МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1. Основні поняття та визначення курсуСистема (від грец. ціле, складене з частин). 1. Це множина елементів, об’єктів та предметів, що знаходяться у відносинах та зв’язках один з одним і утворюють певну цілісність або єдність. 2. Це порядок (план, класифікація ) за яким розташовується група понять для утворення єдиного впорядкованого цілого. Приклад для 1 – транспортна система і сонячна система. Приклад для 2 – певні правила поняття погляди, аксіоми, філософські акценти. Система поділяється на дві групи: 1 – символічні: об’єктами яких є поняття пов’язані, між собою, певними відносинами (мови, правила дії, системи обліку). Ці системи відображають реальну дійсність об’єктивний світ, схеми, принципи побудови реальних систем такі системи ще називають концептуальними або ідеальними. 2 – реальні системи: об’єктами виступають певні фізичні тіла, поділяються на штучні і природні. Природні – це системи, що існують в об’єктивній дійсності, в живій та неживій природі та суспільстві. (атоми, жива клітина, організм, популяції, держава) Штучні системи – це системи, створені людиною для отримання певних результатів. Цією метою людина в сучасних умовах організовує штучні процеси: 1. Формує сукупність тих чи інших операцій, заходів із розробленням технології вирішення представленої задачі; 2. Проводить сукупність тих чи інших операцій для досягнення певних результатів, впливу на природу і оточуючу середовище, отримання матеріальних цінностей із розробленням та застосуванням необхідних технологічних засобів. Діапазон цих задач дуже великий від найпростіших організмів до найскладніших конкурсів до найскладніших комплексів від бригади до міністерства. Штучні системи поділяються на: 1. Технічні – системи, що здатні вирішувати задачі, які призначила їй людина без її участі. 2. Людина машині – це системи, в яких при вирішені деяких задач приймає участь людина при цьому її взаємодія з системою не впливає на її функціонування. 3. Організаційна – система, до складу якої входять люди, які визначають процес її функціонування Ознаки системи: 1. Цілісність – система є цілісна сукупність елементів, що взаємодіють один з одним слід мати на увазі, що елементи існують лише в системі, а поза нею це лише об’єкти, що володіють потенційною можливістю взаємодіяти один з одним. Коли змінюється набір елементів необхідно очікувати зміну властивостей систем. 2. Зв’язки – між елементами існують зв’язки, які із закономірною необхідністю визначають якості і властивості цієї конкретної системи із зміною зв’язків (без зміни набору елементів) якості і властивості системи змінюється. Зв’язки можуть бути: матеріальні та інформаційні, прямі і зворотні. Зв’язки між елементами системи повинні бути міцнішими, ніж зв’язки окремих елементів зовнішнього середовища. 3. Організація – наявність здатності системи і її елементів взаємодіяти один з одним і встановлювати зв’язки між собою. Лише передбачає створення системи для її появи необхідно сформулювати впорядковані зв’язки. Тобто певну структуру, організацію, систем. Наявність інтегративних властивостей – сукупність елементів пов’язаних між собою у відповідності з прийнятою структурою повинна призводити до появи нових властивостей, які будуть притаманні лише системі, а не відповідним їй елементам, кожному окремо. Приклад: Транспортна система перевезення пасажирів великого міста. Елемент: транспортні установи, АТП, тролейбусні та трамвайні депо, транспортні одиниці (тролейбус, маршрутні таксомотори, трамваї, автобуси, метро). Зупинки, посадки і висадки пасажирів та пересадочні станції. Зв’язки: система зупинок, маршрути руху. Елементи зі зв’язками дозволяють реалізувати можливість переміщення пасажирів в транспортній мережі, але необхідно організувати роботу системи так: Щоб не виникало заторових ситуацій і затримки пасажиропотоків, якщо в результаті подібних ситуацій виникає нова властивість (інтегративна), то така сукупність елементів та зв’язків являє собою ефективну систему.
Читайте також:
|
||||||||
|