Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Структура та види маркетингових досліджень

Мета маркетингових досліджень - виявити можливості фірми посісти конкурентні позиції на конкретному ринку, знизити міру невизначеності і ризику, збільшити ймовірність успіху маркетингової діяльності.

Основні завданнямаркетингових досліджень:

  • розрахувати величину попиту та пропонування;
  • встановити умови досягнення оптимального співвідношення між попитом та пропонуванням;
  • дослідити поведінку споживачів;
  • оцінити діяльність фірми та її конкурентів;
  • визначити конкурентні позиції конкурентоспроможної продукції та фірми в цілому;
  • зорієнтувати виробництво на випуск товарів, збут яких забезпечений наявними на ринку умовами і дає можливість фірмі отримати запланований прибуток;
  • розробити та здійснити програму маркетингу.

Маркетингові дослідження мають наступну структуру:

§ дослідження кон’юнктури ринку;

§ дослідження суб’єктів ринку;

§ дослідження фірми.

Дослідження кон’юнктури ринку передбачає:

1) вивчення загальних умов;

2) аналіз попиту і пропонування;

3) визначення місткості ринку;

4) сегментування ринку;

5) прогноз розвитку ринку;

6) дослідження конкурентних умов.

Дослідження суб’єктів ринку включає дослідження поведінки:

1) споживачів;

2) постачальників;

3) конкурентів;

4) сфери торгівлі;

5) транспортних організацій;

6) інших.

Дослідження фірми передбачає:

1) аналіз результатів господарської діяльності;

2) дослідження конкурентоспроможності продукції та фірми в цілому;

3) дослідження іміджу фірми та її продукції.

Залежно від використовуваної інформації, способів її отримання, техніки проведення та кінцевих результатів маркетингові дослідження поділяють на такі види:

1) Кабінетні - використовують офіційні друковані джерела інформації, методи економічного аналізу в поєднанні з елементами економетрики і математичної статистики. Вони дають загальне уявлення про стан економічної кон'юнктури, тенденції розвитку ринків, їхній стан, місткість та ін. Ці методи відносно дешеві.

2) Польові - використовують особисті контакти, первинну інформацію, методи економічного аналізу. Вони дозволяють швидко ознайомитись з конкретними вимогами ринку, торговельними звичаями, методами збуту, поведінкою споживачів, цінами. Проте вони є найскладнішими і найдорожчими.

3) Пілотні (методи пробного продажу) - використовують за недостатньої інформації щодо ринкової ситуації. Вони дають змогу здійснити апробацію нової продукції, методів продажу, зібрати маркетингову інформацію та ін. Ці методи не позбавлені ризику зазнати значних збитків.

4) Ділові контакти з представниками інших фірм і покупцями.

5) Панельні дослідження - регулярне спілкування з тією самою групою споживачів.

 


Читайте також:

  1. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  2. V. Етичні правила психологічних досліджень
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  5. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
  6. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  7. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  8. Аналіз останніх досліджень та публікацій.
  9. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  10. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  11. Атомно-кристалічна структура металів
  12. Базова алгоритмічна структура




Переглядів: 586

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процес маркетингового дослідження | Маркетингова інформаційна система

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.