Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Побудова ПР-структур

Тема 3. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ В ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ

1.

Можуть мати інший вигляд:

№ п/п Тема за програмою Мета уроку Обладнання уроку Кільк. гд. Дата

Дехто у такий план пропонує ввести рубрики :“Міжпредметні зв’язки”, ”Міжмистецькі зв’язки”, “«ТЗН” та інші. Як правило доцільно такі рубрики вводити у тематичний план, який уміщуємо у тематичну папку.

Щоб заповнити решту рубрик учителю необхідно:

- поцікавитися в шкільній бібліотеці, чи є (яка кількість) наявна кількість художніх текстів для учнів тих класів, де він буде працювати, підручників, хрестоматій; зробити замовлення на придбання необхідної літератури; переглянути критичну літератур; словники; свою домашню бібліотеку., міську бібліотеку;

- відвідати кабінет укр. та заруб. літератур, історії, шкільну і міську фонотеки, методичний кабінет школи, міста, району, поцікавитися новими матеріалами, які можна було б використати;

- ознайомитися із рекламним проспектом навчального телебачення, експозиціями музеїв, репертуаром театрів, щоб своєчасно відреагувати на місцевий матеріал як в урочний, так і в позаурочний час;

- переглянути наочність у кабінеті укр. літер.., доповнити новими матеріалами течки за темами;

- підготувати дидактичний матеріал;

- перевірити справність ТЗН.

Про поурочний план будемо говорити на наступних лекціях.

Учитель-словесник ще повинен уміти складати план роботи гуртка, план роботи факультативу, план проведення тижня, методичного об’єднання. Іноді вимагають план роботи кабінету, якщо зав. кабінетом.

 

3.1. Побудова ПР-структур.

3.2. Нормативно-правові засади ПР-діяльності.

3.3. Етичні засади ПР-діяльності.

3.4. Матеріально-технічне і фінансове забезпечення ПР-діяльності.

3.5. ПР-кампанія як організаційна форма діяльності в ПР.

 

Паблік рилейшнз, як і кожна сфера професійної діяль­ності, підпорядко­ваний системі фахових, організаційних, нормативно-правових, етичних та інших вимог. Професіоналізм у цій сфері діяльності передбачає і відповідне організаційне оформлення, яке ґрунтується на сучасному науково-методичному уявленні про упра­вління, принципи побудови функціонування ПР-структур, організації ПР-програм, ПР-кампаній, а також відповідному матеріально-технічному забезпеченні.

ПР-структури формують залежно від напрямів їх діяльності. Основними організаційними формами у сфері паблік рилейшнз є ПР-фірми, мережеві агентства і вертикально інтегровані групи, а також ПР-підрозділи фірм (організацій), інформаційні підрозділи фірм (орга­нізацій), які розв’язують ПР-завдання.

Організація роботи ПР-фірми. Передумовами ство­рення ПР-фірми є зростання попиту на ПР-послуги, розвиток ринку ПР-послуг, можливість залучити до співпраці необхідний кадровий потенціал. Діяльність їх регулюється національним законодавством з питань економічної, інформаційної, гуманітарної політики. Співробітники ПР-фірми виконують замовлення клієн­тів у різних галузях, що збагачує їх колективний дос­від, допомагає у розв’язанні складних проблем. Кіль­кість співробітників залежить від обсягу й характеру завдань. Не всі вони обов’язково є штатними працівни­ками, тому в ПР-бізнесі багато фірм складаються з кіль­кох людей. Для реалізації конкретних програм вони створюють тимчасові групи із запрошенням експертів і фахівців з відповідних спеціальностей. Завдяки цьому ПР-фахівці мають змогу надавати замовникові широ­кий спектр максимально наближених до його запитів послуг. За певних обставин один штатний співробітник забезпечує весь цикл виконання замовлення. Як свід­чить досвід, завдання, які вимагають високого інтелек­туального рівня виконавців, найкраще розв’язують невеликі команди.

Використання роботи за сумісництвом, погодинно, поділ посадових обов’язків між двома і більше праців­никами, зайнятими неповний робочий день, сприяють успішному виконанню доволі специфічних завдань, дають змогу оптимізувати витрати. Для цього необхід­но точно визначити обсяг і зміст замовлення; налаго­дити дієвий взаємозв’язок зі штатними працівниками; сформувати в них єдине уявлення про виконуване замовлення; облаштувати «домашній офіс» для суміс­ників або налагодити з ними стабільний зв’язок; по­дбати про участь сумісників у виробничих нарадах; забезпечити їх необхідними матеріалами, документа­ми тощо.

Діяльність мережевих агентств і вертикально інте­грованих груп. Таку систему утворює кілька агентств, які працюють за технологією великої і відомої фірми, можуть бути її дочірніми підприємствами з правами юридичних осіб. Існують мережеві агентства з децен­тралізованою структурою.

В інформаційну епоху ринок ПР-послуг динамічно розвивається, наслідком чого є можливість вибору на тендерній основі кращого виконавця, а відповідно, і посилення конкуренції. У ній виграють фірми, які системно відстежують потреби (особливо незадоволені) клієнтів, добре знають методи діяльності, сильні і слабкі сторони конкурентів, з урахуванням цих знань намагаються зайняти ринкову нішу, в якій можуть мак­симально реалізувати набуті ключові фактори успіху і стійкі конкурентні переваги. На цій основі вибудовуєть­ся їх стратегія. Стратегічне бачення, довгострокове планування повинні поєднуватися зі здатністю гнучко реагувати на несподівані ситуації. У цьому зв’язку важливо знати особливості основних ринків, на які спрямована діяль­ність ПР-фірми; характер, споживчу цінність послуг, які вона може пропонувати і реалізовувати; можливості використання фінансових та інших ресурсів; ймовірні шанси і ризики своєї діяльності, власні сильні і слабкі сторони.

ПР-підрозділи фірм (організацій). Їх називають домашніми агентствами. Перебуваючи у структурі фірми (організації), ПР-підрозділ переймається загаль­ними проблемами, бере участь у розробленні її концеп­ції і програми діяльності, реалізує їх своїми засобами. Його співробітники вважають себе частиною фірми (організації) і зацікавлені в загальному успіху. Вони мають змогу отримувати необхідну інформацію, встано­влювати контакти з усіма співробітниками, що створює сприятливі умови для здійснення ПР-заходів.

Найкраще, коли особа, яка очолює ПР-підрозділ, обіймає посаду заступника керівника фірми (організа­ції). Іноді вони перебувають на посадах: директора (заступника генерального директора) з питань ПР, керівника служби інформації чи відділу інформації і реклами. Назва цієї посади не завжди відповідає суті діяльності, а лише відображає специфіку фірми (орга­нізації), уявлення її керівництва про характер роботи ПР-підрозділу.

Структура і штат ПР-підрозділу залежить від функ­цій і конкретних завдань. Традиційно він виконує такі функції: формування іміджу фірми (організації); взає­модія з державними органами і громадськими організа­ціями; комунікаційний супровід менеджменту; участь у маркетингових заходах; участь у протидії кризовим ситуаціям; робота з пресою; реалізація рекламних кам­паній; здійснення соціальних і культурних програм; благодійна діяльність; консультування клієнтів; участь у виставках і вивчення досвіду інших фірм.

ПР-підрозділи фірм (організацій) відповідають за поширення різних інформаційних документів, якими можуть бути:

- оперативні документи (прес-релізи, прес-кіти, заяви для преси, інфор­маційні бюлетені, аналітичні довідки, спростування, запрошення на захід, добірки фотографій тощо);

- корпоративні документи (презентаційні буклети, корпоративні газети, періодичні звіти, листи до акціо­нерів, виклад історії фірми (організації), біографії керівників, слайди, відеофільми, електронна презента­ція, портфоліо).

Суттєвим недоліком функціонування ПР-підрозділу нерідко буває його обмеженість колом сформованих уявлень про ПР-діяльність керівництва фірми (органі­зації), залежність його працівників від загальної систе­ми оплати і розпорядку роботи, що перешкоджає їх творчій свободі. Іноді їм вистачає фахової й особистої мужності відстояти перед керівництвом фірми (органі­зації) власну точку зору, вберегтися від фахового кон­формізму. За нерозвиненої науково-методичної бази невеликому колективу важко досягти високого профе­сіоналізму, тому його робота нерідко будується на осно­ві власного розуміння можливостей і завдань ПР, що може шкодити справі, обмежувати фаховий розвиток працівників.

Інформаційні підрозділи фірм (організацій), які розв’язують ПР-завдання. їх функції дещо ширші від функцій ПР-підрозділів, хоч і мають багато спільно­го. Як правило, їм доводиться розв’язувати такі зав­дання:

1. Реалізація конкретних інформаційних проектів: планування інформації для поширення її в суспільстві, підготовка рукописів (статей) вищого керівництва, опи­тування громадської думки.

2. Надання інформації органам державної влади і місцевого самоуправління, підприємствам, організа­ціям.

3. Здійснення роботи з пресою: створення інформа­ційних приводів, інформування журналістів про важливі для фірми (організації) події; реагування на запити журналістів і співробітництво з ними при підго­товці матеріалів.

4. Публікація матеріалів: випуск журналу для гро­мадськості, бюлетенів для працівників, довідників про фірму (організацію).

5. Створення візуальної продукції (відео- і кінофіль­мів, програм телебачення).

6. Міжнародні зв’язки (поширення інформації за кордон, налагодження зв’язків із зарубіжною пресою).

7. Надання послуг та інформації клієнтам, спожива­чам продукції (послуг): консультація клієнтів; упра­вління системою моніторингу; врегулювання реклама­цій; поширення інформації про фірму (організацію); вивчення демографічних характеристик клієнтів, спо­живачів продукції (послуг) та їх запитів.

8. Проведення заходу «Відкритий дім»: здійснення рекламних акцій, кампаній; організація відвідувань фірми; проведення лекцій, семінарів, симпозіумів, засідань круглих столів.

9. Підвищення суспільної значущості фірми (органі­зації): активізація громадської діяльності; співробіт­ництво у сфері культури; благодійна діяльність.

10. Надання інформації інвесторам, акціонерам, налагодження співпраці з аналітиками ринку цінних паперів, забезпечення зв’язку з рейтинговими агент­ствами.

За невеликого обсягу ПР-роботи фірма (організація) може обмежитися наявністю у своєму штаті тільки одного ПР-менеджера, залучаючи його до аналізу ситуації, вироблення стратегії, вибору засобів її реаліза­ції. Ним має бути висококваліфікований аналітик, прогнозист, організатор.

Іноді фірма (організація) запрошує ПР-консультан­та. Ним може бути приватний підприємець, який має широкі можливості у виборі клієнтів, ПР-проектів, засобів їх реалізації. Та одна людина не здатна одноча­сно охопити широкий спектр замовлень. Нерідко у ста­вленні до одинокого, навіть і висококваліфікованого фахівця переважає недовіра щодо можливості реалізу­вати масштабні проекти.

Незалежно від свого посадового становища керів­ник ПР-підрозділу, ПР-менеджер чи ПР-консультант повинні мати змогу напряму спілкуватися з першим керівником, оберігати свою фахову незалежність, не допускати у сферу своєї компетенції інших працівни­ків. Як свідчить досвід, нерідко ПР-заходи зазнають невдачі, оскільки вищі керівники вважають своїм осо­бистим обов’язком і невід’ємним правом представляти фірму (організацію) у всіх ситуаціях і болісно реагують на передавання цієї функції будь-кому іншому.

Схематично побудову ПР-підрозділу представлено на рис. 3.1.

 


Рис. 3.1. Побудова ПР-підрозділу

 

Кожна із форм організації роботи у сфері паблік рилейшнз має свої переваги й недоліки. Переваги залу­чення до співпраці ПР-фірми порівняно із внутрішнім ПР-підрозділом полягають у можливості залучити вико­навців вищого рівня за однакових або менших витрат, гнучкішого фінансування; широких можливостей спіл­кування із ЗМІ, оскільки ПР-фірми мають розвинутіші з ними зв’язки; більш об’єктивний аналіз, прогнози і поради, оскільки фахівці незалежних ПР-структур захищені від впливу керівництва фірми-замовника; звільненні власних співробітників від виконання невла­стивих їм функцій. Однак стороння ПР-фірма може не мати достатньої інформації про політику і повсякденну діяльність фірми (організації), тому їй доводиться вивча­ти суть кожного планованого заходу. Найкраще, якщо фірма (організація) має у своїй структурі ПР-підрозділ і співпрацює за необхідності з незалежною ПР-фірмою.

 


Читайте також:

  1. АСОЦІАЦІЯ. ПОБУДОВА АСОЦІАТИВНОГО КУЩА
  2. Бюджетний устрійпоказує, в який спосіб побудована бюджетна система. Іншими словами,він відображає організацію вертикальної структури бюджету держави за рівнями влади.
  3. Д80.Парламент в ЗК.ознаки 81.Побудова та основні ознаки парламенту в ЗК.
  4. Загальна побудова організації контрольного процесу в умовах автоматизованої обробки інформації
  5. Зони ризику. Побудова кривої ризику.
  6. Контроль якості здійснюється і на стадії підтримки досягнутого рівня якості, тобто контролюється також якість технічної експлуатації і ремонту побудованих об'єктів.
  7. Навчальна програма з фізичної культури: поняття, задачі, види, побудова
  8. Написання формул і побудова діаграм.
  9. Обмеження мереж Fast Ethernet, побудованих на повторителях
  10. Обмеження мережі, побудованої на загальному поділюваному середовищі
  11. Обмеження топології мережі, побудованої на мостах
  12. Організаційна побудова і діяльність МОК та міжнародних




Переглядів: 874

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Планування роботи вчителя. | Нормативно-правові засади ПР-діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.