МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
План лекціїОСНОВИ ІНФОРМАТИКИ Лекція 1 Тема лекції: Мета: Розглянути предмет, методи, завдання дисципліни, теоретичні основи інформатики,архітектуру персонального комп’ютера, програмне забезпечення інформаційних процесів, організацію комп’ютерної безпеки та захисту інформації
1. Предмет, методи і завдання дисципліни 2. Теоретичні основи інформатики 2.1. Інформатика, основні поняття інформації, особливості економічної інформації 3. Системне забезпечення інформаційних процесів 3.1. Архітектура ПК 3.2. Програмне забезпечення персонального комп’ютера 3.3. Операційна система Windows.Основні об'єкти та прийоми керування в ОС Windows XP 3.4. Робота з папками і файлами у середовищі Windows 3.5. Сервісні програми Windows 4. Організація комп’ютерної безпеки та захисту інформації
1.Предмет, методи і завдання дисципліни.
Предмет: засоби автоматизації інформаційних процесів з використанням економічних даних. Методи дисципліни Для ефективного засвоєння матеріалу дисципліни «Інформатика» у викладанні використовуються наступні методи навчання: - пояснювально – ілюстративний; -репродуктивний; -частково-пошуковий; -дослідницький; -навчання у співробітництві. Завдання: вивчення теоретичних основ інформатики і набуття навичок використання прикладних систем оброблення економічних даних та систем програмування для персональних комп’ютерів і локальних комп’ютерних мереж під час дослідження соціально-економічних систем та розв’язування завдань фахового спрямування.
Зміст дисципліни розкривається в таких темах:
1. Предмет, методи і завдання дисципліни. 2. Теоретичні основи інформатики. 3. Системне забезпечення інформаційних процесів. 4. Організація комп’ютерної безпеки та захисту інформації. 5. Програмні засоби роботи зі структурованими документами. 6. Програмні засоби роботи з базами та сховищами даних. 7. Основи офісного програмування. 8. Мережні технології. 9. Основи ВЕБ - дизайну. 10. Застосування Інтернету в економіці. 11. Експертні і навчальні системи. 12. Перспективи розвитку інформаційних технологій.
2. Теоретичні основи інформатики
2.1. Інформатика, основні поняття інформації, особливості економічної інформації
Інформатика - це технічна наука, що систематизує прийоми створення, зберігання, відтворення, обробки й передачі даних засобами обчислювальної техніки, а також принципи функціонування цих засобів і методи керування ними. Роль інформатики у сучасному суспільстві є створення та впровадження засобів та методів автоматизації, операцій з даними у всіх сферах людської діяльності. Читайте також:
|
||||||||
|