Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 1. Роль і значення бізнесу в сучасному суспільстві

Зміст

Київ 2014

Укладач: Віннікова Інна Ігорівна

БРЕНД - МЕНЕДЖМЕНТ

Кафедра менеджменту організацій

Мінісерство освіти і науки

Державний вищий навчальний заклад «Київський університет управління та підприємництва»

 

( конспект лекцій)

1. Роль і значення бізнесу в сучасному суспільстві…………………….

2. Еволюція технології сучасного менеджменту………….…………….

3. Менеджмент tobe і tohave………………………………………..…....

4. Кар'єра бренду: від клейма до мрії……………………………..….…

5. Імідж і репутація: брендинг і контактні групи………………...……

6. PR, реклама та брендінг………………………………………………

7. Неймінг………………………………………………………………...

8. Відповідність методів управління філософії та іміджу компанії.….

9.Бренд та брендинг у сучасному маркетингу………………………………

 

10.Інтегровані маркетингові комунікації як чинник формування бренду підприємства……………………………………………………….

Список використаних джерел……………………………………………….

 

Ще зовсім недавно, наприкінці 80-х - початку 90-х років історія розвитку бізнес-співтовариства в західноєвропейських країнах, Японії або США цікавила, в основному, фахівців-істориків і політологів. Ніхто з нас не замислювався про те, що досвід, набутий цими культурами за останні 150 років, нам доведеться «оновити» і максимально засвоїти в неймовірно стислі терміни. Не подолавши той чи інший етап, ми «перелітаємо» в наступний. Необхідно усвідомлення важливості розвитку, заснованого на знанні і досвіді, на вмінні зробити вибір на користь якості: якості товару, послуг, менеджменту, якості відносин усередині компанії і взаємодії з навколишнім середовищем (соціальної, політичної, природного).

Лише подолавши цей бар'єр усвідомлення можна дійсно наблизитися до тієї ролі, на яку претендує бізнес-співтовариство в нашій країні: ролі лідера, що визначає якість життя, і відповідального партнера в соціальній сфері та в галузі культури, науки, мистецтва.

Ключове місце бізнесу в житті суспільства обумовлено його функціями в суспільному розвитку. Перш за все, це економічна функція: незалежно від суспільного укладу, політичного режиму і домінуючих релігійних поглядів, кожне суспільство здатне існувати й успішно розвиватися лише за умови господарської діяльності, що забезпечує, як мінімум, хоча б відтворення його потенціалу, що передбачає ефективний ділову активність і управління нею.

Не менш важлива політична функція бізнесу і менеджменту. Політичне життя будь-якого суспільства, в кінцевому рахунку, виражає зіткнення, боротьбу конкретних інтересів, перш за все - економічних. Тому діловий світ (великі підприємці, топ-менеджери, середній і дрібний бізнес, об'єднаний в галузеві або регіональні союзи й асоціації) справляє визначальний вплив на прийняття політичних рішень; без їх активної участі та підтримки не обходиться жодна виборча кампанія або формування органів влади. Тим самим бізнес виявляється одним з вирішальних факторів формування та розвитку громадянського суспільства.

Певною мірою діловий світ виконує по відношенню до суспільства лідерську функцію. Його стан, цілі, характер і способи здійснення ділової активності визначають стан громадського життя: загальні настрої, життєві цілі і т. і.

У цьому зв'язку можна говорити і про моральну (етичній) функції бізнесу та менеджменту. Етика ділових відносин відіграє винятково важливу, якщо не визначальну роль у динаміці моральної культури суспільства. На відміну від національно-етнічних традицій, релігійних цінностей і норм, які акумулюють і зберігають спільні духовні орієнтири моральності, етика ділової активності справляє вирішальний вплив на формування моральної культури, виступаючи при цьому своєрідним практичним орієнтиром-зразком (трендом) для моральної культури інших сфер суспільного життя . Культурально-духовні традиції, поза всяким сумнівом, позначаються на національноетніческіх особливостях ділової активності, але якщо вони приходять у суперечність з моральністю, що реалізується в практиці ділових відносин, складається «шизофренічна» ситуація.

Формується подвійна мораль, коли норми, що задаються сімейним і шкільним вихованням, виявляються просто «словом», а ефективне «справу» будується на зовсім інших нормах і цінностях. У кінцевому рахунку, завжди перемагає життя, а не слова, не підкріплені практикою і реальними результатами.

У світлі всього сказаного стає очевидним, що в сучасному суспільстві бізнес виконує найважливішу модернізаційну, а точніше - інноваційну функцію, забезпечуючи не лише економічні умови виживання і розвитку соціуму, але і реалізацію новітніх досягнень світової технічної, наукової та гуманітарної думки. Не можна не визнати, що перехід традиційних суспільств і культур до сучасного виробництва, досягнень науки, техніки, медицини, громадянському суспільству, демократичним свободам, міжнародного співробітництва та інтеграції здійснений саме за допомогою і на основі реальної практики ділової активності.

Таким чином, можна визнати, що діловий світ виступає головною сполучною ланкою, що забезпечує повноцінну інтеграцію суспільства, існування і розвиток соціального партнерства. Не тільки політика, але й мистецтво, освіта, наука, спорт в будь-якій країні і в будь-якому суспільстві не можуть повноцінно розвиватися без підтримки з боку ділового світу. Спонсорство, патронаж, благодійність, лобістська діяльність - перелік форм соціальної співпраці і партнерства можна продовжувати, але всі вони, в кінцевому рахунку, замикаються на взаємодію з конкретними фірмами, корпораціями, фінансовими групами та окремими підприємцями.

Практика і теорія ефективного бізнесу, менеджменту або корпоративного управління як ефективної технології ділової активності - одне з найважливіших досягнень цивілізаційного досвіду. Це безперервно удосконалюється синтез теорії і практики, аналізу та інтуїції, функціональних знань і управлінських компетенцій, здатності плідно вести справи з партнерами і клієнтами і підтримувати зацікавленість співробітників у досягненні цілей компанії.

Бізнес як ділова активність в умовах ринкової економіки - одна з найбільш динамічних та креативних форм людської діяльності. Також як творчість у живопису чи поезії, він спирається на якесь внутрішнє рух. У бізнесі це - ідея, закладена в той чи інший проект, бажання досягти певних висот. У мистецтві - натхнення. Вже потім - вміння, навички, придбане майстерність, і це стає (або не стає) ремеслом. Однак відсутність натхнення майстерністю не замінити. Від цього виникають страждання, пошуки, метання творчих натур. У бізнесі дилетантство відразу впадає в очі. Те, що в мистецтві можуть назвати новою формою або пошуками, в бізнесі чревате набагато більш сумними наслідками, ніж неприйняття з боку критиків: можливе банкрутство, втрата репутації, особисті трагедії людей. Знання, вміння, і досвід у бізнесі надзвичайно важливі. Без них немає результату.

За реальних наслідків і за ступенем відповідальності за зроблене бізнес перевершує мистецтво - він створює нові форми суспільного життя. Бізнес одночасно привабливий і небезпечний. Це двигун соціального розвитку і аморальний споживач всього, створеного людством за його багатовікову історію. Він всеїдний. Мистецтво, наука, релігія - все йде в хід. Немов живий організм, він розвивається за тими ж законами: дитя, підліток, дорослішання, згасання. Спроби реанімації, переродження ... Вихід на новий рівень через усвідомлення себе, своєї ролі в суспільстві. Нам як суспільству - в новому, недавньому якості, на цьому витку історії - зовсім небагато років. Російський бізнес - «підліток», зі всіма витікаючими з цього факту наслідками.

Зроблено багато, але доведеться ще більше. Для того щоб, з одного боку, вийти на міжнародний конкурентоспроможний рівень ведення бізнесу, а, з іншого - гармонізувати ситуацію в нашій просторій і багатоликої країні, необхідні регулярні зусилля по створенню реального соціального партнерства та якісного менеджменту у всіх сферах життя.

Для максимальної ефективності необов'язково застосовувати останні винаходи людства в даній області. Треба просто використовувати найбільш підходящі до даного випадку.

Уявіть собі, що якийсь бізнесмен, який ніколи не стикався в своїй діяльності з силою, що перевищує людську, має перемістити вантаж. Звертаючись до накопиченого людством досвіду, він бачить і тяглову силу, і автомобілі, і поїзди, і підйомні крани ... Він запитує, що з усього цього було винайдено останнім. І отримує, наприклад, відповідь: «Космічний корабель багаторазового використання». З радістю використовує наш бізнесмен це унікальний винахід в прагненні відповідати самому останнім словом техніки, та постачання меблів для сусіднього населеного пункту відлітає в міжпланетний простір ...

Максимальна ефективність - це відповідність методів і зусиль поставленим цілям. Для того щоб застосовувати адекватні засоби для вирішення поставлених завдань, необхідно мати достатні для цього знаннями або, принаймні, знати, в кого спитати.

Технологія ділової активності (менеджмент) змінювалася і радикально, особливо за останню сотню років. Ця обставина, на жаль, не завжди враховується в російській громадській думці, що живе досі переважно уявленнями про бізнес середини позаминулого століття, яке було предметом марксова аналізу. Але саме в послідував за цим період бізнес проробив серйозну і радикальну еволюцію. Сьогодні на наших очах відбувається еволюція культури російського бізнесу, і ділова активність стає мотором розвитку суспільства.

Тому для розуміння самої природи сучасного бізнесу, його ролі і значення варто хоча б коротко нагадати його загальну еволюцію, тенденції розвитку його технології. Без їх розуміння позиціонування російського бізнесу приречене на неадекватність, на обертання в колі застарілих ідей і застарілих ідеологічних і моральних стереотипів.

Так само, як живий організм, кожен бізнес проходить всі стадії розвитку. Всі вони необхідні, і результат кожного з етапів знаходить своє реальне місце в життєдіяльності компанії. Бізнесу потрібна збалансована життя, реальна основа для діяльності, імпульс для руху вперед і наповненість ідеями для процвітання. Однак всі ці етапи спостерігаються одночасно, і в цьому полягає наша безумовна унікальність.

 


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. Iсторичне значення революції.
  7. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  8. Ocнoвнi визначення здоров'я
  9. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  10. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  11. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  12. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.




Переглядів: 2370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема 2. Еволюція технології сучасного менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.