Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мультивібратори на логічних елементах І – НІ.

При запиранні ДД1 конденсатор С2 заряджається через його вихідний опір та резистор R2. При цьому напруга на його обкладках збільшується, а напруга на резисторі R2, за рахунок зарядного струму цього конденсатора, зменшується. Якщо Uвх.> Uгр., логічний елемент ДД2 підтримується відкритим.

 

а) б)

 

Мал. 158. Схема мультивібратора на логічних

елементах І-НІ (а) та його часові діаграми (б).

 

Одночасно конденсатор С1 розряджається через вихідний опір логіч. елем. ДД2 та діод VД1 за рахунок розрядженого струму конденсатора С1 менше Uгр. елемент ДД1 утримується закритим. Коли напруга, що зменшується Uвх2 досягне рівня Uгр. (при t = t1) елемент ДД2 закриється, а ДД1 відкриється (Uвх1 досягне низького рівня напруги – 0). При цьому відбувається лавиноподібний процес перекидання мультивібратора. По тому, починається заряд С1 та заряд С2. Процес періодично буде повторюватися.


Читайте також:

  1. V. Етичні правила психологічних досліджень
  2. Антенатальна профілактика стоматологічних захворювань
  3. Варіанти неврологічних і мовних порушень залежно від характеру перинатального ураження головного мозку.
  4. Вибір і визначення магнітної індукції в елементах двигуна.
  5. Вивчення психологічних особливостей сенсомоторної та мисленнєвої діяльності школяра
  6. Види геологічних зйомок
  7. Види соціологічних досліджень.
  8. Визначення вартості лабораторних і технологічних досліджень
  9. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  10. Визначення та контроль метереологічних параметрів
  11. ВИМОГИ ПРОФЕСІЇ ДО ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХІВЦЯ
  12. Вплив конструктивно-технологічних факторів на границю витривалості




Переглядів: 785

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мультивібратор на логічних елементах АБО–НІ. | Одновібратор в інтегральному виконанні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.