаємозалежності та відкритості. 2. Доповніть відповідь:„Освіта, яка ґрунтується на необхідності підготовки того, хто навчається, до життя в умовах швидкозмінного та інтегрованого світу, називається __________________________________”. 3. Доповніть відповідь:Принцип глобальної освіти, який передбачає орієнтацію на особистість тих, хто навчається, називається принципом ________________________________”. 4. Доповніть відповідь:Принцип глобальної освіти, який забезпечується через органічну єдність усіх компонентів освітянського процесу, називається принципом __________________________________ ”. 5. Доповніть відповідь:Принцип глобальної освіти, який реалізується через створення умов для розкриття творчого потенціалу особистості протягом усього життя, називається принципом _______________________.” 6. Доповніть відповідь:Принцип глобальної освіти, який забезпечує цілісність сприйняття людиною світу називається принципом ____________________________.” 7. Доповніть відповідь:Принцип глобальної освіти, який полягає у доповненні змісту освіти глобальними проблемами людства, називається принципом _______________________________.” 8. Вкажіть прізвища засновниківмоделей глобальної освіти: а) Р.Хенві та Дж.Боткін; б) В.Мур та Дж.Бартон; в) Х-Мак-Люен та Р.Робетсон. 9. Входження України до Болонського процесу відбулось у: а) 2005 році; б) 2004 році; в) 2003 році. 10. Доповніть відповідь: „Теорія про спільні механізми самоорганізації складних систем у відкритих, нерівновісних і нелінійних системах називається _________________________”. 11. Доповніть відповідь: „Точка вітвлення шляхів розвитку педагогічної системи, називається ____________________________________________”. 12. Доповніть відповідь: „Відхилення педагогічної системи або її компонентів від стійкого стану в результаті зовнішніх або внутрішніх впливів, які, за певних умов, можуть спричинити її перехід на інший рівень існування, у синергетиці називається ________________________________”. 13. Доповніть відповідь: „Стан педагогічної системи, у якому відсутні зв’язки між нею та іншими системами, а також між її окремими компонентами, у синергетиці називається ____________________________”. 14. Мірою хаосу педагогічної системи виступає: а)ентропія; б) атрактор; в) флуктація. 15. Доповніть відповідь: „Стан педагогічної системи, що має сталі зв’язки між її компонентами та зовнішніми системами, у синергетиці носить назву _____________________________________”. 16. Доповніть відповідь: „Цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчально-виховний процес від визначення його мети до очікуваних результатів називається __________________________________”. 17. Доповніть відповідь: ”Інтегральне особистісне новоутворення, що включає прагнення до інноваційних змін, можливості щодо реалізації інноваційної професійної діяльності та інноваційну активність, виступає характеристикою розвитку _________________________________________”. 18. Доповніть відповідь: ”Інтенсивність реалізації інноваційної компетентності, яка дозволяє якісно змінювати навчально-виховне середовище з метою формування особистості з інноваційними якостями, називається _____________________________”. 19. Доповніть відповідь: „Система мотивів, знань, умінь, навичок, особистісних якостей педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій, виступає характеристикою _______________________________________”. 20. Педагогічна акмеологія – це наука про: а) шляхи досягнення вершини професіоналізму в праці педагога; б) шляхи досягнення рівня задоволення в праці педагога; в) шляхи досягнення взаєморозуміння в праці педагога.
Читайте також:
|
||||||||
|