Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МЕХАНІЧНИХ ПЕРЕТВОРЮВАЧІВ В СТАТИЧНИХ РЕЖИМАХ

Коефіцієнт потужності електроприводу

 

Електропривод змінного струму споживає з мережі активну Р і реактивну Q потужності. Активна потужність витрачається на здійснення електроприводом корисної роботи і покриття втрат в нім, а реактивна потужність забезпечує створення електромагнітних полів двигуна і безпосередньо корисної роботи не проводить.

Коефіцієнт потужності електроприводу ,

 

 

Втрати енергії в механічній частині електроприводу пов'язані з наявністю тертя між елементами передавальних і старанних механізмів, що взаємно переміщаються. Є два типи тертя: ковзання і кочення.

Втрати електроенергії в перехідних процесах електроприводу і способи їх зниження

у перехідних режимах струми, що протікають по обмоткам двигуна, істотно перевищують номінальні значення і викликають підвищені втрати енергії, тобто додатковий нагрів двигуна. Особливо велике значення визначення втрат електроенергії в перехідних процесах має для електроприводів, у яких динамічний режим є основним або займає помітний час протягом циклу (електроприводу прокатних станів, підйомних кранів, шахтних підйомних машин).

Втрати енергії за час перехідного процесу

,

де і – втрати енергії обумовлені, відповідно, постійними і змінними втратами потужності.

 

Існує два основні способи зниження втрат електроенергії в перехідних процесах:

· зменшення моменту інерції електроприводу;

· регулювання швидкості ідеального холостого ходу в перехідних процесах.

Зменшити момент інерції приводу можна наступними способами:

· застосуванням малоінерційних електродвигунів, що мають знижений момент інерції якоря або ротора (збільшена довжина якоря і зменшений діаметр);

· раціональним конструюванням механічної передачі (вибором оптимального передавального числа редуктора, раціональних розмірів і форм елементів механічної передачі і конструкційних матеріалів);

· заміною одного двигуна двома, що мають половинну потужність замінюваного двигуна (сумарний момент інерції менше моменту інерції одного двигуна на повну потужність) .Например, два двигуни типу 4АН200 потужністю по 45 кВт мають сумарний момент інерції . Двигун 4АН250 потужністю 90 кВт на тугіше швидкість має момент інерції 3,53, що майже на 30% більше.

Найбільш ефективним засобом зниження втрат є реалізація керованих перехідних процесів.


Читайте також:

  1. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  2. Акустичні характеристики порід
  3. Аналіз двотактних перетворювачів напруги
  4. Будова, принцип роботи та характеристики МДН – транзисторів
  5. Будова, принцип роботи та характеристики тиристорів
  6. Будова, характеристики і параметри біполярного транзистора
  7. Важливою ознакою класифікації є принцип побудови перетворювачів кодів, згідно з яким їх можна поділити на чотири групи.
  8. Варіаційні ряди та їх характеристики
  9. Векторні характеристикимеханічного руху– переміщення, шлях, швидкіст та прискорення
  10. Вибори, їх класифікація та особливості при різних політичних режимах.
  11. Вибори, їх класифікація та особливості при різних політичних режимах.
  12. Вивчення загальної характеристики господарства, окремих галузей господарства та міжгалузевих комплексів.




Переглядів: 801

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сортування включеннями | РОЗРАХУНОК ПОТУЖНОСТІ І ВИБІР ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.