Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Геномні бібліотеки

Геноміка і бібліотеки кДНК

Зміст

Технічні основи геноміки

Методи рекомбінантної ДНК, що використовуються в галузі геноміки.

У даній главі розглядаються методи рекомбінантної ДНК, які складають основу для більшості геномних методологій.

Геномніка і бібліотеки кДНК

Гібридизація та Нозерн Блот

Субклонування

Рестрикційно-ферментне картування

Секвенування ДНК

ПЛР-ампліфікації

Білкова єкспрессія

Теми, порушені в цій главі, включають геномніку і конструювання бібліотек кДНК гібридизацію і її застосування в Нозерн блоттингу, субклонування, рестрикційно-ферментне картування, секвенування ДНК, ПЛР-ампліфікації і білкову експрессію.

 

Бібліотеки це фрагменти ДНК клоновані у векторі

Бібліотеки, як правило, побудовані до секвенування

Геномні бібліотеки використовуються для genomewide (обширного) секвенування кДНК бібліотек, необхідних для секвенування EST.

Термін "бібліотека" використовується для колекцій фрагментів ДНК, які клонували у вектор. "Вектор" це термін, використовуваний для молекул ДНК, функція якого полягає в перенесенні інших частин ДНК. Назва "Бібліотека" є трохи неправильною, тому що, клони в них не є упорядкованими з індексами. Насправді, колекції більше схожі на смітники, які можна знайти за допомогою металошукача. Наймасштабніші проекти секвенування почати з конструювання геномної бібліотеки або бібліотеки кДНК. Геномні бібліотеки для обширного секвенування. кДНК бібліотеки отримані з РНК, за допомогою зворотної транскрипції в кДНК і використовуються для EST проектів секвенування.

Виготовлені з фрагментів геномної ДНК

-Геномну ДНК розрізали рестриктазами або випадково порушивши механічний зсув??

Фрагменти лігіруються в векторах для клонування

-Малі вставки

- -фаг лямда

-- плазміда

-Великі вставка

--BACs

Геномні бібліотеки, складаються з фрагментів геномної ДНК. Для отримання фрагментів правильного розміру для клонування геномної ДНК або ріжуть рестриктазами або випадково ламають(randomly broken). Випадкове ламання може бути досягнуто шляхом проведення хромосомної ДНК через невеликий отвір, як голка шприца або за допомогою ультразвуку. Геномні фрагменти, що отримані за допомогою ферментативного розщеплення або механічного зсуву потім лігують в клонуючий вектор. Є безліч векторів для клонування, які розрізняються за розміром фрагмента ДНК, який можуть вмістити. Менші вставки в діапазоні 20-40 кб може бути клонований в плазміду або в вектор фага-лямбди, а великі вставки 100-300 кб можуть бути клоновані у вектори, такі як бактеріальні штучні хромосоми (БАС) (BACs). Навіть великі вставки до 1 МБ можуть бути розміщені в штучні хромосоми дріжджів (YAC).


Читайте також:

  1. Багатомовні бібліотеки
  2. Бібліотеки, архіви, музеї, виставки.
  3. Геномні хвороби, зумовлені зміною кількості хромосом.
  4. Електронні бібліотеки
  5. Звіт про роботу бібліотеки
  6. Клас JList бібліотеки Swing
  7. Наукові та електронні бібліотеки в Україні
  8. Обмінний фонд бібліотеки Одеського археологічного музею
  9. Тема 1. Інформаційно-пошукова система шкільної бібліотеки як джерело інформаційного обслуговування її користувачів.
  10. Тема 3. Масові форми роботи шкільної бібліотеки.
  11. Тема 4. Автоматизація обслуговування користувачів шкільної бібліотеки.




Переглядів: 1714

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теплоємність. Питома й молярна теплоємність. Рівняння Майєра. | Крок 4: Бібліотека скринінгу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.