![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Простір станів системи масового обслуговуванняНа рис. 2.11 зображено діаграму станів СМО з одним пристроєм для обслуговування. На вхід системи в моменти часу v поява вимоги — v спочаток обслуговування — v кінець обслуговування — Тоді впорядкована множина подій Рис. 2.11. Діаграма станів СМО з одним пристроєм для обслуговування На рис. 2.12 процес обслуговування вимог у СМО з одним пристроєм для обслуговування зображено більш детально. Оскільки будь-яка послідовність станів, упорядкована в часі, є процесом, то обслуговування вимоги в СМО визначається як послідовність станів СМО на проміжку часу від моменту надходження вимоги — Рис. 2.12. Процес обслуговування вимогу СМО з одним пристроєм для обслуговування Перевірка умови зайнятості пристрою Час обслуговування визначається як Загальний час перебування вимог у СМО Аналогічно, наприклад, можна визначити процес появи вимог у СМО як упорядковані пари значень Якщо під час зміни модельного часу щоразу перевіряти множину умов Читайте також:
|
||||||||
|