Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оперативно-сітьові показники діяльності шкіл

Розмір витрат на утримання шкіл визначається кошторисом доходів і видатків. Вихідною базою для визначення розміру асигнувань за основними категоріями видатків кошторису школи є кількість учнів і кількість класів. Їх відображають у кошторисі на дві дати: на 1 січня і 1 вересня планового року. Кількість учнів та класів встановлюють по групах класів І-ІV, V-ІХ, Х-ХІ(ХІІ). Кількість учнів і класів на 1 січня беруть за фактичним станом на останню звітну дату. Кількість учнів на 1 вересня планового року визначають відповідно до плану прийому і випуску учнів, а кількість дітей, що підуть до школи в наступному навчальному році, - за даними спеціального обліку, який веде школа.

Прийом учнів у перші класи планується, виходячи із кількості дітей, яким до вересня або у вересні поточного року виповнилось 7 (6) років. Прийом у п’яті класи – за числом учнів, які закінчили четверті класи, прийом у десяті класи – у відсотках до числа учнів, які закінчили дев’яті класи.

Кількість класів залежить від кількості учнів і граничного наповнення класів, яке становить 30 чоловік.

Крім того, визначають середньорічну кількість учнів і класів за такою формулою:

К = ( Кп*8 + Кк*4) : 12;

де Кп – кількість на початок року, Кк – кількість на кінець року.

Крім кількості учнів і класів та їх середньорічних показників, важливим показником діяльності школи є кількість педагогічних ставок. Цей показник визначають шляхом ділення загальної кількості годин викладацької роботи на тиждень по групах класів на норму навантаження учителя на тиждень, яка становить для І-ХІ(ХІІ) класів – 18 годин.

Важливим показником є середня ставка заробітної плати вчителя в місяць, яку визначають шляхом ділення місячного фонду заробітної плати вчителів школи по групах класів на кількість педагогічних ставок.

Підставою для визначення цих двох показників служить тарифікаційний список вчителів школи. Кількість педагогічних ставок та середню ставку заробітної плати вчителя в місяць використовують при плануванні видатків за категорією “Оплата праці працівників бюджетних установ”.

Наприклад, згідно з тарифікаційним списком вчителів загальна кількість годин викладацької роботи в тиждень складає в І-ІV класах – 290 год., в V-ІХ класах – 774 год., в Х-ХІ(ХІІ) класах – 176 год.; місячний фонд заробітної плати складає в І-ІV класах – 3314,7 грн, в V-ІХ класах – 12001,3 грн., в Х-ХІ(ХІІ) класах – 2795,45 грн. Тоді кількість педагогічних ставок буде в І-ІV класах – 290 : 18 = 16,1, в V-ІХ класах – 774 : 18 = 43,0, в Х-ХІ(ХІІ) класах – 176 : 18 = 9,8, а середня ставка заробітної плати вчителя в місяць складатиме в І-ІV класах – 3314,7 : 16,1 = 205,88 грн., в V-ІХ класах – 12001,3 : 43,0 = 279,1 грн., в Х-ХІ(ХІІ) класах – 2795,45 : 9,8 = 285,25 грн.

Учні І-ІV класів із малозабезпечених сімей харчуються в школі безплатно. Тому при плануванні видатків на харчування по школі використовують показник дітодень, який розраховують шляхом множення середньорічної кількості учнів на кількість днів функціонування школи в рік.

Після визначення основних сітьових показників розраховують видатки за економічними категоріями.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. Абсолютні показники фінансової стійкості
  6. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи
  7. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  8. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  9. Автоматизація метрологічної діяльності
  10. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  11. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  12. Аксіоми безпеки життєдіяльності.




Переглядів: 1367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Джерела фінансування та склад видатків на освіту | Порядок планування фонду заробітної плати педагогічного, управлінського та обслуговуючого персоналу школи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.