МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Гігієнічна характеристика поживних речовин та їх роль в харчуванні людини.Основні положення психологічної теорії діяльності Основні положення щодо вивчення складу діяльності сформульовані С. Л. Рубінштейном, розвинуті у працях О. М. Лєонтьєва, його учнів та послідовників. З поширенням діяльнісного підходу загальноприйнятим стало виділення таких складових діяльності: 1) «мотив –діяльність»: без мотиву діяльності не буває; немотивована діяльність – це діяльність із суб’єктивно й об’єктивно прихованим мотивом; 2) «ціль-дія»: людська діяльність не існує інакше, як у формі дій. 3) «задача-операція»: задача – це локальна ціль; способи, якими вона здійснюється, називаються операціями. 4) «операція – функціонально-фізіологічна система»: в процесі оволодіння людиною діями, знаряддями(засобами), операціями формуються специфічні функціональні системи – мозкові структурні новоутворення, в яких закріплені зовнішні ( рухові) й внутрішні ( розумові) операції. У загально психологічних і практично-прикладних дослідженнях різновидів діяльності дії класифікуються за рядом ознак: 1) видом діяльності: трудова діяльність існує у трудових діях, навчальна діяльність – у навчальних діях, діяльність спілкування - у діях (актах) спілкування (О. М. Лєонтьєв); 2) змістом та способом виконання – чуттєво –практичні та предметно-знарядні ( Н.Д. Гордєєва, В.П. Зінченко); 3) співвідношенням предметного та розумового плану – графічні, предметно-просторові, словесно-описові (В.В.Давидов); 4) рівнем усвідомлення наміру (мети) – імпульсивні, довільні, суто вольові (С.Л. Рубінштейн); 5) особливостями цілі – рухові, Гностичні ( перцептивні, розумові); соціально-комунікативні( вчинки, свідомо висловлене ставлення); комунікативні ( встановлення і підтримання контактів); організуючі (накази, команди, прохання, поради, пояснення, вказівки, схвалення, невдоволення); обслуговуючі, спрямовані на задоволення тих чи інших потреб (Є.О. Климов); 6) особливостями предмета (об’єкта) діяльності – предметно-практичні; предметно-розумові, знаково-практичні, знаково-розумові (М.В. Гамезо, Б.Ф. Ломов, В.Ф. Рубахін); 7) «нормативність-пошуковість» - репродуктивні стандартні, пошукові і творчі; за формою вони можуть бути індивідуальні, групові та сумісні. (П.А. Гончарук).
План 1. Білки їх значення у харчуванні. 2. Харчова і біологічна цінність білків. 3. Жири їх значення у харчуванні. 4. Харчова і біологічна цінність жирів . 5. Вуглеводи, їх роль у харчуванні. Білки відносяться до життєво необхідних речовин, без яких неможливе життя, ріст та розвиток орг-му. В процесі життєдіяльності проходить розпад і поновлення білкових компонентів клітин. Для підтримання цих процесів організму необхідно щоденно поповнення повноцінного білка з їжею. Білок входить в склад ядра і цитоплазми кл. Основні фізіолого-гігієнічні ф-ї білків харчового раціону в організмі людини. Читайте також:
|
||||||||
|