Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Системи контролю, підвищення надійності РЕА

Процес експлуатації-охоплює весь період існування об’єкта з моменту його встановлення. Поняття “термін служби” неідентичне “часу експлуатації”.

Дослідження поведінки об’єкту під час експлуатації та оцінка його експлуата

-таційних якостей складає предмет – теорії надійності.

Справжній стан об’єкту - стан, при якому він відповідає всім вимогам, встановлен-

ним, нормативно – технічною документацією. Якщо вданий момент часу об’єкт не відповідає хоча би одній з цих вимог, то він знаходиться в несправному стані, але

може функціонувати.

Працездатний стан – стан об’єкту, при якому він здатний виконувати задані функції і зберігати значення заданих параметрів в межах нормативно – технічної документації.

Надійність – властивість об’єкту виконувати задані функції, зберігати в заданих межах значення експлуатаційних показників, які відповідають умовам використання,

техобслуговування, ремонту, зберігання та експлуатування.

Подія – перехід об’єкту з одного стану в інший.

Пошкодження – подія, яка полягає в порушенні справного стану об’єкту або його

складових частин завдяки впливу зовнішніх факторів, і переходів об’єкту в не спра-

вний стан.

Відмова – подія, яка полягає в порушенні працездатності об’єкту.

Класифікація відмов: 1) раптові і поступові

2) залежні і незалежні

3) конструкційна, виробнича і експлуатаційна
4.1. Основи теорії контролю РЕЗ

Необхідність контролю – в процесі експлуатації РЕЗ знижується її надійність .

Контроль – процес прийому, обробки і отримання інформації, яка оцінює відповідність стану об’єкту контролю вимогам, які ставляться до нього і забезпечує прийняття рішення або віддачу керуючих впливів.

Контролепридатність – властивість об’єкту, яка характеризує його пристосованість до проведення контролю.

Методи контролю стану РЕЗ в процесі експлуатації:

1)зовнішній огляд; 2) перевірка працездатності по зовнішнім ознакам; 3) контроль і дослідження РЕЗ з допомогою контрольно-вимірювальної апаратури (КВА).

Основні задачі контролю РЕЗ;

а) визначення технічного стану та працездатності РЕЗ;

б) пошук місця відмови РЕЗ;

в) прогнозування відхилення заданих параметрів;

г) регулювання заданих параметрів;

д) визначення ймовірнісних оцінок контрольованих параметрів РЕЗ.

Коефіцієнт глибини контролю.

, , (30)

де - контрольоване число параметрів для виявлення стану РЕЗ; - граничне число параметрів;

Коефіцієнт глибини пошуку відмови.

, (31)

- число параметрів для визначення місця відмови.

Коефіцієнт глибини контролю підготовки оператора

, , (32)

- число тем, знання яких має оператор;

- граничне число тем контролю для даного виду РЕЗ.

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV група- показники надійності підприємства
  5. IV. Розподіл нервової системи
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. Філогенез кровоносної системи
  8. POS-системи
  9. VI. Філогенез нервової системи
  10. Автокореляційна характеристика системи
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  12. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Побудова та дослідження експериментально-статистичних моделей. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.