Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План лекції

ОСНОВИ ІНФОРМАТИКИ

Лекція 1

Тема лекції:

Мета: Розглянути предмет, методи, завдання дисципліни, теоретичні основи інформатики,архітектуру персонального комп’ютера, програмне забезпечення інформаційних процесів, організацію комп’ютерної безпеки та захисту інформації

 

1. Предмет, методи і завдання дисципліни

2. Теоретичні основи інформатики

2.1. Інформатика, основні поняття інформації, особливості економічної інформації

3. Системне забезпечення інформаційних процесів

3.1. Архітектура ПК

3.2. Програмне забезпечення персонального комп’ютера

3.3. Опе­ра­цій­на сис­те­ма Win­dows.Ос­нов­ні об'єкти та при­йо­ми ке­ру­ван­ня в ОС Win­dows XP

3.4. Робота з папками і файлами у середовищі Windows

3.5. Сервісні програми Windows

4. Організація комп’ютерної безпеки та захисту інформації

 

1.Предмет, методи і завдання дисципліни.

 

Предмет: засоби автоматизації інформаційних процесів з використанням економічних даних.

Методи дисципліни

Для ефективного засвоєння матеріалу дисципліни «Інформатика» у викладанні використовуються наступні методи навчання:

- пояснювально – ілюстративний;

-репродуктивний;

-частково-пошуковий;

-дослідницький;

-навчання у співробітництві.

Завдання: вивчення теоретичних основ інформатики і набуття навичок використання прикладних систем оброблення економічних даних та систем програмування для персональних комп’ютерів і локальних комп’ютерних мереж під час дослідження соціально-економічних систем та розв’язування завдань фахового спрямування.

 

Зміст дисципліни розкривається в таких темах:

 

1. Предмет, методи і завдання дисципліни.

2. Теоретичні основи інформатики.

3. Системне забезпечення інформаційних процесів.

4. Організація комп’ютерної безпеки та захисту інформації.

5. Програмні засоби роботи зі структурованими документами.

6. Програмні засоби роботи з базами та сховищами даних.

7. Основи офісного програмування.

8. Мережні технології.

9. Основи ВЕБ - дизайну.

10. Застосування Інтернету в економіці.

11. Експертні і навчальні системи.

12. Перспективи розвитку інформаційних технологій.

 

2. Теоретичні основи інформатики

 

2.1. Інформатика, основні поняття інформації, особливості економічної інформації

 

Інформатика - це технічна наука, що систематизує прийоми створення, зберігання, відтворення, обробки й передачі даних засобами обчислювальної техніки, а також принципи функціонування цих засобів і методи керування ними. Роль інформатики у сучасному суспільстві є створення та впровадження засобів та методів автоматизації, операцій з даними у всіх сферах людської діяльності.


Читайте також:

  1. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  2. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  3. Валютне регулювання ЗЕД розглянуто окремо в наступній лекції «Валютне регулювання ЗЕД.
  4. Вибір остаточного варіанта плану лекції. Робота над формою викладу.
  5. ДОДАТОК до Лекції № 12
  6. Документальні колекції науково-історичних товариств в Україні 19 – початку 20 ст.
  7. Закріплення матеріалу лекції
  8. Закріплення матеріалу лекції
  9. Закріплення матеріалу лекції
  10. ЗАПИТАННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ лекції № 3.
  11. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ
  12. ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ




Переглядів: 660

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Введення даних | Системне забезпечення інформаційних процесів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.