МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Робочі системи знання й автоматизації діловодстваРобочі системи знання (KWS) і автоматизації діловодства (OAS) обслуговують інформаційні потреби на тактичному й функціонально- оперативному рівнях керування організацією. Ключові питання керування знаннями:
Робочі системи знання використовують різнорідні, багатопрофільні дані різного ступеня формалізації. Їх ціль - акумулювати знання й досвід, сформувати "робоче" знання для супроводу основної діяльності й для одержання додаткових оригінальних знань, необхідних для виконання, наприклад, перепроектованих бізнес-процесів або для формування підходу при оцінці нестандартної ситуації, а також знаходити нові області застосування для вже використаних даних. Вони сприяють систематизації даних і створенню нових знань. Завдання керівника підрозділу KWS - гарантувати, щоб нові знання й технічний досвід були затребувані й належним чином інтегровані в бізнес. Робочі місця KWS виконуються у вигляді науков або інженерних Армов (Workbench, Workstation) і є частиною КИЦЬ. Працівники знання - висококваліфіковані фахівці із широким науковим і технічним кругозором і гарною професійною підготовкою. Користувачі системи автоматизації діловодства працюють із майже формалізованими даними, їхньої функції - доповнювати й контролювати роботу систем TPS на експлуатаційному рівні, а також діловодство й документообіг, які утворять підсистему документационного забезпечення (ДОУ) на рівні організації (рис. 6.8.Це менеджери середньої ланки, діловоди, технологи, розроблювачі й т.д. Рішення є у великому ступені структурованими, і тому результати легко простежуються. Локальн і мережні OAS мають розвитий графічний інтерфейс, що дозволяє успішно працювати співробітникові з мінімальною інформаційною підготовкою.
Підсистеми діловодства забезпечують роботу з електронними версіями документів, шаблонами й реквізитами обліково-контрольних форм відповідно до правил і стандартами діловодства, прийнятими в Росії й в організації. Підсистеми документообігу забезпечують строго регламентований і контрольований рух документів усередині й поза організацією на основі інформаційних і комунікаційних технологій. Процеси діловодства й документообігу є процесами, що документально відбивають і забезпечують управлінські процеси. Основні завдання підсистеми ДОУ стосовно до програмних систем автоматизації управлінської діяльності:
Функції корпоративної автоматизованої підсистеми документационного забезпечення керування:
Приклади фірм і програмних продуктів, що реалізують підсистему ДОУ:
Читайте також:
|
||||||||
|