МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
РОЗРАХУНОК ПОТУЖНОСТІ І ВИБІР ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ
Головною вимогою при виборі електродвигуна є відповідність його потужності умовам технологічного процесу робочої машини. Застосування двигуна недостатньої потужності приводить до порушення технологічного режиму роботи установки, зниження продуктивності, підвищення нагріву, прискорення старіння ізоляції і виходу двигуна з ладу. Неприпустимим є також використання двигуна завищеної потужності, оскільки при цьому підвищується вартість приводу, збільшуються втрати електроенергії за рахунок зниження ККД двигуна, а для асинхронного електроприводу, крім того, знижується коефіцієнт потужності.
Нормативні документи рекомендують: при kз <(0,4...0,5) - необхідна установка двигуна меншої потужності; при (0,4...0,5) kз <(0,7...0,75) - доцільність зниження встановленої потужності приводу повинна бути підтверджена розрахунками; при (0,7...0,75) kз 0,9 - потужність приводу вибрана вірно.
Вибір електродвигунів проводиться з урахуванням наступних показників: · вид струму. Двигун повинен мати вид і величину напруги, відповідно мережам змінного або постійного струму даного підприємства; · значення швидкості. Вибір номінальної швидкості двигуна при вже наявному редукторі проводиться по заданій швидкості виконавського органу і передавальному числу редуктора; · конструктивного виконання. Конструкція вибраного двигуна повинна відповідати умовам його компоновки з виконавським органом; · спосіб вентиляції і захисту від дії навколишнього середовища.
Вибір двигуна проводиться в наступній послідовності: · розрахунок потужності і попередній вибір двигуна; · перевірка вибраного двигуна за умовами пуску і перевантаження; · перевірка вибраного двигуна по нагріву.
Основою для розрахунку потужності і вибору двигуна є діаграми навантажень виконавчого органу робочої машини, куди входять: · діаграма швидкості (тахограма) V(t) або w(t); · залежність прискорення в часі а(t) або ; · діаграма навантаження виконавського органу (залежність приведеного до валу двигуна статичного моменту від часу Мс(t); · залежність моменту (струму) і потужності в часі M(t), I(t), P(t).
Діаграми навантажень пов'язують режим роботи двигуна з технологічним процесом. Їх можна розділити на дві групи : · діаграми, у яких статичний момент міняється випадковим чином по невідомому закону; · діаграми, у яких статичний момент міняється по відомому закону. На мал. приведені типові діаграми навантажень електроприводу підйому. Число періодів (ділянок) у таких діаграм може бути від трьох до семи.
Читайте також:
|
||||||||
|