Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 2: розробка моделей систем.

Ієрархічний принцип побудови системи.

За кількістю елементів і виконуваних функцій системи можуть бути простими і складними.

Складні системи – це сукупність простих систем, які будуються по ієрархічному принципу.

Існує три рівня ієрархії:

1. Системи найнижчого рівня (внутрішньовиробничі). Наприклад АТП, що розглядаються як системи взаємодії і їх основних підрозділів:

1. Транспортний відділ

2. Відділ постачання

3. Планово фінансовий відділ

4. Служба безпеки та інше

2. Це система, що забезпечує взаємодію двох або більше підсистем 1 рівня.

Наприклад: транспортне об’єднання (ТО), що включає в себе кілька АТП.

Кожне АТП розглядається як елемент. Внутрішні зв’язки та структура АТП не розглядається.

3. Можливе створення координуючого органа (міністерства або відомства), які здійснюють координацію діяльності декількох ТО. Які на даному рівні ієрархії розглядається як елементи. Без розгляду їх структури, зв’язків і АТП.

 

3-рівень Міністерство

2 рівень

ТО1 ТО2 ТО3  
АТП1 АТП 2 АТП3 АТП1 АТП2 АТП3 АТП1 АТП2 АТП3
    Директор
ВП ТВ Бухгалтерія
  ТК  
  РС
                   

ВП - Відділ постачання

ТВ - Транспортний відділ

ТК - Транспортна колона

РС – ремонтна служба

 

Основні принципи системного підходу до створення системи.

Методологічною основою вивчення існуючих та створення нових систем є технологічний підхід.

Системний підхід – це напрям методології наукового пізнання в основі якого лежить розгляд будь-яких об’єктів як системи.

Системний підхід означає, що кожна система є інтегрованим цілим навіть тоді коли вона складається з окремих елементів або підсистем. Системний підхід побачити об’єкт, що вивчається, як комплекс об’єднаних загальною метою розкрити його інтегративні властивості внутрішні та зовнішні зв’язки. З оточуючим середовищем будь-які рішення по управління системою прийняті без урахування взаємозв’язків елементів та загальної мета функціонування системи. Можуть бути недостатніми або шкідливими. Приклад:

Розглянемо системи транспортування, системи транспортування цукрового піску. Від заводу виробника до магазину покажемо його на принциповій схемі руху товару від виробника до магазину.

М1 М2 М3 М4…..М

Традиційно при виробництві цукор затарюється в мішки по 50кг і протягом всього ланцюга переміщення знаходиться у такому вигляді припустимо, що керівництво цукрового заводу прийняло рішення без узгодження з оптовою базою та магазинами про розфасовку цукру в паперові пакети по 1 кг. Виникає питання, які це буде мати наслідки для оптової бази та магазинів:

1. Рухомий склад АТП не пристосований для перевезення паперових пакетів (немає засобів укрупнення вантажних місць).

2. Оптова база не пристосована до вивантаження та зберігання паперових пакетів.

3. Торгові точки магазинів не пристосовані до продажу цукру в пакетах.

Висновок: у відповідності з вимогами системного підходу введення нового елементу (фасувальний відділ на заводі) повинно передбачати комплекс робіт – зміну способів та механізмів навантаження та розвантаження на базі та в магазинах, та ліквідацію фасувальних операцій в магазинах.


Читайте також:

  1. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  2. АНАЛІЗ ЛІНІЙНИХ МОДЕЛЕЙ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ
  3. Аналіз та синтез моделей систем
  4. Аудит інформаційних систем.
  5. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  6. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  7. Визначення обсягу робіт та розробка графіку проведення внутрішнього аудиту.
  8. Визначення потреби у підготовці персоналу, цілей навчання, розробка навчальних планів і програм
  9. Визначення та розробка вимог до ПЗ
  10. Використання спеціальних моделей відведення земельних ділянок під будівництво (державно-приватне партнерство, індустріальні парки, реконструкція кварталів застарілої забудови).
  11. Використання у мові словотворчих моделей для творення нових назв
  12. Вимоги до математичних моделей




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1. Основні поняття та визначення курсу | Класичний підхід

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.