МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Планування роботи вчителя.Сьогодні потрібно забезпечити навчання і виховання школярів з урахуванням найновіших досягнень науково-технічного прогресу, щоб приблизити рівень знань, одержаних учнями у школі, до тих вимог, які ставить життя, забезпечити всебічний розвиток особистості. Досягнення цієї мети залежить від інтелектуального багатства, культури, кругозору , ерудиції вчителя, від того, які його духовні запити і як він їх задовольняє. У зв’язку із цим постійно зростає значення вдумливого планування , тобто розробки цілей, завдань і змісту роботи школи на всіх її рівнях і всіх ланках, особливо у справі професійної майстерності. Успішне вивчення курсу літератури у великій мірі залежить від того, як сплановано навчальний матеріал. Учителі складають календарно-тематичні, поурочні плани. План – певний порядок розміщення навчального матеріалу та визначення послідовності дій, спрямованих на досягнення навчально-виховної мети. Календарно-тематичний план складається на початку навчального року (як правило, 10 вересня останній термін). Він обов’язково затверджується адміністрацією школи (завучем). Після затвердження такий план стає документом і є обов’язковим для виконання. План складається на півріччя (семестр). Дехто практикує планувати навчальний матеріал на цілий навчальний рік, таким чином вивільняється час зимових канікул для інших видів роботи. Програма із літератури одночасно може бути календарним планом учителя, бо вона складена з урахуванням можливості у відведеній колонці визначити кількість годин та дату вивчення кожної теми (показати програму). В сучасних умовах можна придбати у книгарнях календарно-тематичне планування як методичний посібник. Але пам’ятаємо: Якщо ви творчий і відповідальний учитель, то самостійно повинні продумати і визначити в окремому зошиті (бажано із цупкими палітурками) теми і термін проведення програмового матеріалу, теми і термін проведення письмових робіт, уроків-бесід із позакласного читання та літератури рідного краю. Щоб скласти календарно-тематичний план, учителю необхідно: - Знати, у яких класах він працює, скільки годин на тиждень уроків літератури; - Мати постійний розклад на семестр; - Знати точно канікулярні дні і святкові; - Придбати зошит із цупкими обкладинками; - Календар на поточний рік; - Олівець, лінійка, авторучка із трьома кольорами; - У завуча (програма із “Рідної мови”) дізнатися кількість контрольних робіт; - Дізнатися кількість годин “Літератури рідного краю”, ” Позакласне читання”. Алгоритм дій. Усього навчаємося 35 тижніd, якщо 1 година на тиждень, то і стільки уроків на рік; 2 множимо на 35; 3 множимо на 35 і т.д., таким чином, маємо загальну кількість уроків на рік. 1 семестр по календарю рахуємо кількість тижнів, відкинувши канікулярні і святкові. Маємо Х – загальну кількість годин. Від Х віднімаємо 2 год. на ЛРК, 2 год. ПЧ, 4 год. на РЗМ. Дістаємо чисті години для програмового матеріалу. Розподіляємо, керуючись пропонованими годинами у програмі., але враховуємо особливості учнів. Грубо, рахуємо кількість тем і ділимо вже чистий час на цю кількість. Дістаємо години на кожну тему, але враховуємо їх характер. Одні теми потребують більше часу (прозові), одні менше (ліричні). Може статися, що розриваємо творчість письменника, монографічна тема, краще цього не робити, а збільшити чи зменшити кількість РЗМ, ЛРК чи ПЧ (врахувати цю операцію під час планування 2 семестру). Рубрики плану: № п/п Зміст програмового матеріалу Кільк. годин Дата Примітка Читайте також:
|
||||||||
|