МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1. Роль і значення бізнесу в сучасному суспільствіЗміст Київ 2014 Укладач: Віннікова Інна Ігорівна БРЕНД - МЕНЕДЖМЕНТ Кафедра менеджменту організацій Мінісерство освіти і науки Державний вищий навчальний заклад «Київський університет управління та підприємництва»
( конспект лекцій) 1. Роль і значення бізнесу в сучасному суспільстві……………………. 2. Еволюція технології сучасного менеджменту………….……………. 3. Менеджмент tobe і tohave………………………………………..….... 4. Кар'єра бренду: від клейма до мрії……………………………..….… 5. Імідж і репутація: брендинг і контактні групи………………...…… 6. PR, реклама та брендінг……………………………………………… 7. Неймінг………………………………………………………………... 8. Відповідність методів управління філософії та іміджу компанії.…. 9.Бренд та брендинг у сучасному маркетингу………………………………
10.Інтегровані маркетингові комунікації як чинник формування бренду підприємства………………………………………………………. Список використаних джерел……………………………………………….
Ще зовсім недавно, наприкінці 80-х - початку 90-х років історія розвитку бізнес-співтовариства в західноєвропейських країнах, Японії або США цікавила, в основному, фахівців-істориків і політологів. Ніхто з нас не замислювався про те, що досвід, набутий цими культурами за останні 150 років, нам доведеться «оновити» і максимально засвоїти в неймовірно стислі терміни. Не подолавши той чи інший етап, ми «перелітаємо» в наступний. Необхідно усвідомлення важливості розвитку, заснованого на знанні і досвіді, на вмінні зробити вибір на користь якості: якості товару, послуг, менеджменту, якості відносин усередині компанії і взаємодії з навколишнім середовищем (соціальної, політичної, природного). Лише подолавши цей бар'єр усвідомлення можна дійсно наблизитися до тієї ролі, на яку претендує бізнес-співтовариство в нашій країні: ролі лідера, що визначає якість життя, і відповідального партнера в соціальній сфері та в галузі культури, науки, мистецтва. Ключове місце бізнесу в житті суспільства обумовлено його функціями в суспільному розвитку. Перш за все, це економічна функція: незалежно від суспільного укладу, політичного режиму і домінуючих релігійних поглядів, кожне суспільство здатне існувати й успішно розвиватися лише за умови господарської діяльності, що забезпечує, як мінімум, хоча б відтворення його потенціалу, що передбачає ефективний ділову активність і управління нею. Не менш важлива політична функція бізнесу і менеджменту. Політичне життя будь-якого суспільства, в кінцевому рахунку, виражає зіткнення, боротьбу конкретних інтересів, перш за все - економічних. Тому діловий світ (великі підприємці, топ-менеджери, середній і дрібний бізнес, об'єднаний в галузеві або регіональні союзи й асоціації) справляє визначальний вплив на прийняття політичних рішень; без їх активної участі та підтримки не обходиться жодна виборча кампанія або формування органів влади. Тим самим бізнес виявляється одним з вирішальних факторів формування та розвитку громадянського суспільства. Певною мірою діловий світ виконує по відношенню до суспільства лідерську функцію. Його стан, цілі, характер і способи здійснення ділової активності визначають стан громадського життя: загальні настрої, життєві цілі і т. і. У цьому зв'язку можна говорити і про моральну (етичній) функції бізнесу та менеджменту. Етика ділових відносин відіграє винятково важливу, якщо не визначальну роль у динаміці моральної культури суспільства. На відміну від національно-етнічних традицій, релігійних цінностей і норм, які акумулюють і зберігають спільні духовні орієнтири моральності, етика ділової активності справляє вирішальний вплив на формування моральної культури, виступаючи при цьому своєрідним практичним орієнтиром-зразком (трендом) для моральної культури інших сфер суспільного життя . Культурально-духовні традиції, поза всяким сумнівом, позначаються на національноетніческіх особливостях ділової активності, але якщо вони приходять у суперечність з моральністю, що реалізується в практиці ділових відносин, складається «шизофренічна» ситуація. Формується подвійна мораль, коли норми, що задаються сімейним і шкільним вихованням, виявляються просто «словом», а ефективне «справу» будується на зовсім інших нормах і цінностях. У кінцевому рахунку, завжди перемагає життя, а не слова, не підкріплені практикою і реальними результатами. У світлі всього сказаного стає очевидним, що в сучасному суспільстві бізнес виконує найважливішу модернізаційну, а точніше - інноваційну функцію, забезпечуючи не лише економічні умови виживання і розвитку соціуму, але і реалізацію новітніх досягнень світової технічної, наукової та гуманітарної думки. Не можна не визнати, що перехід традиційних суспільств і культур до сучасного виробництва, досягнень науки, техніки, медицини, громадянському суспільству, демократичним свободам, міжнародного співробітництва та інтеграції здійснений саме за допомогою і на основі реальної практики ділової активності. Таким чином, можна визнати, що діловий світ виступає головною сполучною ланкою, що забезпечує повноцінну інтеграцію суспільства, існування і розвиток соціального партнерства. Не тільки політика, але й мистецтво, освіта, наука, спорт в будь-якій країні і в будь-якому суспільстві не можуть повноцінно розвиватися без підтримки з боку ділового світу. Спонсорство, патронаж, благодійність, лобістська діяльність - перелік форм соціальної співпраці і партнерства можна продовжувати, але всі вони, в кінцевому рахунку, замикаються на взаємодію з конкретними фірмами, корпораціями, фінансовими групами та окремими підприємцями. Практика і теорія ефективного бізнесу, менеджменту або корпоративного управління як ефективної технології ділової активності - одне з найважливіших досягнень цивілізаційного досвіду. Це безперервно удосконалюється синтез теорії і практики, аналізу та інтуїції, функціональних знань і управлінських компетенцій, здатності плідно вести справи з партнерами і клієнтами і підтримувати зацікавленість співробітників у досягненні цілей компанії. Бізнес як ділова активність в умовах ринкової економіки - одна з найбільш динамічних та креативних форм людської діяльності. Також як творчість у живопису чи поезії, він спирається на якесь внутрішнє рух. У бізнесі це - ідея, закладена в той чи інший проект, бажання досягти певних висот. У мистецтві - натхнення. Вже потім - вміння, навички, придбане майстерність, і це стає (або не стає) ремеслом. Однак відсутність натхнення майстерністю не замінити. Від цього виникають страждання, пошуки, метання творчих натур. У бізнесі дилетантство відразу впадає в очі. Те, що в мистецтві можуть назвати новою формою або пошуками, в бізнесі чревате набагато більш сумними наслідками, ніж неприйняття з боку критиків: можливе банкрутство, втрата репутації, особисті трагедії людей. Знання, вміння, і досвід у бізнесі надзвичайно важливі. Без них немає результату. За реальних наслідків і за ступенем відповідальності за зроблене бізнес перевершує мистецтво - він створює нові форми суспільного життя. Бізнес одночасно привабливий і небезпечний. Це двигун соціального розвитку і аморальний споживач всього, створеного людством за його багатовікову історію. Він всеїдний. Мистецтво, наука, релігія - все йде в хід. Немов живий організм, він розвивається за тими ж законами: дитя, підліток, дорослішання, згасання. Спроби реанімації, переродження ... Вихід на новий рівень через усвідомлення себе, своєї ролі в суспільстві. Нам як суспільству - в новому, недавньому якості, на цьому витку історії - зовсім небагато років. Російський бізнес - «підліток», зі всіма витікаючими з цього факту наслідками. Зроблено багато, але доведеться ще більше. Для того щоб, з одного боку, вийти на міжнародний конкурентоспроможний рівень ведення бізнесу, а, з іншого - гармонізувати ситуацію в нашій просторій і багатоликої країні, необхідні регулярні зусилля по створенню реального соціального партнерства та якісного менеджменту у всіх сферах життя. Для максимальної ефективності необов'язково застосовувати останні винаходи людства в даній області. Треба просто використовувати найбільш підходящі до даного випадку. Уявіть собі, що якийсь бізнесмен, який ніколи не стикався в своїй діяльності з силою, що перевищує людську, має перемістити вантаж. Звертаючись до накопиченого людством досвіду, він бачить і тяглову силу, і автомобілі, і поїзди, і підйомні крани ... Він запитує, що з усього цього було винайдено останнім. І отримує, наприклад, відповідь: «Космічний корабель багаторазового використання». З радістю використовує наш бізнесмен це унікальний винахід в прагненні відповідати самому останнім словом техніки, та постачання меблів для сусіднього населеного пункту відлітає в міжпланетний простір ... Максимальна ефективність - це відповідність методів і зусиль поставленим цілям. Для того щоб застосовувати адекватні засоби для вирішення поставлених завдань, необхідно мати достатні для цього знаннями або, принаймні, знати, в кого спитати. Технологія ділової активності (менеджмент) змінювалася і радикально, особливо за останню сотню років. Ця обставина, на жаль, не завжди враховується в російській громадській думці, що живе досі переважно уявленнями про бізнес середини позаминулого століття, яке було предметом марксова аналізу. Але саме в послідував за цим період бізнес проробив серйозну і радикальну еволюцію. Сьогодні на наших очах відбувається еволюція культури російського бізнесу, і ділова активність стає мотором розвитку суспільства. Тому для розуміння самої природи сучасного бізнесу, його ролі і значення варто хоча б коротко нагадати його загальну еволюцію, тенденції розвитку його технології. Без їх розуміння позиціонування російського бізнесу приречене на неадекватність, на обертання в колі застарілих ідей і застарілих ідеологічних і моральних стереотипів. Так само, як живий організм, кожен бізнес проходить всі стадії розвитку. Всі вони необхідні, і результат кожного з етапів знаходить своє реальне місце в життєдіяльності компанії. Бізнесу потрібна збалансована життя, реальна основа для діяльності, імпульс для руху вперед і наповненість ідеями для процвітання. Однак всі ці етапи спостерігаються одночасно, і в цьому полягає наша безумовна унікальність.
Читайте також:
|
||||||||
|