Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Гігієнічна характеристика поживних речовин та їх роль в харчуванні людини.

Основні положення психологічної теорії діяльності

Основні положення щодо вивчення складу діяльності сформульовані С. Л. Рубінштейном, розвинуті у працях О. М. Лєонтьєва, його учнів та послідовників.

З поширенням діяльнісного підходу загальноприйнятим стало виділення таких складових діяльності:

1) «мотив –діяльність»: без мотиву діяльності не буває; немотивована діяльність – це діяльність із суб’єктивно й об’єктивно прихованим мотивом;

2) «ціль-дія»: людська діяльність не існує інакше, як у формі дій.

3) «задача-операція»: задача – це локальна ціль; способи, якими вона здійснюється, називаються операціями.

4) «операція – функціонально-фізіологічна система»: в процесі оволодіння людиною діями, знаряддями(засобами), операціями формуються специфічні функціональні системи – мозкові структурні новоутворення, в яких закріплені зовнішні ( рухові) й внутрішні ( розумові) операції.

У загально психологічних і практично-прикладних дослідженнях різновидів діяльності дії класифікуються за рядом ознак:

1) видом діяльності: трудова діяльність існує у трудових діях, навчальна діяльність – у навчальних діях, діяльність спілкування - у діях (актах) спілкування (О. М. Лєонтьєв);

2) змістом та способом виконання – чуттєво –практичні та предметно-знарядні ( Н.Д. Гордєєва, В.П. Зінченко);

3) співвідношенням предметного та розумового плану – графічні, предметно-просторові, словесно-описові (В.В.Давидов);

4) рівнем усвідомлення наміру (мети) – імпульсивні, довільні, суто вольові (С.Л. Рубінштейн);

5) особливостями цілі – рухові, Гностичні ( перцептивні, розумові); соціально-комунікативні( вчинки, свідомо висловлене ставлення); комунікативні ( встановлення і підтримання контактів); організуючі (накази, команди, прохання, поради, пояснення, вказівки, схвалення, невдоволення); обслуговуючі, спрямовані на задоволення тих чи інших потреб (Є.О. Климов);

6) особливостями предмета (об’єкта) діяльності – предметно-практичні; предметно-розумові, знаково-практичні, знаково-розумові (М.В. Гамезо, Б.Ф. Ломов, В.Ф. Рубахін);

7) «нормативність-пошуковість» - репродуктивні стандартні, пошукові і творчі; за формою вони можуть бути індивідуальні, групові та сумісні. (П.А. Гончарук).

 

 

 

План

1. Білки їх значення у харчуванні.

2. Харчова і біологічна цінність білків.

3. Жири їх значення у харчуванні.

4. Харчова і біологічна цінність жирів .

5. Вуглеводи, їх роль у харчуванні.

Білки відносяться до життєво необхідних речовин, без яких неможливе життя, ріст та розвиток орг-му. В процесі життєдіяльності проходить розпад і поновлення білкових компонентів клітин. Для підтримання цих процесів організму необхідно щоденно поповнення повноцінного білка з їжею. Білок входить в склад ядра і цитоплазми кл.

Основні фізіолого-гігієнічні ф-ї білків харчового раціону в організмі людини.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  4. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  5. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  6. IV. Запасні речовини
  7. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  8. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  9. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  10. Аварії з викидом (загрозою викиду) сильнодіючих отруйних речовин на об'єктах економіки.
  11. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  12. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище




Переглядів: 743

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Способи діяльності, процес їх опанування | Яка ж потреба організму в білках?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.