Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робочі системи знання й автоматизації діловодства

Робочі системи знання (KWS) і автоматизації діловодства (OAS) обслуговують інформаційні потреби на тактичному й функціонально- оперативному рівнях керування організацією.

Ключові питання керування знаннями:

  • Як формувати й актуалізувати знання?
  • Як зробити знання використовуваними?
  • Як виміряти знання?
  • Як оцінити людей, що володіють знаннями?
  • Як мотивувати власників знань?
  • Як змусити співробітників ділитися знаннями?
  • Як виявити сховані знання й поставити їх на службу бізнесу?

Робочі системи знання використовують різнорідні, багатопрофільні дані різного ступеня формалізації. Їх ціль - акумулювати знання й досвід, сформувати "робоче" знання для супроводу основної діяльності й для одержання додаткових оригінальних знань, необхідних для виконання, наприклад, перепроектованих бізнес-процесів або для формування підходу при оцінці нестандартної ситуації, а також знаходити нові області застосування для вже використаних даних. Вони сприяють систематизації даних і створенню нових знань. Завдання керівника підрозділу KWS - гарантувати, щоб нові знання й технічний досвід були затребувані й належним чином інтегровані в бізнес. Робочі місця KWS виконуються у вигляді науков або інженерних Армов (Workbench, Workstation) і є частиною КИЦЬ. Працівники знання - висококваліфіковані фахівці із широким науковим і технічним кругозором і гарною професійною підготовкою.

Користувачі системи автоматизації діловодства працюють із майже формалізованими даними, їхньої функції - доповнювати й контролювати роботу систем TPS на експлуатаційному рівні, а також діловодство й документообіг, які утворять підсистему документационного забезпечення (ДОУ) на рівні організації (рис. 6.8.Це менеджери середньої ланки, діловоди, технологи, розроблювачі й т.д. Рішення є у великому ступені структурованими, і тому результати легко простежуються. Локальн і мережні OAS мають розвитий графічний інтерфейс, що дозволяє успішно працювати співробітникові з мінімальною інформаційною підготовкою.


Рис. 1.8.

Підсистеми діловодства забезпечують роботу з електронними версіями документів, шаблонами й реквізитами обліково-контрольних форм відповідно до правил і стандартами діловодства, прийнятими в Росії й в організації. Підсистеми документообігу забезпечують строго регламентований і контрольований рух документів усередині й поза організацією на основі інформаційних і комунікаційних технологій. Процеси діловодства й документообігу є процесами, що документально відбивають і забезпечують управлінські процеси.

Основні завдання підсистеми ДОУ стосовно до програмних систем автоматизації управлінської діяльності:

  • документування - створення документів, що підтримують і реєструють управлінську діяльність (підготовка, оформлення, узгодження й виготовлення);
  • розробка правил і організація документообігу - забезпечення пошуку, руху, зберігання й використання документів;
  • систематизація архівного зберігання документів - визначення правил відбору, систематизації, зберігання даних і інформації, пошук у базах і сховищах даних і використання для підтримки прийняття управлінських рішень і виробничих процедур.

Функції корпоративної автоматизованої підсистеми документационного забезпечення керування:

  • організація єдиного порядку роботи з документами в підрозділах;
  • підготовка, виготовлення, оформлення відповідно до шаблонів, узгодження, коректування, доставка, реєстрація, облік документів;
  • використання уніфікованих форм подання й обробки документів;
  • обмін документами усередині й між структурними підрозділами організації й із зовнішнім середовищем;
  • своєчасне забезпечення співробітників організації повною, точною й достовірною інформацією про стан підготовки й виконання документів, рішень і доручень керівництва організації;
  • проведення інформаційно-довідкової й аналітичної роботи з питань документационного забезпечення;
  • забезпечення захисту процесів документообігу й діловодства;
  • формування звітів, у тому числі статистичних, на підставі інформації про документи, їхньому місцезнаходженні й стані їхнього виконання.

Приклади фірм і програмних продуктів, що реалізують підсистему ДОУ:

  • компанія Lotus (дочірня компанія корпорації IBM) має 10-літню історію роботи на російському ринку із продуктами, що реалізують ДОУ в середовищі Notes - багато російських партнерів Lotus створили власні корпоративні додатки в середовищі Notes, які автоматизують складні процеси діловодства й роботи з документами;
  • серед найбільш відомих вітчизняних продуктів цього класу можна назвати продукти " Бос-Референт" (Айти), сімейство продуктів "Золушка" і " DIS-Assistant" (Інститут розвитку Москви), ЭСКАДО (Интерпроком Лан), "CompanyMedia" і "OfficeMedia" (Интертраст);
  • основними відомими гравцями російського ринку ДОУ, крім партнерів Lotus, є наступні компанії з відповідними продуктами: Ланіт ("LanDocs"), Оптима ("Optima Workflow"), Електронні Офісні Системи ("Справа") і ряд інших постачальників.

Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  9. VI. Філогенез нервової системи
  10. Автокореляційна характеристика системи
  11. Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.
  12. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ




Переглядів: 503

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роль структури керування у формуванні ІС | Лекція 1. Історія розвитку геоінформаційних технологій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.