Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Планування видатків на державне управління

При визначенні розмірів видатків на утримання обласних, районних, міських, селищних і сільських рад та їх виконавчих органів їм рекомендується дотримуватись типових штатів, які встановлені постановами Кабінету Міністрів України. У кошторисі доходів і видатків плануються видатки в розрізі категорій економічної класифікації.

Так, по категорії ”Оплата праці працівників бюджетних установ” плануються видатки на підставі штатного розпису, який передбачає місячний фонд оплати праці кожного конкретного органу державної влади. Річний фонд оплати праці обчислюється шляхом множення місячного фонду оплати праці на 12 місяців.

Видатки по категорії “Нарахування на зарплату” залежать від видатків попередньої категорії і плануються у розмірі 36,5%.

Планування видатків по категорії “Видатки на відрядження” здійснюється, виходячи із кількості та тривалості відряджень, а також віддаленості населених пунктів призначення, до яких плануються відрядження.

Видатки по категорії “Оплата комунальних послуг та енергоносіїв” визначаються, виходячи з фактичних аналогічних видатків за попередній період, а також розміру заборгованості перед відповідними організаціями за перелічені види послуг (теплопостачання, водопостачання, енергією, природний газ).

Придбання предметів постачання та матеріалів для управлінсько-адміністративних цілей, обладнання та предметів довгострокового користування, капітальне будівництво та капітальний ремонт в органах влади та управління здійснюється в межах наявних коштів у відповідних бюджетах.

Фінансування і оплата рахунків органів влади й управління, які утримуються за рахунок державного бюджету, здійснюється органами Державного казначейства за наявності даних про територіальне розташування мережі установ на відповідній території та на підставі затверджених кошторисів доходів і видатків.

За умови економічної кризи і хронічної нестачі бюджетних коштів фінансування управлінських органів здійснюється в розмірах, необхідних лише для забезпечення поточної діяльності. Це кошти на оплату праці, в тому числі на покриття заборгованості за попередні роки, відрахування до державних цільових фондів та господарське утримання установ і організацій.

Уряд завжди опікується проблемами підвищення ефективності витрачання бюджетних коштів, які надаються на потреби управління. Тому останнім часом було вжито низку заходів, спрямованих на виконання цього завдання. Так поставлено за мету скоротити штатну чисельність органів виконавчої влади, обмежити обсяги преміювання, надання допомог, встановлення надбавок до посадових окладів. Нині доводяться ліміти витрат на утримання легкового і спеціального автотранспорту, заборонено придбання мобільних телефонів і легкових автомобілів.

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  4. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  5. Oracle Управління преміальними
  6. А. Видання прав актів управління
  7. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  8. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  9. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  10. Адаптивні організаційні структури управління.
  11. Адміністративне право і державне управління.
  12. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.




Переглядів: 435

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оплата праці та соціальний захист працівників органів державного управління | Видатки на національну оборону

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.