Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розрахунок кількості споживачів

Для проектованого підприємства кількість споживачів за кожну годину роботи залу визначають по видозміненій формулі.

;

Тут відношення позначає кількість посадок протягом даної години. Приблизні графіки завантаження залів для підприємств громадського харчування різноманітних типів наведені в додатковій літературі.

Загальну кількість споживачів за день можна також визначити по формулі:

;

де h - середня оборотність місць за день.

Формулою користуються за умови, що в наступних розрахунках не будуть потрібні дані про кількість споживачів у кожну годину роботи підприємства (наприклад, при розробці проекту заготовочного підприємства, потужність якого задана кількістю місць у прикріпленій мережі).

Приблизні значення оборотності місця за день для підприємств харчування різноманітного типу такі:

Їдальні Загальнодоступні   Кафе  
Дієтичні: З самообслуговуванням З обслуговуванням офіціантами   10,7 Загального типу: З самообслуговуванням З обслуговуванням офіціантами  
На промислових підприємствах: Закритого типу З загальнодоступним входом     6-8 9,7 Спеціалізовані: Молочні (із самообслуговуванням) Кондитерські (із самообслуговуванням)    
При вузах: З вільним вибором страв З харчуванням по абонементах У залах для професорсько-викладацького складу   Молодіжні (з обслуговуванням офіціантами) Кафе - морозиво (з обслуговуванням офіціантами)  
Ресторани: Загальнодоступні Загальнодоступні, які працюють вдень по скороченому меню При готелях При готелях, які працюють вдень по скороченому меню   5,5   6,5   7,5 Закусочні: З самообслуговуванням З обслуговуванням офіціантами Буфет(в окремому помешканні) Підприємства - автомати: Закусочна Кафе Буфет Пивний бар    

 

Середню оборотність місця за день установлюють по показниках діючих аналогічних підприємств як відношення кількості споживачів за день до кількості місць у залі. Кількість споживачів у діючому підприємстві можна визначити зі звітних даних про кількість реалізованих других страв, до якого в цьому випадку прирівнюється чисельність споживачів, або виходячи з товарообігу підприємства і середньої вартості однієї покупки, визначеної вибірковим шляхом. При цьому кількість споживачів за день розраховують як відношення товарообігу за звітний період до кількості робочих днів у цьому періоді і середньої вартості покупки.

Після визначення кількості людей, що харчуються розробляють виробничу програму проектованого підприємства - складають меню, визначають кількість страв і напоїв кожного найменування. Методика розробки виробничої програми залежить від типу підприємства, контингенту людей, що харчуються і прийнятої форми обслуговування.

 


Читайте також:

  1. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  2. Аеродинамічний розрахунок
  3. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  4. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  5. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  6. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  7. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  8. Важливо також правильно обрати: цінні папери яких підприємств, якого виду і в якій кількості слід купувати для поповнення своїх активів. Зупинимося на цьому більш детально.
  9. Вибір кількості і потужності цехових трансформаторів з врахуванням компенсації реактивної потужності.
  10. Вибір кількості обертів мішалки
  11. Вибір кількості та розміщення складської мережі
  12. Види норм праці, їх розрахунок




Переглядів: 2166

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Послідовність розробки виробничої програми підприємства харчування | Визначення загальної кількості страв за асортиментом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.