Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗРАХУНОК ПОТУЖНОСТІ І ВИБІР ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ

 

Головною вимогою при виборі електродвигуна є відповідність його потужності умовам технологічного процесу робочої машини.

Застосування двигуна недостатньої потужності приводить до порушення технологічного режиму роботи установки, зниження продуктивності, підвищення нагріву, прискорення старіння ізоляції і виходу двигуна з ладу.

Неприпустимим є також використання двигуна завищеної потужності, оскільки при цьому підвищується вартість приводу, збільшуються втрати електроенергії за рахунок зниження ККД двигуна, а для асинхронного електроприводу, крім того, знижується коефіцієнт потужності.

 

Нормативні документи рекомендують:

при kз <(0,4...0,5) - необхідна установка двигуна меншої потужності;

при (0,4...0,5) <(0,7...0,75) - доцільність зниження встановленої потужності приводу повинна бути підтверджена розрахунками;

при (0,7...0,75) 0,9 - потужність приводу вибрана вірно.

 

Вибір електродвигунів проводиться з урахуванням наступних

показників:

· вид струму. Двигун повинен мати вид і величину напруги, відповідно мережам змінного або постійного струму даного підприємства;

· значення швидкості. Вибір номінальної швидкості двигуна при вже наявному редукторі проводиться по заданій швидкості виконавського органу і передавальному числу редуктора;

· конструктивного виконання. Конструкція вибраного двигуна повинна відповідати умовам його компоновки з виконавським органом;

· спосіб вентиляції і захисту від дії навколишнього середовища.

 

Вибір двигуна проводиться в наступній послідовності:

· розрахунок потужності і попередній вибір двигуна;

· перевірка вибраного двигуна за умовами пуску і перевантаження;

· перевірка вибраного двигуна по нагріву.

 

Основою для розрахунку потужності і вибору двигуна є діаграми навантажень виконавчого органу робочої машини, куди входять:

· діаграма швидкості (тахограма) V(t) або w(t);

· залежність прискорення в часі а(t) або ;

· діаграма навантаження виконавського органу (залежність приведеного до валу двигуна статичного моменту від часу Мс(t);

· залежність моменту (струму) і потужності в часі M(t), I(t), P(t).

 

Діаграми навантажень пов'язують режим роботи двигуна з технологічним процесом. Їх можна розділити на дві групи :

· діаграми, у яких статичний момент міняється випадковим чином по невідомому закону;

· діаграми, у яких статичний момент міняється по відомому закону.

На мал. приведені типові діаграми навантажень електроприводу підйому. Число періодів (ділянок) у таких діаграм може бути від трьох до семи.

 

 

 


Читайте також:

  1. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  2. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  3. Аеродинамічний розрахунок
  4. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  5. Активна та повна потужності
  6. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  7. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  8. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  9. Багатоконтурні частотно-вибірні системи
  10. Більш широкий вибір товарів і послуг
  11. Біохімічні чинники виникнення втоми при виконанні короткочасних вправ максимальної і субмаксимальної потужності
  12. Будова трифазних асинхронних електродвигунів




Переглядів: 4129

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЕНЕРГЕТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МЕХАНІЧНИХ ПЕРЕТВОРЮВАЧІВ В СТАТИЧНИХ РЕЖИМАХ | Регулювання якості електроенергії засобами силової перетворювальної техніки промислового електропривода.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.