МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ДО МОДУЛЮ І1. Глобалізація характеризує: а) ситуації змін всіх сторін життя суспільства під впливом загальносвітової тенденції до взаємозалежності та відкритості; б) ситуації економічних змін життя суспільства під впливом загальносвітової тенденції до взаємозалежності та відкритості; в) ситуації освітянських змін під впливом загальносвітової тенденції до взаємозалежності та відкритості. 2. Доповніть відповідь:„Освіта, яка ґрунтується на необхідності підготовки того, хто навчається, до життя в умовах швидкозмінного та інтегрованого світу, називається __________________________________”. 3. Доповніть відповідь:Принцип глобальної освіти, який передбачає орієнтацію на особистість тих, хто навчається, називається принципом ________________________________”. 4. Доповніть відповідь:Принцип глобальної освіти, який забезпечується через органічну єдність усіх компонентів освітянського процесу, називається принципом __________________________________ ”. 5. Доповніть відповідь:Принцип глобальної освіти, який реалізується через створення умов для розкриття творчого потенціалу особистості протягом усього життя, називається принципом _______________________.” 6. Доповніть відповідь:Принцип глобальної освіти, який забезпечує цілісність сприйняття людиною світу називається принципом ____________________________.” 7. Доповніть відповідь:Принцип глобальної освіти, який полягає у доповненні змісту освіти глобальними проблемами людства, називається принципом _______________________________.” 8. Вкажіть прізвища засновниківмоделей глобальної освіти: а) Р.Хенві та Дж.Боткін; б) В.Мур та Дж.Бартон; в) Х-Мак-Люен та Р.Робетсон. 9. Входження України до Болонського процесу відбулось у: а) 2005 році; б) 2004 році; в) 2003 році. 10. Доповніть відповідь: „Теорія про спільні механізми самоорганізації складних систем у відкритих, нерівновісних і нелінійних системах називається _________________________”. 11. Доповніть відповідь: „Точка вітвлення шляхів розвитку педагогічної системи, називається ____________________________________________”. 12. Доповніть відповідь: „Відхилення педагогічної системи або її компонентів від стійкого стану в результаті зовнішніх або внутрішніх впливів, які, за певних умов, можуть спричинити її перехід на інший рівень існування, у синергетиці називається ________________________________”. 13. Доповніть відповідь: „Стан педагогічної системи, у якому відсутні зв’язки між нею та іншими системами, а також між її окремими компонентами, у синергетиці називається ____________________________”. 14. Мірою хаосу педагогічної системи виступає: а)ентропія; б) атрактор; в) флуктація. 15. Доповніть відповідь: „Стан педагогічної системи, що має сталі зв’язки між її компонентами та зовнішніми системами, у синергетиці носить назву _____________________________________”. 16. Доповніть відповідь: „Цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчально-виховний процес від визначення його мети до очікуваних результатів називається __________________________________”. 17. Доповніть відповідь: ”Інтегральне особистісне новоутворення, що включає прагнення до інноваційних змін, можливості щодо реалізації інноваційної професійної діяльності та інноваційну активність, виступає характеристикою розвитку _________________________________________”. 18. Доповніть відповідь: ”Інтенсивність реалізації інноваційної компетентності, яка дозволяє якісно змінювати навчально-виховне середовище з метою формування особистості з інноваційними якостями, називається _____________________________”. 19. Доповніть відповідь: „Система мотивів, знань, умінь, навичок, особистісних якостей педагога, що забезпечує ефективність використання нових педагогічних технологій, виступає характеристикою _______________________________________”. 20. Педагогічна акмеологія – це наука про: а) шляхи досягнення вершини професіоналізму в праці педагога; б) шляхи досягнення рівня задоволення в праці педагога; в) шляхи досягнення взаєморозуміння в праці педагога.
Читайте також:
|
||||||||
|