МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМА 5. ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНІ ПОДАТКИ У СФЕРІ ЗЕДЗМІНИ У МИТНО-ТАРИФНОМУ РЕГУЛЮВАННІ ПІСЛЯ ВСТУПУ УКРАЇНИ ДО СОТ І. Структура ввізного митного тарифу на момент вступу України до СОТ характеризувалася переважанням адвалорних ставок – 91%. Використання адвалорних ставок стало безпечнішим з точки зору виконання ними фіскальної та регулятивної функції. Найбільш поширеним є використання специфічних і комбінованих ставок щодо імпорту сільськогосподарських товарів і продукції легкої промисловості, передусім текстильних виробів. Протягом 2003-2008 рр. відбувалося зниження рівня митно-тарифного захисту: - у 2003 р. середньоарифметична ставка мита становила 10,5 %, - у 2008 р. вона скоротилася до 5,5 %, а середньозважена – з 7,7 % до 5,1 % відповідно. Для більшості промислових товарів діючі ставки мита є нижчими за зв'язаний рівень, а отже їх не довелося суттєво змінювати після набуття Україною членства у СОТ. Це стосується продукції машинобудування, хімічної промисловості, мінеральної сировини та неблагородних металів тощо, для яких максимальні діючі ставки мита є нижчими за максимальні ставки зв'язаного мита, а отже рівень захисту вітчизняної промисловості є навіть нижчим за той, якого вимагає СОТ. Приєднання України до низки секторальних домовленостей спричинила зниження ставок мита на групи товарів: за нульовими ставками обкладаються митом іграшки, деревина, кольорові метали, фармацевтичні препарати, папір, сільськогосподарська техніка, меблі, інформаційні технології, наукове, медичне обладнання, будівельна техніка, цивільна авіація; за нульовими ставками обкладатимуться митом через три роки після вступу України до СОТ дистильовані спирти; за зниженими ставками мита (5,5-6,5 %) обкладаються митом хімічні товари; за зниженими ставками мита (0-17,5 %) обкладаються митом текстиль та одяг; до 2013 року передбачене поступове скорочення ставок мита на окремі види транспортних засобів (з 10 % до 5 %). Загалом середньоарифметична ставка кінцевого зв'язаного рівня імпортного мита для України становить 11,16 %, для сільськогосподарських товарів та 4,85 % для промислових товарів. Експортне мито зазнало зменшення в рамках зобов'язань перед СОТ: його розмір має поступово зменшуватися, але кінцевий розмір його ставок залишиться доволі високим: 10% на живу худобу (вихідний рівень з моменту вступу України до СОТ – 50%), 20% на шкіряну сировину (вихідний рівень – 30%), 10 % на насіння соняшнику, льону та рижію (вихідний рівень – 16%), 10 євро за 1 т. брухту чорних металів (вихідний рівень – 25 євро за 1 т.).
План: 5.1 Види та функції податків у сфері ЗЕД. 5.2 Класифікація митних платежів. 5.3 Механізм розрахунку і стягнення митних платежів. 5.4 Порядок нарахування і сплати мита. 5.5 Порядок нарахування і сплати митних зборів. 5.6 Порядок відшкодування ПДВ при експорті - самостійно 5.7 Операції, які звільняються від справляння ПДВ - самостійно 5.8 Порядок нарахування і сплати акцизного збору - самостійно Читайте також:
|
||||||||
|