Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Молочні залози

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Менструальний цикл

Дизуричні прояви

Стан сечовиділення

Біль у поперековій ділянці

Система сечовиділення

Блювання

Нудота

Біль у животі

1) не відмічає

2) за наявності:

  1. локалізація(епігастральна ділянка, ліве, праве підребер’я, здухливі ділянки, надлобкова ділянка)
  2. характер(ниючий, ріжучий, оперізуючий,стисний, переймоподібні, розпираючий)
  3. особливості прояву(постійні, періодичний, нападоподібний)
  4. причини прояву: залежно від періоду приймання їжі та її властивостей(груба, солодка, кисла, смажена, мучна, жирна, з домішками спецій, консервантів)
  5. іррадіація болю
  6. фактори які сприяють зменшенню болю(певне положення тулубу, приймання окремих ліків, мінеральної воді, інше_______________________________________

__________________________________________________________________________)

  1. чи виникає біль при тривалому голоді чи вночі_______________________________

1. частота____________________________________________________________________

2. тривалість_________________________________________________________________

3. причини появи_____________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. чи супроводжується блюванням_______________________________________________

5. не турбує__________________________________________________________________

1. частота____________________________________________________________________

2. зв'язок з прийманням їжі чи іншими факторами

3. чи буває блювання натще, чи передує йому нудота, чи приносить полегшення хворому

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. характер блювотних мас(сірий, жовтий, кавовий, кров’янистий)

5. запах(каловий, бродильний,гнилісний)

6. присмак(кислий, затхлий, гіркий)

7. домішки(жовчі,крові слизу, залишки раніше чи щойно вживаної їжі)

Відрижка:

8. частота____________________________________________________________________

9. вираженість(інтенсивна, помірна)

10. повітрям або їжею

11. запах(без особливостей, тухлих яєць,гнилісний, смердючий)

Печія:відсутня, періодична, епізодична, постійна

Випорожнення:

1) частота за добу

2) кількість калових мас(надмірна, помірна, обмежена)

3) схильність до закрепів, проносів

4) кал:

  1. консистенція(оформлений, рідкий, кашоподібний, твердий, «овочевий»)
  2. форма(ковбасо подібна, стрічкоподібна)
  3. колір калових мас(жовто-брунатний, жовтий,дьогтеподібний, сіро-білий)
  4. запах(без особливостей, смердючий, гнилісний)
  5. домішки(слиз, кров, членики або фрагменти глистів)

Порушення акту ковтання:не проявляється, епізодичне, постійне


Здуття живота:
не проявляється, епізодичне, постійне

Надмірне слиновиділення:не проявляється, епізодичне, постійне

 

1. не відчувається

2. за наявності відмічають такі особливості:

A. тривалість___________________________________________________________

B. іррадіація____________________________________________________________

C. причини_____________________________________________________________

_______________________________________________________________________

D. характер прояву(ниючий, нападоподібний, постійний, періодичний)

1. кількість сечі за добу(зменшення, збільшення- вказати приблизну кількість виділеної сечі)______________________________________________________________________

2. частота(звичайна, часті позиви до сечовипускання)

3. порушення співвідношення між денним і нічним сечовиділенням(у нормі 4:1 або 3:1)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. наявність ніктурії

1. болісні відчуття_____________________________________________________________

2. різь при сечовипусканні______________________________________________________

3. затримка сечовиділення______________________________________________________

4. неповне сечовиділення_______________________________________________________

5. колір сечі(світло-жовта, постійно світлий, темний, «колір пива», кров’янистий, «м’ясні помиї»)

6. запах(свіжоскошеної трави, гнилісний, фруктовий)

7. прозорість(прозора, каламутна)

Статева система(у жінок)

1. з якого періоду життя почався менструальний цикл___________________________

2. особливості їх перебігу в минулому та теперішньому періоді(болісні, приблизна к-сть менструальних виділень- помірна, надмірна, незначна)_____________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. тривалість________________________________________________________________

4. регулярність______________________________________________________________

5. в якому віці припинилися__________________________________________________

6. особливості перебігу клімактеричного перебігу(відчуття жару, пітливість, серцебиття, головний біль, запаморочення, нервовість ,психічна неврівноваженість, нудота) ________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Репродуктивна функція:

1. кількість вагітностей________________________________________________________

2. скільки з них закінчилися пологами(особливості перебігу пологового та післяпологового періодів), абортами(причини перепивання вагітності)______________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. наявність передчасних полонів та їх наслідки для метарі та плоду__________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Статеві відчуття:звичайні змінені(зниженні, посилені)

Статеві стосунки:звичайні, знижені, відсутні(при порушені вказати тривалість змін)

1. симетричні за величиною

2. симетричні за формою

3. наявність або відсутність деформацій, видимих вирячувань, пухлин, вузлоподібних затвердінь________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

4. болючість(дифузна, локальна)


Читайте також:

  1. Досі фахівці не прийшли до загальної думки про те, чи вважати гіпертрофію передміхурової залози патологічним процесом або нормальним фізіологічним явищем.
  2. Ендокринна функція підшлункової залози
  3. ЕНДОКРИННА ЧАСТИНА ПІДШЛУНКОВОЇ ЗАЛОЗИ
  4. ЕНДОКРИННА ЧАСТИНА ПІДШЛУНКОВОЇ ЗАЛОЗИ
  5. Ендокринні залози.
  6. Ефектор (виконавчий орган), який відповідає на подразнення (м'язи, залози, кровоносні судини).
  7. Заліза наднирників залози
  8. Залозистий епітелій виконує
  9. Класифікація пухлин щитовидної залози
  10. КЛІНІКА РАКУ ПІДШЛУНКОВОЇ ЗАЛОЗИ, ПОЗАПЕЧІНКОВИХ ЖОВЧНИХ ХОДІВ, ФАТЕРОВОГО СОСОЧКА, ЖОВЧЕВОГО МІХУРА.
  11. Лекція 8. Залози внутрішньої секреції.
  12. МОЛОКО ТА МОЛОЧНІ ПРОДУКТИ




Переглядів: 1279

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система травлення | Практичні заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.