МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Розрахунок кількості споживачівДля проектованого підприємства кількість споживачів за кожну годину роботи залу визначають по видозміненій формулі. ; Тут відношення позначає кількість посадок протягом даної години. Приблизні графіки завантаження залів для підприємств громадського харчування різноманітних типів наведені в додатковій літературі. Загальну кількість споживачів за день можна також визначити по формулі: ; де h - середня оборотність місць за день. Формулою користуються за умови, що в наступних розрахунках не будуть потрібні дані про кількість споживачів у кожну годину роботи підприємства (наприклад, при розробці проекту заготовочного підприємства, потужність якого задана кількістю місць у прикріпленій мережі). Приблизні значення оборотності місця за день для підприємств харчування різноманітного типу такі:
Середню оборотність місця за день установлюють по показниках діючих аналогічних підприємств як відношення кількості споживачів за день до кількості місць у залі. Кількість споживачів у діючому підприємстві можна визначити зі звітних даних про кількість реалізованих других страв, до якого в цьому випадку прирівнюється чисельність споживачів, або виходячи з товарообігу підприємства і середньої вартості однієї покупки, визначеної вибірковим шляхом. При цьому кількість споживачів за день розраховують як відношення товарообігу за звітний період до кількості робочих днів у цьому періоді і середньої вартості покупки. Після визначення кількості людей, що харчуються розробляють виробничу програму проектованого підприємства - складають меню, визначають кількість страв і напоїв кожного найменування. Методика розробки виробничої програми залежить від типу підприємства, контингенту людей, що харчуються і прийнятої форми обслуговування.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||
|