МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Варіанти неврологічних і мовних порушень залежно від характеру перинатального ураження головного мозку.Таблиця 1.
Разом з описаними вище грубими структурними порушеннями речовини головного мозку, що виникають унаслідок перинатальних пошкоджень, можливий розвиток «тонших змін», наявність яких, за допомогою сучасних методів нейровізуалізації виявити не вдається. Ці порушення реалізуються на рівні міжклітинної взаємодії і обумовлені відхиленнями в процесах клітинної міграції, організації синаптичних контактів, мієлінізації аферентних і еферентних нервових провідників. Зовнішньо вони починають клінічно виявлятися в ті вікові періоди, коли найактивніше йдуть процеси формування вищих психічних функцій. Дані відхилення, що виявляються у дітей першого року життя, в узагальненому вигляді отримали назву «Затримки темпів психомоторного і передмовного розвитку». При цьому на перший план виступають ознаки зниження емоційних реакцій, слабка вираженість «комплексу пожвавлення», низька пізнавальна активність. На тлі зниження пізнавальної активності наголошується помірна затримка формування довільних рухових актів, але порушення м'язового тонусу можуть бути відсутніми або виражені мінімально. У цей час формування настановних, ланцюгових реакцій випрямляння і рівноваги зазвичай затримується, і тісно корелюють із ступенем затримки психічних функцій. Однією з кардинальних клінічних ознак, що характеризують відхилення у взаємодії психіки і моторики є порушення формування тонких цілеспрямованих рухів. Даний показник найтісніше корелює з подальшим мовленнєвим розвитком, будучи прогностичним критерієм успішності формування мовлення. Таким чином, виявлення ранніх структурних змін в головному мозку новонароджених є раннім об'єктивним прогностичним критерієм майбутніх порушень психомоторного розвитку різного ступеня тяжкості і супутніх їм мовних розладів.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|