Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оплата праці та соціальний захист працівників органів державного управління

Кошти на оплату праці займають найбільшу питому вагу у складі видатків органів влади і управління. Працівники цих органів мають статус державних службовців. Оплата їхньої праці здійснюється на основі закону України "Про державну службу" від 16.12.1993р.

Заробітна плата державних службовців складається з посадових окладів, премій, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на державній службі та інших надбавок.

Посадові оклади державних службовців установлюються залежно від складності та рівня відповідності виконуваних службових обов’язків. Постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.2006р. №268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" встановлені схеми посадових окладів вище вказаних працівників. Заступникам керівників, заступникам керівників структурних підрозділів, посади яких не передбачені цією постановою, посадові оклади встановлюються на 3-7% нижче посадового окладу відповідного керівника.

Усі посади в органах державної служби поділяються на сім категорій. Критерії поділу посад за категоріями: організаційно-правовий рівень органу; обсяг і характер компетенції на конкретній посаді; роль і місце посади в структурі державного органу.

До посадових окладів в органах державної служби встановлені надбавки за ранги державних службовців. Відповідно до семи категорій посад встановлено 15 рангів. Кожній категорії відповідає по 3 ранги: І категорія посад - 1,2,3; ІІ категорія посад - 3,4,5; ІІІ категорія посад - 5,6,7; ІV категорія посад - 7,8,9; V категорія посад - 9,10,11; VІ категорія посад - 11,12,13; VІІ категорія посад - 13,14,15.

Ранг державному службовцю присвоюється відповідно до займаної посади, рівня професійної кваліфікації та результатів роботи. Ранг присвоюється керівником державного органу, в межах якого працює державний службовець. Для присвоєння чергового рангу в межах категорії державний службовець повинен відпрацювати на займаній посаді 2 роки. За виконання особливо відповідальних завдань в межах категорії державному службовцю черговий ранг може бути присвоєний достроково.

Державний службовець може бути позбавлений рангу тим органом, який присвоїв йому цей ранг. У трудовій книжці обов¢язково робиться запис про присвоєння, зміну або позбавлення рангу.

На розмір оплати праці державних службовців впливає стаж їхньої роботи в державних органах. Щомісячні надбавки за вислугу років встановленні відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.1993р. №1049 "Про надбавки за вислугу років для працівників органів державної виконавчої влади" в таких розмірах залежно від стажу державної служби:

- понад 3 роки - 10% посадового окладу + ранг;

- понад 5 років - 15% посадового окладу + ранг;

- понад 10 років - 20% посадового окладу + ранг;

- понад 15 років - 25% посадового окладу + ранг;

- понад 20 років - 30% посадового окладу + ранг;

- понад 25 років - 40% посадового окладу + ранг.

Постановою встановлено надбавку за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи:

- керівникам структурних підрозділів, їх заступникам, спеціалістам у розмірі до 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг державного службовця та вислугу років;

- службовцям - у розмірі до 50% посадового окладу. У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни зазначена надбавка скасовується або розмір її зменшується.

Спеціалістам і службовцям встановлюється доплата:

– за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників (у разі відсутності внаслідок тимчасової не працездатності, перебування у відпустці без збереження заробітної плати, у відпустці по вагітності і пологах, у частково оплачу вальній відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку) - до 50% посадового окладу за основною роботою;

– за виконання обов’язків тимчасово відсутного керівника або заступника керівника структурного підрозділу - у розмірі різниці між фактичним посадовим окладом тимчасово відсутнього керівника або заступника керівника заступного підрозділу (без урахуванням надбаков і доплат) і посадовим окладом працівника, який виконує обов'язки тимчасово відсутнього керівника або заступника керівника структурного підрозділу.

Щомісячно здійснюється преміювання працівників відповідно до їх особистого вкладу в загальні результати роботи у розмірі 25% середньомісячної зарплати.

Працівникам надається матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань та допомога на оздоровлення у розмірі, що не перевищує середньомісячної зарплати працівника.

Працівникам органів державної влади й управління виплачується:

а) надбавка за знання та використання в роботі іноземної мови:

– однієї європейської - 10%;

– однієї східної, угро-фінської або африканської - 15%;

– двох і більше мов - 25% посадового окладу;

б) доплата за науковий ступінь:

– доктор наук з відповідної спеціальності -10%;

– кандидат наук з відповідної спеціальності - 5% посадового окладу;

в) надбавка за почесне звання:

– "заслужений" - у розмірі 5% посадового окладу.

Доплата за науковий ступінь та надбавка за почесне звання виплачується працівникам, якщо їх діяльність збігається за профілем з науковим ступенем або почесним званням.

Державному службовцю надається відпустка на 30 календарних днів. Якщо державний службовець має стаж державної служби 10 років, то йому надається додаткова оплачувана відпустка на 5 календарних днів, а починаючи з 11 року роботи ця відпустка збільшується на 2 календарні дні за кожний наступний рік. Але тривалість додаткової оплачуваної відпустки не може перевищувати 15 календарних днів.

Пенсія державному службовцю виплачується за рахунок держави. На одержання пенсії державного службовця мають право особи, які досягли: чоловіки 60 років (стаж 25 років), жінки 55 років (стаж 20 років), у тому числі стаж державної служби не менше 10 років і за умови виходу на пенсію з роботи державної служби. Зазначеним особам пенсія призначається у розмірі 80% середньомісячного заробітку. Але за кожний повний рік роботи на державній службі пенсія збільшується на 1% заробітку. Проте максимальний розмір пенсії не повинен перевищувати 90%.

Державному службовцю, який працював на державній службі не менше 10 років, при виході на пенсію надається грошова допомога у формі 10 посадових окладів і може бути присвоєний позачерговий ранг.

 


Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. III. Захист інтересів клієнта
  6. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  7. Oracle Управління преміальними
  8. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  9. VІІІ. Філогенез органів чуття
  10. А. Видання прав актів управління
  11. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  12. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система органів та склад видатків на державне управління | Планування видатків на державне управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.