МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯДодаткова Основна 1. Господарський кодекс України: Коментар. — Х.: ТОВ «Одиссей», 2004. — 848 с. 2. Мачуський В. В. Правове забезпечення підприємницької діяльності: Курс лекцій. — К.: КНЕУ, 2002. — 348 с. 3. Щербина В.С. Господарське право: Навч. посіб. — К.: Атіка 1999; 2001; 2003. 4. Саніахметова Н. О. Правовий захист підприємництва в Україні. Навч. посіб. — К.: Юрінком Інтер, 1999; 2001; 2003. 5. Хозяйственное право: Учебник / Под ред. В. К. Мамутова. — К.: Юринком Интер, 2002. — 912 с. 6. Підприємницьке право: Навч. посіб. / Л. В. Ніколаєва та ін. — К.: Істина, 2001. — 480 с. 7. Предпринимательское право Украины: Учебник / Под ред. Р. Б. Шишка. — Х.: Эспада, 2001. — 624 с. 8. Предпринимательское право в вопросах и ответах: Учеб. пособие / Под ред. Н. А. Саниахметовой. — Х.: Одиссей, 2001. — 560 с. 1. Комерційне право: Підручник. — К.: Правові джерела, 1997. 2. Грущинський І. М., Кравчук В. М., Пограничний Є. П. Державна реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності. — Львів: Престиж-Інформ, 2000. — 268 с. 3. Гега П. Т., Доля Л. М. Основи податкового права: Навч. посіб. — 3-тє вид., випр. і доп. — К.: Знання. КОО, 2003. — 302 с. 4. Кибенко Е. Р. Корпоративное право Украины.: Учеб. пособие. — Х.: Эспада, 2001. — 288 с. 5. Кибенко Е. Р. Научно-практический комментарий Закона Украины «О хозяйственных обществах». — Х.: Эспада, 2001. — 440 с. 6. Вінник О. М., Щербина В. С. Акціонерне право: Навч. посіб. — К.: Атіка, 2000. — 544 с. 7. Онищенко Т. Частный предприниматель. — 2-е изд., перераб. и доп. — Х.: Фактор, 2001. — 468 с. 8. Дахно І. І. Антимонопольне право: Курс лекцій. — К.: Четверта хвиля, 1998. — 352 с. 9. Антимонопольне законодавство України / За ред. В. П. Супрун. — К.: Юрінком Інтер, 2001. — 416 с. 10. Управління зовнішньоекономічною діяльністю: Навч. посіб. / За заг. ред. д-ра екон. наук, проф. А. І. Кредісова. — К.: Альтерпрес, 2000. — 448 с. 11. Внешнеторговые сделки / Сост. И. С. Гринько. — Сумы: Фирма «Реал», 1994. — 464 с. 12. Кириченко О., Кавас І., Ятченко А. Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності. — К.: Вид. дім «Фінансист», 2000. — 636 с. 13. Правове регулювання іноземних інвестицій / За ред. В. М. Коссака. — К.: Укр. центр правничих студій, 1999. — 174 с. 14. Коссак В. М. Правові засади іноземного інвестування в Україні. — Львів: Центр Європи, 1999. — 239 с. 15. Коссак В. М. Іноземні інвестиції в Україні (цивільно-правовий аспект). — Львів, 1996. 16. Омельченко А. Інвестиційне право: Навч. посіб. — К., 1999. 17. Сіваченко І. Ю., Кухарська Н. О., Левицький М. А. Вільні економічні зони: Навч. посіб. — К.: Дакор: Алерта, 2002. — 480 с.
Мета та завдання дисципліни Програма курсу складена на підставі анотації освітньо-професійних програм психолого-педагогічного та економічного профілів, вимог освітньо-кваліфікаційних характеристик відповідних спеціальностей, з урахуванням досвіду лабораторії організаційної психології Інституту психології ім..Г.С.Костюка АПН України, Української Асоціації організаційних психологів, Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, Київського університету економіки і технологій транспорту, Київського професійно-педагогічного коледжу імені А.Макаренка.
Метою курсу «Економічна психологія»є ознайомлення студентів з основними проблемами дослідження економічної психології, розкриття сутності економічної свідомості та її складових, розгляд особливостей економічної поведінки. Крім цього, курс має за мету показати, що сучасний економічний світогляд формується як в процесі оволодіння економічними, так і соціально-психологічними знаннями. Основна мета курсу – розкриття психологічних закономірностей економічної діяльності. Завдання курсу: · глибоке оволодіння студентами знаннями, які відображають зміст економічної діяльності, її психологічні аспекти; · вивчення і засвоєння основних проблем економічної психології; · формування психологічного погляду на макро- і мікроекономічні проблеми; · аналіз студентами основних соціально-психологічних факторів, що впливають на економічну діяльність; · оволодіння професійними знаннями і навичками щодо процесу прийняття рішень і аналізу економічної поведінки з урахуванням особистісних характеристик, моделей економічної поведінки, психологічних закономірностей у сфері господарської діяльності; · розвиток практичних навичок стосовно ефективної взаємодії з людьми, вмінні планувати та координувати спільну діяльність, розуміти і прогнозувати власну економічну поведінку та поведінку інших людей; · формування у студентів умінь та навичок щодо ефективного вирішення економічних проблем на основі врахування психологічних закономірностей. Знання економічної психології уможливлює творчий підхід до застосування економічних знань у професійній діяльності економістів, менеджерів, психологів , зрозуміння необхідності врахування об’єктивних та суб’єктивних чинників. Програма дисципліни складається з чотирьох розділів: Розділ 1. Теоретико-методологічні проблеми економічної психології Розділ 2. Соціально-психологічні особливості суб'єктів економічних відносин Розділ 3. Психологія підприємницької діяльності Розділ 4. Психологія споживача На основі цієї програми розроблено модульно-рейтингову систему викладення і контролю знань дисципліни: Читайте також:
|
||||||||
|